بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب خرده‌ عادت ها | صفحه ۳۵۲ | طاقچه
کتاب خرده‌ عادت ها اثر جیمز کلیر

بریده‌هایی از کتاب خرده‌ عادت ها

۴٫۰
(۱۶۴۴)
عادت‌ها شبیه اتم‌های زندگی‌مان هستند. هرکدام یک واحد ضروری‌اند که به موفقیت کلی‌مان کمک خواهند کرد. این واحدهای کوچک در ابتدا بی‌اهمیت به نظر می‌رسند؛ اما خیلی زود در کنار هم قرار می‌گیرند و به دستاوردهای بزرگ‌تری منجر می‌شوند که از تلاش اولیه بارهاوبارها عظیم‌تر خواهند بود. آن‌ها هم کوچک‌اند و هم مقتدر. این معنای «خرده‌عادت‌ها» ست؛ یک اقدام یا جریان منظم که نه‌تنها کوچک و آسان است، بلکه منبع قدرتی به‌یادماندنی و جزئی از یک نظام رشد پربازده است.
کاربر ۱۱۵۷۸۴۶
وقتی داستانی را سال‌ها برای خود تکرار می‌کنید، لغزیدن به شبکه‌های ذهنی و پذیرفتن آن‌ها به‌عنوان واقعیت خیلی راحت می‌شود. به‌مرور در مقابل بعضی کارها مقاومت می‌کنید و می‌گویید دلیلش این است که «همچین آدمی نیستم». از درون چیزی به شما فشار می‌آورد تا تصویر ذهنیِ
ebrahim hosein pour
زمان، فاصلهٔ میان موفقیت و شکست را چند برابر می‌کند. زمان، هر چیزی داده‌اید، به شما پس می‌دهد.
MD Maryam
تلاش‌های مستمرتان، زمانی که دیگران تصور می‌کردند پیشرفتی نکرده‌اید، موفقیت امروزی را ممکن ساخته است.
بهزاد
هرچه رفتاری خودکارتر شود، کم‌تر احتمال دارد که آگاهانه به آن فکر کنیم
mahdi
هرقدر بدون فکرکردن وظایف بیش‌تری انجام دهید، مغز شما برای تمرکز بر حوزه‌های دیگر آزادتر خواهد بود.
Saeedeh Rad
تأثیر خودکارسازیِ وظیفه‌ای قدیمی یا تسلط بر مهارتی جدید می‌تواند بزرگ‌تر باشد. هرقدر بدون فکرکردن وظایف بیش‌تری انجام دهید، مغز شما برای تمرکز بر حوزه‌های دیگر آزادتر خواهد بود.
mhd_nkh
زمان، هر چیزی داده‌اید، به شما پس می‌دهد. عادت‌های خوب، زمان را به دوست شما و عادت‌های بد، آن‌را به دشمن‌تان تبدیل می‌کن
mhd_nkh
در درازمدت، اغلب، کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هرچیزی ممکن است.
علی
اما در درازمدت، اغلب، کیفیت زندگی‌های‌مان به کیفیت عادت‌های‌مان بستگی دارد. با داشتن عادت‌های یکسان به نتایج یکسانی خواهیم رسید؛ اما با داشتن عادت‌های بهتر، هرچیزی ممکن است.
علی

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۵۷۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان