بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت اثر وحید افضلی‌راد

بریده‌هایی از کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأی
۴٫۸
(۶)
کودکان دارای یک حس خودستایی به هنجار هستند و به همین خاطر است که هر وقت که اراده کنند، هرچه را که اراده کنند، به‌دست می‌آورند. اگر می‌خواهید زندگی شیرین و پرباری داشته باشید باید بیش از پیش همانند زمانی رفتار کنید که بیش از نیم‌متر قد نداشتید.
z.gh
اگر می‌خواهید برای خود احترام قائل باشید، اگر می‌خواهید دیگران به شما احترام بگذارند نیازی نیست که حتماً یک نابغه یا یک ملکه زیبایی باشید. کافی است خصوصیاتی همچون صداقت، اراده، سخاوت و فروتنی و شهامت را در خود پرورش دهید. مجموعه این ویژگی‌ها را «شخصیت» می‌نامند.
z.gh
چه در مورد دردهای جسمانی و چه در مورد رنج‌های عاطفی، تا زمانی که بر رفتارها و تفکرات خود پافشاری کنیم جز درد و رنج، چیزی نصیب‌مان نخواهد شد
z.gh
خوشبخت‌ترین انسان‌ها، هرگز به انتظار وقوع هیچ چیزی نمی‌نشینند.
z.gh
تنها وقتی می‌توانید از داشتن چیزی احساس خوشبختی کنید که بدون آن هم بتوانید خوشبخت باشید.
z.gh
هرچه کمتر قانون برای خود وضع کنید که دنیا باید چنین و چنان باشد و مردم باید چنین و چنان رفتار کنند، آسان‌تر می‌توانید به خوشبختی و شادکامی برسید.
z.gh
پیشرفت به شکل گام‌به‌گام اتفاق می‌افتد. دنبال چیزهای خوب بگرد، بر لحظه تمرکز کن و کاری را که امروز می‌توانی انجام دهی، انجام بده. به‌تدریج، به موازات تغییر کردن تو، زندگی‌ات نیز دستخوش تغییر خواهد شد.
z.gh
وقتی بدترین اتفاقات روی می‌دهد شما نمی‌توانید نگران بقیه زندگی خود باشید. حتی نمی‌توانید نگران روزهای باقی مانده این ماه باشید. اما معمولاً می‌توانید به مشکلات امروز خود بپردازید و اگر ۲۴ ساعت هم دشوار و دور است به پنج دقیقه آینده بپردازید مشکلات را یک‌به‌یک، از پیش‌رو بردارید. با نخستین گام، اندکی اعتمادبه‌نفس پیدا می‌کنید آنگاه قدم بعدی را بردارید و سپس قدم‌های بعد. ناگهان چشم باز می‌کنید و می‌بینید که بدترین‌ها را پشت سر گذاشته‌اید.
z.gh

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۸
۹
صفحه بعد