بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب بر باد رفته | صفحه ۱۵ | طاقچه
۴٫۳
(۴۴۳)
‌"فرصت‌طلبی همیشه باعث بی‌احترامی می‌شه... به خصوص برای اونایی که همین فرصت‌ها رو داشتن و ازشون استفاده نکردن."
sajad
تردید دارم که بتونی صبر کنی تا شرافت، پرهیزگاری و مهربونی که زمانی دورشون انداختی رو دوباره به دست بیاری، اون وقت می‌بینی که با گذشت زمان اونا تغییر کردن، لطمه دیدن و به ثروت و چیزای دیگه تبدیل شدن..."
sajad
از زندون بیرونم آوردن و یه تفنگ دستم دادن تا آدمای بیشتری بکشم تا عفوم کنن.
sajad
اون دلش نمی‌خواست اسکارلت صدای ریختن خاک روی تابوت رو بشنوه. اون کار درستی کرد. یادت باشه اسکارلت تا موقعی که این صدا رو نشنیدی مردم برات نمردن و می‌تونی به زندگی امیدوار باشی، اما اگه یک بار این صدا رو بشنوی... خیلی وحشتناکه و آخرین صداییه که توی دنیا می‌شنوی و از دنیا ناامید می‌شی...
inthemoon_
خروس کوچک هم در مزرعه قابل احترام است
shadow :)
درخشان‌ترین تابش خورشید و تاریک‌ترین سایه‌ها بود
shadow :)
‌"از ویرانه‌های یک تمدن، بیشتر از بازسازی آن می‌توان پول به دست آورد."
sajad
کمیته آزادی برده‌ها بیشتر به مسائل سیاسی علاقه نشان می‌داد تا این‌كه مراقب آن‌ها باشد و امکاناتی برای‌شان ایجاد کند که زمانی ارباب‌های‌شان در اختیار آن‌ها می‌گذاشتند.
کاربر ۴۹۵۳۸۷۷
مردها بی‌ادب و گستاخ و زن‌ها همیشه مهربان، متین و بخشنده بودند.
مهرانه محمدزاده
تو به دنیا اومدی تا به هر کی که بهت اجازه بده زور بگی و اذیتش کنی. یه آدم قوی زور می‌گه و یه آدم ضعیف تسلیم می‌شه. مقصر فرانک بود که تو رو با تازیانه ادب نکرد... من از تو تعجب می‌کنم اسکارلت، چون وجدانت خیلی دیر در تو بیدار شد. فرصت‌طلب‌هایی مثل تو نباید اصلاً وجدان داشته باشن." ‌"فرصت‌طلب اصلاً یعنی چی... چرا به من می‌گی فرصت‌طلب؟" ‌"آدمی كه از فرصت‌ها نهایت استفاده رو می‌بره." ‌"مگه کار اشتباهیه؟" ‌"فرصت‌طلبی همیشه باعث بی‌احترامی می‌شه... به خصوص برای اونایی که همین فرصت‌ها رو داشتن و ازشون استفاده نکردن." ‌"آه رت، داری شوخی می‌کنی و فکر می‌کنم که می‌خوای مهربون باشی!" ‌"من با خودم مهربونم. اسکارلت عزیزم، مشکل تو اینه که حالا تو مستی."
کاربر ۲۲۴۹۲۲۷

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰۴ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان