بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب کشتن شوالیه‌ی دلیر (۱) | صفحه ۹ | طاقچه
کتاب کشتن شوالیه‌ی دلیر (۱) اثر هاروکی موراکامی

بریده‌هایی از کتاب کشتن شوالیه‌ی دلیر (۱)

انتشارات:نشر مصدق
امتیاز:
۳.۹از ۶۲ رأی
۳٫۹
(۶۲)
اسرار اطرافیان نیز هرگز از سینهٔ ماساهیکو به بیرون تراوش نمی‌کنند؛ بلکه همان‌جا می‌مانند. احتمالا ظرفیت تانکر ذخیرهٔ اسرار ماساهیکو بی‌پایان است
R.R
زمانی که به گذشته نگاه می‌کنید، با شگفتی درمی‌یابید که زندگی ما آکنده از رویدادهای عجیب و رازهای غریب بوده است. زندگی ما پر از رویدادهای واقعآ باورنکردنی و غیرقابل پیش‌بینی است و پیشرفت‌ها غالبآ پر فراز و نشیب‌اند. هر چه‌قدر با دقت به پیرامون خود بنگرید، باز هم نمی‌توانید این رویدادهای عجیب را درک کنید. در خلال زندگی روزمره، همهٔ رویدادها ساده و عادی به نظر می‌رسند. در ابتدا نه، اما پس از گذشت زمان متوجه می‌شوید که همهٔ رویدادها از یک منطق خاص پیروی می‌کنند.
R.R
دو سال بعد، مرگ به آرامی از همان غار کوچک بیرون خزید و روح خواهرم را با خود برد.
dsh
" من همیشه با ظاهر مومیایی راحت بودم، اما اگر نیمه‌های شب با ظاهر مومیایی ظاهر شوم، قطعآ دوستانم را آزار می‌دهم. مشاهدهٔ یک انسان که همهٔ گوشت‌های بدنش خشک شده است و نیمه‌شب زنگوله را به صدا در آورده، برای هیچ‌کس خوشایند نیست ... درواقع، بسیاری از مردم با دیدن این صحنه سکتهٔ قلبی می‌کنند.
dsh
با دقت به من نگریست. حالت کسی را داشت که از پشت پنجره به داخل یک خانه خیره شده است. حتی صورت فشرده شدهٔ او را بر روی شیشهٔ پنجره در ذهن تجسم کردم.
Roya
هر چه بیشتر فکر کردم، ناتوانی مغزم را بیشتر احساس کردم. ذهن من همانند یک میز ناهارخوری با پایه‌ای لق بود.
Roya
سکوت مرا بیدار کرد! باور کنید که این نیز امکان‌پذیر است. البته می‌دانم که معمولا یک صدای ناگهانی که سکوت شب را در هم می‌شکند شما را از خواب بیدار می‌کند، اما گاهی اوقات یک سکوت ناگهانی لابه‌لای هیاهوی بسیار نیز همان تأثیر را دارد و شما را بیدار می‌کند.
Roya

حجم

۳۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۱ صفحه

حجم

۳۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
۴۱,۳۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۸
۹
صفحه بعد