بریده‌های کتاب عزت نفس به زبان ساده
کتاب عزت نفس به زبان ساده اثر اکبر عباسی

کتاب عزت نفس به زبان ساده

۳٫۴
(۱۲۶)
وقتی رؤیای شما روشن و قطعی باشد، ذهنتان به آنچه نیاز دارید تا به آن موقعیت برسید هوشیار می‌شود.
hedgehog
شاید احساس کنید که فرد مهمی نیستید. اگرچه ممکن است در میان جمعی از افراد باشید، احساس می‌کنید تنهایید و به‌جایی تعلق ندارید. احساس می‌کنید که از دیگران بیگانه شده‌اید و ارتباطتان را با افرادی که به شما نزدیک هستند از دست داده‌اید
sheida
احساس کم ارزشمندبودن با تفکراتی در مورد خودتان همراه است که در آن خودتان را «کمتر از حد عادی» و «کسی که به اندازه کافی خوب نیست» می‌بینید. برای کاهش این قبیل افکار، رفتارهای معینی را امتحان می‌کنید، صرفاً با این هدف که به احساس بهتری در مورد خودتان دست یابید.
mahdi
عزت‌نفس عبارت است از احساس شما در مورد خودتان به‌عنوان شخص نه آنچه دارید.
مرضیه
صنعت تبلیغات باعث می‌شود که آن‌ها احساس نامناسب بودن کنند و بعد محصولات مدنظر را بخرند. این هدف ویژه تبلیغات است!
حسین قدیری
افرادی که به موفقیت دست می‌یابند، ایمانی استوار به خودشان دارند و می‌توانند موفقیت‌هایشان را مجسم و در رسیدن به اهدافشان پافشاری کنند.
amir
۱. در مورد رابطه‌های گذشته‌تان فکر کنید. خصوصیات مورد پسندتان در کسی را که با او قرار ملاقات‌های عاشقانه داشته‌اید، فهرست کنید. اگر کسی به ذهنتان می‌آید و از خودتان می‌پرسید چرا چنین خیالی می‌کردید، سراغ فرد بعدی بروید. ده ویژگی مهمی را که آن فضای عشقی را ارضا می‌کرد، انتخاب کنید. فهرست‌تان را کوچک‌تر کنید تا اینکه به سه تا پنج ویژگی برتر برسید.
hedgehog
تحقیقات نشان می‌دهد مغز شما بر تفسیرهای منفی بیش از تفسیرهای مثبت تأکید می‌کند، بنابراین به تمرکز بر امور منفی گرایش دارید و هرآنچه به آن توجه کنید، افزایش پیدا می‌کند، بنابراین وقتی زیادی بر موارد منفی تمرکز کنید، آن‌ها در ذهن شما تقویت می‌شوند، درحالی‌که وقتی بر امور مثبت تمرکز کنید، همان‌ها در ذهن شما قوی‌تر می‌شوند.
hedgehog
از دیگران بخواهید که با آن‌ها بیرون بروید دوستان خوب شما را به همین شکلی که هستید دوست دارند و مصاحبتشان را بی‌چشمداشت به شما ارزانی می‌کنند. سپری کردن اوقاتی مفرح باهم می‌تواند پیوند دوستی‌تان را مستحکم‌تر کند. تقاضای بیرون رفتن از آن‌ها می‌تواند به رشد رابطه‌تان کمک کند.
hedgehog
هر شب سه کاری را مرور کنید که در آن روز به‌خوبی انجامشان داده‌اید پایان دادن روز با مرور کارهایی که به‌خوبی انجام داده‌اید، به ایجاد احترام به خود در شما کمک می‌کند. چند دقیقه‌ای را به بررسی رویدادهای روز اختصاص دهید. چشم‌هایتان را ببندید و وارهیده شوید. در ذهنتان آنچه را رخ داده است مرور کنید. این مرور را با وقایع صبح شروع کنید، بعد به‌سمت عصر حرکت کنید و کار را با غروب به پایان برسانید. رویدادهایی را که رخ داده‌اند، مردمی را که در آن روز در زندگی‌تان حضور داشته‌اند، تصمیماتی را که گرفته‌اید و موفقیت‌هایی را که به دست آورده‌اید مرور کنید.
hedgehog

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۶۴ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان