بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رهبری | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۱
(۹۶)
همه‌ی دانش‌جویان بسیار باسواد بودند و یا برای معروف‌ترین کمپانی‌های دنیا کار می‌کردند و یا قرار بود در یکی از آن‌ها مشغول به کار شوند. همگی در مرحله‌ای بودند که بهترین سال‌های عمرشان را پیش رو داشتند. بی‌اختیار فکر کردم ساکت‌ترین‌های‌شان، آن‌ها که همه‌چیز را در خاطرشان ثبت می‌کنند، موفق‌ترین‌ها خواهند بود.
ع...ادلــ
وقتی کارلوس کی‌روش مربی تمرین تیم بود، چند بازیکن‌، در جلسات تمرین‌ بی‌علاقه بودند زیرا به‌نظرشان کاری تکراری بود. به‌همین علت، یکی از جلسات تمرین را متوقف کردم و به آن‌ها گوشزد کردم: «وقتی بازیکن بودم آرزو داشتم کارلوس مربی‌ام باشد. تمام این تمرین‌هایی که به‌نظرتان تکراری است در هنگام بازی که وقت برای فکر‌کردن ندارید، ملکه‌ی ذهن‌تان شده‌.»
ع...ادلــ
از آن‌جا که بازیکنان به اریک کانتونا خیلی احترام می‌گذاشتند چند نفر دیگر هم از او تقلید کردند. اما همیشه از این حقیقت متحیر می‌شدم که کریستیانو رونالدو هرگز دوست نداشت بدنش را از ریخت بیاندازد. از این رفتار می‌شد خیلی چیزها درباره‌ی انضباط شخصی او فهمید.
شاهین
در سال ۱۹۸۶ به منچستریونایتد رفت و در آن‌جا سی‌وهشت جام قهرمانی کسب کرد؛ ‌پنج‌بار جام حذفی انگلستان، سیزده‌بار بار لیگ برتر و دو‌بار لیگ قهرمانان اروپا. در سال ۱۹۹۹ به مقام شوالیه رسید
ftmh
نگریستن به دیگران و گوش‌سپردن به نصیحت‌های‌شان و نیز مطالعه درباره‌ی افراد، سه‌تا از بهترین کارهایی هستند که در تمام زندگی‌ام انجام داده‌ام.
Ali
ساکت‌ترین‌های‌شان، آن‌ها که همه‌چیز را در خاطرشان ثبت می‌کنند، موفق‌ترین‌ها خواهند بود.
somaye
افراد زیادی نمی‌توانند بایستند و گوش دهند، به‌خصوص وقتی‌که موفق شده‌اند و تمام افراد دوروبرشان چاپلوسانه وانمود می‌کنند هر کلمه‌ای که او می‌گوید برای‌شان ارزش‌مند است. این افراد متکلم‌وحده می‌شوند، انگار ناگهان همه‌چیز‌دان شده‌اند. این خودبزرگ‌بینی‌ها را کنار بگذارید، گوش‌سپردن به دیگران همیشه فایده دارد. مثل این است که در یک کلاس درس همیشگی و مجانی به مدت طول عمرت ثبت‌نام کرده باشی و تازه با این مزیت که هیچ‌وقت امتحانی در کار نیست و همیشه می‌توانی نکات بی‌فایده‌ی کلاس را دور بریزی.
Kamand
هیچ‌کس به من یاد نداده بود که کار از طریق همکاری با دیگران، بهترین روش است. البته به شرطی که دیگران خواسته‌ی شما را بدانند و آماده‌ی پیروی باشند.
ramin3313
وقتی شما یک‌قدم از همه‌چیز فاصله می‌گیرید، چیزهایی می‌بینید که غافل‌گیرتان می‌کند و عنصر غافل‌گیری بسیار مهم است.
f.r
معمولاً بهترین بازیکنان آن‌هایی هستند که سرسخت‌ترین انتقادها را از خود می‌کنند
hadi

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۷۲,۰۰۰
۴۳,۲۰۰
۴۰%
تومان