بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید اثر مایک میخالوویچ

بریده‌هایی از کتاب اول سود؛ کسب و کار خود را ا ز یک هیولای پول‌خوار به یک دستگاه پول‌ساز تبدیل کنید

انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۲از ۱۸ رأی
۳٫۲
(۱۸)
زمانی که بدانید چه چیزی تهییجتان می‌کند، می‌توانید برتری عمیقی بر روی خودتان پیدا کنید. علوم رفتاری باعث می‌شوند که بتوانید بر بزرگ‌ترین رقیب خود یعنی خودتان غلبه کنید.
Mohammad Ali Zareian
در سال ۲۰۱۲، گزارشی توسط کوئرت فان ایترسام و برایان وانسینک در «ژورنال تحقیقات مصرف‌کننده» مطرح کرد که اندازهٔ متوسط بشقاب در آمریکا بین سال‌های ۱۹۰۰ تا ۲۰۱۲، ۲۳ درصد رشد کرده و از ۹.۶ به ۱۱.۸ اینچ رسیده است. با انجام مقداری فرایند ریاضی، این مقاله توضیح می‌دهد که افزایش در اندازهٔ بشقاب باعث می‌شود که افراد روزانه ۵۰ کالری بیشتر دریافت کنند و فرد هرسال ۵ پوند اضافه‌وزن پیدا می‌کند. بدین ترتیب هرسال بر تعداد چاق‌ها افزوده می‌شود.
Mohammad Ali Zareian
تنها یک راه برای حل مسائل مالی وجود دارد: مواجهه با مسائل مالی. نمی‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید. نمی‌توانید بگذارید فرد دیگری مسئولیتشان را بر عهده بگیرد. باید مسئولیت آمارها را بر عهده بگیرید.
Mohammad Ali Zareian
بسیاری از تصمیمات ما پیرامون «صرفاً فروش»، در واقع ما را از چشم‌انداز واقعی‌مان دور می‌کنند.
Mohammad Ali Zareian
سود یک رخداد نیست. سود چیزی نیست که در انتهای سال یا در انتهای برنامهٔ ۵ ساله یا در یک روز خاص اتفاق بیافتد. سود چیزی نیست که تا فردا منتظر شما بماند. سود باید هم‌اکنون و همیشه اتفاق بیافتد. سود باید در دل کسب‌وکار شما جا بیافتد. هر روز، در هر تراکنش و در هر لحظه. سود یک رخداد یک‌باره نیست. سود یک عادت همیشگی است.
Mohammad Ali Zareian
بقا هدف اسرا و فراری‌ها است، نه مسئله‌ای که یک کسب‌وکار به دنبال آن برود.
Mohammad Ali Zareian
در اینجا ۵ حساب جاری باید ساخته شود: ۱: درآمد ۲: سود ۳: سهم مالک ۴: مالیات ۵: هزینه‌های اجرایی
امیدکربلایی
«اول سود» رشد سریع‌تر را موجب می‌شود، زیرا کاری می‌کند که سودرسانی خود را مهندسی معکوس کنید. زمانی که ابتدا سود را در نظر می‌گیرید، کسب‌وکارتان فوراً به شما می‌گوید که آیا توان تحمل هزینه‌های وارده را دارد یا خیر؛ می‌تواند به شما بگوید که آیا بازدهی لازم را دارید یا خیر؛ به شما می‌گوید که آیا محدوده‌های صحیح را در اختیار دارید یا خیر. اگر متوجه شدید که پس از برداشت سود اولیه دیگر نمی‌توانید فاکتورهایتان را بپردازید، باید تمامی آن نکات را بررسی کرده و اصلاحات را انجام دهید.
کاربر ۲۶۵۰۱۰۹
گام ۲: دو حساب پس‌اندازی دیگر در بانکی غیر از بانک اصلی خودتان بسازید. یک حساب، نقش حساب بدون وسوسه برای «نگه‌داری سود» را خواهد داشت. دومین مورد، حساب بدون وسوسهٔ «نگه‌داری مالیات» خواهد بود. آن‌ها را افتتاح کنید تا پول را مستقیماً از حساب‌های جاری مربوطه در بانک اصلی دریافت نمایند. گام ۳: هیچ‌کدام از گزینه‌های «راحتی» را برای دو حساب بدون وسوسهٔ بیرونی خود فعال نکنید. نیازی به مشاهدهٔ آنلاین این حساب‌ها ندارید. نیازی ندارید که برای این حساب‌ها دسته‌چک داشته باشید. قطعاً نیازی به عابربانک برای این حساب‌ها نخواهید داشت. صرفاً باید منابعی برای سپرده‌گذاری سودها و مالیات شما باشند و هم‌اکنون وجودشان را فراموش کنید.
Mohammad Ali Zareian
گام ۱: ۵ حساب اساسی را افتتاح کنید: یک حساب «درآمد»، یک حساب «سود»، یک حساب «سهم مالک»، یک حساب «مالیات» و یک حساب «هزینه‌های اجرایی». در اکثر موارد، شما از پیش یکی دو حساب داخل بانکتان افتتاح کرده‌اید. حساب جاری فعلی خود را به‌عنوان حساب «هزینه‌های اجرایی» در نظر بگیرید و حساب‌های باقی‌ماندهٔ فوق‌الذکر را افتتاح کنید: «درآمد»، «سود»، «سهم مالک» و «مالیات». برای سادگی امر، همهٔ آن‌ها را به‌صورت حساب جاری بسازید. امکان دارد برخی بانک‌ها هزینه‌ای دریافت کرده یا ملزوماتی برای حداقل موجودی داشته باشند. نگذارید شما را بترسانند. با مدیر بانک صحبت کرده و در مورد قیمت‌ها و ملزومات با او صحبت کنید. اگر مدیر مایل به مذاکره نبود، بانک جدیدی بیابید.
Mohammad Ali Zareian

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

حجم

۳۵۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۵۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان