بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خودانضباطی در ده روز | صفحه ۱۱ | طاقچه
کتاب خودانضباطی در ده روز اثر تئودور برایانت

بریده‌هایی از کتاب خودانضباطی در ده روز

۳٫۹
(۲۰۳)
فرایند خودانضباطی در چهار مرحله اتفاق می‌افتد: ۱. تصمیم‌گیری ۲. آمادگی ۳. عمل
کاربر۷
عملکرد مثبت شما را به اندازه کافی تقویت نمی‌کند تا باز هم آن کار را انجام دهید. به همین خاطر، شما به یک انگیزه روحی روانی نیاز دارید که فقط پاداش قابل لمس آن را تأمین می‌کند. خودانضباطی موفق نیاز به این دارد که شما یاد بگیرید به‌طور منظم و اصولی از مزایای پاداش‌ها استفاده کنید.
☆Mitra☆
چون یک سفر طولانی در پیش داریم. خوش‌شانسی زمانی اتفاق می‌افتد که تلاش با فرصت‌ها، ملاقات کند.
کاربر۷
ارتباط دادن شکست با عزت نفس چه کار احمقانه‌ای است.
☆Mitra☆
دوباره تکرار می‌کنم خودانضباطی مثل یک ماهیچه است که برای قوی شدن و در دسترس بودن زمانی که به آن نیاز داریم،
کاربر۷
آیا شما هم فکر می‌کنید عوامل زیر موجب مشکل ضعف خودانضباطی می‌شوند؟ - کمبود مهارت‌های مدیریت زمان - کمبود مهارت‌های سازمان‌دهی - بی‌هدفی - نداشتن اهداف منسجم - نداشتن انگیزه - تردید - تمایل به مسامحه‌کاری - تنبلی
کاربر۷
پنج زهر مورد علاقه آقای هاید: ۱. بدبینی ۲. منفی‌گرایی ۳. یأس و ناامیدی ۴. فرار کردن ۵. به تأخیر انداختن
کاربر۷
هیچ چیز در جهان نمی‌تواند جایگزین پشتکار شود حتی استعداد! هیچ چیز شایع‌تر از استعدادهای نشکفته نیست. تحصیلات به‌تنهایی نمی‌تواند استعداد را شکوفا کند. جهان پر از تحصیل‌کرده‌های شکست‌خورده است. پشتکار تنها ابزار پیروزی و موفقیت است. «کالوین کولیج»
F.j
میان تلاش‌های شما در بهبود خودانضباطی، در اصل شما بدترین دشمن خودتان هستید.
ایلیا امیری
هر چه به خودت بگویی، مثبت یا منفی، ناخودآگاهت آن را باور می‌کند. ذهن ناخودآگاهت شواهد را نمی‌سنجد و ادعایت را ارزیابی نمی‌کند. فقط آنچه را می‌گویی به‌راحتی باور می‌کند. به علاوه، به دنبال دلایلی می‌گردد تا ثابت کند که درست می‌گویی حتی اگر در اشتباه باشی. آنگاه ناخودآگاهت شروع می‌کند به هماهنگ کردن رفتار و برخوردت با آنچه به او گفته‌ای.
manijeh komeili
تا زمانی‌که از ترس‌های ناخودآگاهتان، آگاه نشده‌اید و آن‌ها را به‌عنوان بخشی از ویژگی انسانی‌تان قبول نکرده‌اید، هیچ‌گاه نمی‌توانید فرآیند خودانضباطی منسجمی را آغاز کنید. ترس‌های ناخودآگ
Azadehana
یادتان باشد: هاید همواره از گفتگوی درونی جهت کارشکنی و گول زدن شما استفاده می‌کند.
سید عطا
خودانضباطی یک مهارت است تا بتوانید بخش‌های مختلف شخصیت‌تان را به جای اینکه در اثر اختلاف و تضاد درونی فلج شوند، منظم و هماهنگ کنید.
Armindokht H.S
به خاطر کمبودهایتان سوگواری نکنید، تلاشتان را دوبرابر کنید.
Azadehana
بسیاری از مردم به اشتباه تصور می‌کنند هر شکستی ارزش وجودی‌شان را زیر سؤال می‌برد. این همان علتی است که بسیاری از ما به دنبال آرزوهایمان نمی‌رویم
seyedeh Hananeh
گفتگوی درونی یک ابزار قدرتمند است که می‌توان از آن با موفقیت، برای مقابله با تاکتیک‌های هاید، استفاده کرد. برای اینکه این گفتگوی درونی برای شما عملکرد ـ محور باشد باید با سه مؤلفه اصلی آن آشنا شوید. گفتگوی درونی باید مثبت، مشخص و در زمان حال باشد.
مینا
هر چه سریع‌تر عزت نفس خود را از حس کمال‌گرایی‌تان جدا کنید. یادتان باشد: هیچ کس کامل نیست. هیچ کاری که ما انجام می‌دهیم، کامل نیست. همه ما انسانیم، کامل بودن از ویژگی‌های خداوند است و یک صفت خدایی است.
Ali
باید به‌طور مداوم به خودمان یادآور شویم شکست مایه تحقیر نیست مگر اینکه خودمان آن را در ذهنمان تحقیرآمیز قلمداد کنیم. شکست یک سنگ زیر پاست نه یک سنگ قبر.
Mim.
ما درد طرد شدن را در بچگی و بلوغ تجربه می‌کنیم و این درد تا بزرگسالی به دنبال ما می‌آید.
guanabenz
یکی از دلایل اصلی بالا رفتن میزان سوء مصرف دارو، افسردگی، و مصرف الکل در بین هنرمندان، نویسندگان و مجریان این است که آن‌ها دائماً با ترس از طرد شدن زندگی می‌کنند
guanabenz

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان