بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی اثر گرچن روبین

بریده‌هایی از کتاب نظم بیرونی، آرامش درونی

نویسنده:گرچن روبین
مترجم:سهند نصر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۲۴ رأی
۳٫۳
(۲۴)
تعادل فکری باعث می‌شود در رسیدگی به مشکلات دنیا بازدهیِ بیش‌تری داشته باشیم.
روژین
همه باید طوری با به‌هم‌ریختگی روبه‌رو شویم که برای ما مناسب است. ما همه متفاوتیم: از این نظر که در پویایی خانه یا محل کارمان برای کدام‌یک از اموال‌مان اهمیت قائلیم، از چه نوع محیط پیرامونی‌ای لذت می‌بریم، و چه عادت‌هایی برای‌مان طبیعی احساس می‌شوند. نمی‌توان برای ساخت زندگیِ خوب راهی را «درست» و «بهتر» نامید.
روژین
زمانی که محیط پیرامون ما بی‌نظم باشد، بی‌نظم‌شدنِ رفتارمان محتمل‌تر است.
احسان رضاپور
اگر به‌هم‌ریختگیِ فردی فقط همان شخص را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، دخالت نکنید؛ مگر درصورتی‌که از شما خواسته شود. افراد متفاوت به‌هم‌ریختگی را به‌اشکال متفاوتی می‌بینند، و ما می‌توانیم با نگران‌نشدنِ بی‌دلیل درخصوص زندگی دیگران، از هدردادن زمان، انرژی و صبرِ خود جلوگیری کنیم.
احسان رضاپور
نظم بیرونی به‌معنی کم‌تر یا بیش‌ترداشتن نیست، بلکه به‌معنی خواستنِ چیزی است که داریم.
کاربر ۱۳۸۷۳۹۰
طبیعت چه خوب فهمیده است که باید هر سال برگ‌هایش، گل‌هایش، میوه‌هایش و سبزیجاتش را عوض کند و از خاطراتِ سال قبلش کود بسازد!
زهرا پروانه
گرچن روبین یکی از تأمل‌برانگیزترین و اثرگذارترین نویسندگان درخصوص موضوعات مرتبط با خوشبختی، عادت‌ها و طبیعت انسان است. او کتاب‌های زیادی ازجمله کتاب‌های پرفروش و موفقِ پروژهٔ شادی، بهتر از گذشته، چهار گرایش و شادتر در خانه را به رشتهٔ تحریر درآورده است. کتاب‌های او، چه به‌صورت چاپی
سعیده افضلی
گاهی احساس می‌کنیم تا وقتی یکی از افرادی که فضایی را با او شریکیم به ما کمک نکند، نمی‌توانیم جایی را مرتب کنیم. منتظر اشتیاق یا همکاریِ دیگران نمانید. هر کاری را که به‌تنهایی می‌توانید، انجام دهید. بدون این‌که برخورد دیگران شما را آزار بدهد، نتیجهٔ مرتب‌کردنِ وسایل‌تان را دریافت خواهید کرد. همچنین عموماً زمانی که افراد ببیند مکان‌های دیگر مرتب شده است، الهام می‌گیرند و مکان‌های خودشان را مرتب می‌کنند. الگو مشوق بهتری از نصیحت است.
سعیده افضلی
مواظب تلهٔ «خرید آسان، استفادهٔ دشوار» باشید خرید برخی از چیزها بسیار آسان و رضایت‌بخش، ولی استفاده از آن‌ها دشوار است. وسایل الکترونیکی هوشمند، کتاب‌های آشپزی، راهکارهای فناوری، تجهیزات ورزشی و...، همگی وعده‌های خوبی می‌دهند، اما تنها درصورتی‌که به‌درستی از آن‌ها استفاده کنیم، کاری که عموماً به تلاش نیاز دارد.
امیر امانی پور
اگر به‌دنبال قانونی طلایی هستید که برای همه مناسب باشد، آن قانون این است: چیزی در خانه نداشته باشید که آن‌را مفید یا زیبا نمی‌دانید. ویلیام موریس
امیر امانی پور

حجم

۹۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۹۳۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان