بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت اثر وحید افضلی‌راد

بریده‌هایی از کتاب شاد ماندن در روزگاران سخت

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأی
۴٫۸
(۶)
تفکر مثبت، کارساز است زیرا آنکه مثبت می‌اندیشد عادت کرده است که خواسته‌ها و آرزوهای خود را در ذهنش به تصویر بکشد و نه ترس‌هایش را! تو همان چیزی را به دست می‌آوری که به آن می‌اندیشی
z.gh
اگر تمام زندگی خود را با حرف‌هایی از این نوع گذرانده‌اید که: - دوست ندارم تنها باشم - من نمی‌خواهم چاق باشم - دوست ندارم ورشکسته شوم آنگاه در ذهن خود تصاویری حک کرده‌اید از چیزهایی که نمی‌خواهید: تنهایی، چاقی، ورشکستگی و این‌ها دقیقاً همان چیزهایی هستند که نصیبتان می‌شوند. این نهایت کاری است که ذهن شما می‌تواند انجام دهد.
z.gh
قبل از انجام هر کاری در زندگی، باید ابتدا آن را در ذهن خود ببینید. قبل از زدن هر ضربه‌ای در ورزش گلف، آن را در تخیل خود ترسیم می‌کنید. حتی قبل از برداشتن یک نوشیدنی از یخچال، این حرکت را به اختصار در ذهن خود تجسم می‌کنید. بدون این تصویرسازی ذهنی، هیچ حرکتی اتفاق نمی‌افتد.
z.gh
۱۰. از هر جایی که می‌توانید آغاز کنید. ۱۱. سپاسگزار باشید برای هر آن چیزی که در این لحظه از آن بهره‌مند هستید حتی به خاطر کوچک‌ترین نعمت‌هایتان. سپاسگزاری، موهبات تازه را به زندگی‌تان سرازیر می‌کند.
z.gh
۷. ده درصد از درآمد خود را پس‌انداز کنید. هر هفته قبل از آنکه یک سنت خرج کنید ده درصدش را کنار بگذارید. ۸. خانه خود را تمیز کنید کمد لباس‌هایتان را، ماشین‌تان را، خرت و پرت‌های اضافی را دور بریزید. اگر لباسی دارید که احساس شکست خوردگی را برایتان تداعی می‌کند دورش بیندازید شما باید از یک حس خوب برخوردار باشید. ۹. در برابر هر چیزی، هر چند کوچک، بیشترین توان خود را به کار بگیرید و مطمئن باشید که موقعیت‌ها، شما را پیدا خواهند کرد.
z.gh
۴. مهارت‌ها و دانش خود را گسترش دهید. ۵. وقت خود را با انسان‌های پرانگیزه و پرشور بگذرانید. ۶. درگیر و دل‌بستهٔ نتایج نباشید. وقتی برای گرفتن کاری یا انجام معامله‌ای داوطلب می‌شوید دیگر به نتیجه‌اش فکر نکنید.
z.gh
۱. دیگر به خود و دیگران نگویید که بی‌پول و ورشکسته‌اید. هر روز با خود تکرار کنید: «من موفق و ثروتمندم.» تو همان چیزی را به‌دست می‌آوری که به آن می‌اندیشی. ۲. با قلب و روح خود باور داشته باشید که مثل هر انسان دیگری، از حق داشتن یک زندگی خوب و سرشار و پربار برخوردار هستید. ۳. درباره ثروتمندان بخوانید. روش‌های زندگی آن‌ها را مطالعه کنید.
z.gh
پول، ابتدا در ذهن شما ساخته می‌شود. اگر نتوانید پول را در ذهن خود ببینید مطمئن باشید که هرگز آن را در کیف‌تان هم نخواهید دید.
z.gh
وام، در حقیقت پولی است که شما ندارید. در خرج کردنش دقت کنید.
z.gh
ثروتمندان سرمایه‌گذاری می‌کنند و فقرا، مصرف. مسیری که باید بپیمایید تا به استقلال مالی دست پیدا کنید شامل دو مرحله است: ۱- پول دربیاورید. (که این بخشِ آسان‌تر ماجراست) ۲- عادت‌های خود را تغییر دهید (پس‌انداز کردن، خرج کردن و سرمایه‌گذاری کردن... و این دشوار است.) کسب ثروت، غالباً آسان‌تر از آن است که تصور می‌کنید.
z.gh

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان