بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۱۶ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۲۰۳)
درست زمان‌هایی که نیاز به بیشترین حمایت از سمت خود برای پیش بردن کارهایتان دارید، می‌بینید که در حال فرستادن پیام‌های منفی به خودتان هستید.
مانا
خوش‌شانسی زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش با فرصت‌ها، ملاقات کند.
هیچ
اگر انسان‌ها نمی‌توانستند از گذشته خود رها شوند ما هنوز در غارهای سرد و تاریک زندگی می‌کردیم و غذایمان را با چماق شکار می‌کردیم. به‌عنوان یک انسان، از دام گذشته فرار کردیم.
هیچ
«بعداً انجامش می‌دهم»، یکی از جملات مورد علاقه آقای هاید است. هاید از یکی از روش‌هایی که قبلاً شرح داده شد، به‌عنوان دلیلی برای اینکه «بعداً انجامش می‌دهم» استفاده خواهد کرد. گاهی دلایلی می‌آورد تا کار را پشت گوش بیندازد. «من تا زمانی‌که دستگاه ورزشی مناسب نخریده‌ام نمی‌توانم برنامه کاهش وزن را شروع کنم.» اینجاست که هاید موفق شده است مانعی میان شما و هدفتان بگذارد.
کاربر ۱۹۷۷۱۶۸
خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
کاربر ۱۹۷۷۱۶۸
شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر
هیچ
یادتان باشد: همان‌طور که طرز فکر مثبت می‌تواند عملکرد مثبت خلق کند، عکس آن هم صادق است. عملکردهای مثبت می‌توانند افکار مثبت ایجاد کنند
کاربر ۳۲۶۵۰۲۳
هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جایگزین پشتکار شود حتی استعداد! هیچ چیز شایع‌تر از استعدادهای نشکفته نیست. تحصیلات به‌تنهایی نمی‌تواند استعداد را شکوفا کند. جهان پر از تحصیل‌کرده‌های شکست‌خورده است. پشتکار تنها ابزار پیروزی و موفقیت است. «کالوین کولیج»
کاربر ۳۲۶۵۰۲۳
«مسئول اغلب مشکلات‌تان، خودتان هستید».
معین کرمانی
«بدترین چیزی که باید از آن بترسیم، خود ترس است».
🎸🍃تبسم🍃🎸
یکی از دلایل اصلی بالا رفتن میزان سوء مصرف دارو، افسردگی، و مصرف الکل در بین هنرمندان، نویسندگان و مجریان این است که آن‌ها دائماً با ترس از طرد شدن زندگی می‌کنند.
کاربر ۴۵۶۳۳۱۶
پدر رو به پسر کرد و گفت: پسرم ما امروز یک درس باارزش یاد گرفتیم. یاد گرفتیم که هر وقت تلاش کردی همه را راضی نگه داری، سرت به سنگ می‌خورد و به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسی!!!
کاربر ۴۵۶۳۳۱۶
جامعه، مدرسه و والدین به ما القا کرده‌اند که شکست خوردن به معنای شرمنده شدن است. درنتیجه، طی مسیر رشدمان، تمایل داریم برای هر چیزی که از موفقیت آن مطمئن نیستیم تلاش کنیم، ناخودآگاه فکر می‌کنیم «اگر من شکست بخورم، احمق به نظر می‌رسم.»
SajjaD
به فرض، کارهایی که شما برای تمرینات خودآگاهی در این کتاب انجام می‌دهید، گاهی ممکن است باعث رنج و زحمت شما بشود. اما این رنج و زحمت به‌سرعت به حس فوق‌العاده دستاورد و پیروزی تبدیل می‌شود
کاربر ۴۵۶۳۳۱۶
نگرانی‌های طولانی و ادامه‌دار همیشه باعث ایجاد احساس بی‌کفایتی و خودکم‌بینی می‌شود که خود باعث ایجاد یک روحیه بازنده در فرد می‌شود.
خانوم صاد
بخش بعد پنج تکنیک مورد علاقه هاید برای مسموم کردن افکارتان را توضیح می‌دهد. با اینکه همه این سم‌ها ویژگی‌های مشترکی دارند، اما از هر کدام به‌طور جداگانه آگاه خواهید شد. به این ترتیب کمتر از آن‌ها آسیب می‌بینید.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
همان‌گونه که در ابتدا گفتیم، بخشی از وجودمان که خودانضباطی را دوست ندارد، هاید می‌نامیم. هاید نه تنها تمام ضعف‌ها، ترس‌ها و ناامنی‌های شما را می‌داند، بلکه می‌داند چطور از آن‌ها علیه‌تان استفاده کند. این بچه شیطان و شر درونتان مدام برنامه‌ریزی می‌کند و از هر حقه‌ای که بلد است استفاده می‌کند تا شما را از انجام اصول این کتاب باز دارد. چرا؟
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
ما همگی یک هاید در وجودمان داریم که همان بخش عصیان‌گر، بی‌هدف و راحت‌طلب شخصیت ماست. این بخشی از انسان بودن است. بنابراین، این جمله را یک هشدار قلمداد کنید. اجازه ندهید هاید مانع تلاش‌هایتان شود.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
ما همگی یک هاید در وجودمان داریم که همان بخش عصیان‌گر، بی‌هدف و راحت‌طلب شخصیت ماست. این بخشی از انسان بودن است. بنابراین، این جمله را یک هشدار قلمداد کنید. اجازه ندهید هاید مانع تلاش‌هایتان شود.
بارفتن
پس برای حذف تأثیر منفی هاید، باید تصاویر ذهنی مخرب هاید را با تصاویر ذهنی مثبت و حمایت‌گر جایگزین کنید.
تارا طاهر

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان