بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسرار ذهن ثروتمند | صفحه ۲ | طاقچه
۴٫۰
(۱۴۹)
اصلی برای ثروتمند شدن برای آنچه طالب آن هستی دعای خیر کن.
sorena
«من هزاران مشکل در زندگی دارم که درواقع بسیاری از آن‌ها هرگز اتفاق نیفتاده است.»
farshad
به‌طورساده وظیفه شما این است هرقدر که می‌توانید بهترین باشید.
neginnabavii
تکرار می‌کنم، به‌عنوان بخشی از روش اداره کردن پول در ذهن ثروتمند، با قدرت به شما پیشنهاد می‌کنم که ده درصد از درآمد خود را در صندوق آموزش بگذارید. از این پول مخصوصاً برای دوره‌ها، کتاب‌ها، نوارها، سی‌دی‌ها و هر ابزار دیگری که برای آموزش خود انتخاب می‌کنید استفاده کنید یا از طریق سیستم‌های آموزش اصلی یا کلاس‌های خصوصی شرکت‌ها یا کلاس‌های آموزشی تک‌تک بهره بگیرید. هر روشی را که انتخاب می‌کنید یا سرمایه‌ای که جمع می‌نمایید، همیشه شما را مطمئن می‌سازد که برای یادگیری و رشد دادن همیشگی به‌جای تکرار کردن حرف‌های مکرر آدم‌های فقیر که من آن را می‌دانستم، امکانات در اختیار دارید، هرچه بیشتر یاد بگیرید، بیشتر پول به دست می‌آورید و می‌توانید آن را به بانک ببرید! عبارت بیانی دست خود را روی قلبتان بگذارید و این جمله را بیان کنید: من متعهد می‌شوم که همیشه در حال یادگیری و رشد باشم. سر خود را لمس کنید و بگویید: من یک ذهن ثروتمند دارم.
Mina
دنیا به آدم‌هایی که بازی کوچک می‌کنند احتیاجی ندارد.
sorena
تنفر از تبلیغ کردن یکی از بزرگ‌ترین موانع بر سر راه موفقیت است. افرادی که در رابطه با تبلیغ کردن از خودشان مشکل دارند، معمولاً ورشکسته هستند.
arman
برخی از ثروتمندان خودساخته ممکن است پول خود را از دست بدهند؛ ولی هیچ‌وقت مهم‌ترین جزء موفقیت خود را از دست نمی‌دهند و آن ذهنیت ثروتمند بودنشان است.
Mr.horen~
منتها نکته اینجاست که نه شانس و نه هیچ مورد مشابه به آن، تا زمانی که دست به اقدام نزنید به‌سراغ شما نمی‌آید
آبـــــان🍊
برای بیشتر مردم تربیت شدن با تنبیه آن‌چنان عمیق و ریشه‌دار است که وقتی کاری را اشتباه انجام می‌دهند و کسی نیست که آن‌ها را تنبیه کند، ناخودآگاه خود خودشان را تنبیه می‌کنند. وقتی آن‌ها کوچک بودند، ممکن است که به این‌صورت تنبیه شده باشند که چون تو بد بودی، از شکلات خبری نیست. باوجوداین، امروز ممکن است به این‌صورت باشد که چون تو بد بودی، از پول خبری نیست. این مسئله نشان می‌دهد که چرا بعضی از مردم درآمد خودشان را محدود می‌کنند و چرا عده‌ای ناخودآگاه موفقیت خود را خراب می‌کنند.
abcd
تنها قرار داشتن در زمان صحیح و در مکان صحیح کافی نیست، بلکه شما باید آدم درستی نیز باشید که در زمان و مکان صحیح قرار دارید. پس مهم این است که شما چگونه هستید؟
Ali

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان