بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسرار ذهن ثروتمند | طاقچه
۴٫۰
(۱۴۹)
اگر شما فقط آنچه را آسان است بخواهید انجام دهید، زندگی سخت خواهد شد؛ اما اگر کاری را که سخت است بخواهید انجام دهید، زندگی آسان خواهد شد.
abcd
تعریف «حماقت» کاری مشابه را چندین‌بار انجام دادن، ولی انتظار نتیجه متفاوت داشتن است.
abcd
باید بگویم که برای من یکی از بهترین عوامل در مورد پول‌دار شدن این است که دیگر به قیمت‌های روی لیست غذا نگاه نکنم و دقیقاً هر موردی را که مایلم بخورم بدون توجه به قیمت آن.
abcd
، تنها قرار داشتن در زمان صحیح و در مکان صحیح کافی نیست، بلکه شما باید آدم درستی نیز باشید که در زمان و مکان صحیح قرار دارید.
Mr.horen~
افراد ثروتمند از ثروتمندتر از خودشان نصیحت می‌پذیرند؛ اما فقیران از دوستانی که درست به اندازه خود آن‌ها ورشکسته هستند نصیحت می‌پذیرند.
m.m.attarian
درختی را در نظر بگیرید. فرض کنیم این درخت نمایانگر زندگی است.
Mr.horen~
تکرار می‌کنم، فقط وقتی در سختی قرار دارید، زمانی است که در حال رشد هستید. از حالا به بعد هروقت احساس سختی و ناراحتی کردید به‌جای عقب‌نشینی و برگشتن به منطقه راحت و قدیمی خودتان، با کف دست به پشت خود زده و بگویید: «من باید رشد کنم.» و حرکت به جلو را ادامه دهید.
کاربر ۵۱۷۷۳۳
آیا طالب شغل خوب هستید یا ارتباط نزدیک با خانواده؟ هر دو! آیا می‌خواهید روی تجارت متمرکز شوید یا تفریح و سرگرمی داشته باشید؟ هر دو! آیا در زندگی پول می‌خواهید یا معنویت؟ هر دو! آیا می‌خواهید ثروتمند شوید یا کاری را که دوست دارید انجام دهید؟ هر دو! آدم‌های فقیر همیشه یکی را انتخاب می‌کنند، ولی ثروتمندان هر دو را. آدم‌های ثروتمند می‌دانند که با کمی خلاقیت می‌شود تقریباً راهی را برای داشتن بهترین موارد در هر دو دنیا به دست آورد. از حالا به بعد هروقت با انتخاب یا این یا آن مواجه شدید، سؤالی که باید از خودتان بپرسید این است «چگونه می‌توانم هر دو را داشته باشم؟» این سؤال زندگی شما را متحول خواهد کرد
abcd
به تجربه دریافته‌ام آنچه را در این دنیا نمی‌توانید مشاهده کنید، از آنچه قابل دیدن است قوی‌تر است. ممکن است شما با این عبارت موافق یا مخالف باشید، ولی به میزانی که این اصل را در زندگی خود به کار نمی‌برید به زحمت و دردسر می‌افتید.
Ali
افراد پیام‌های داخلی در مورد ثروتمند شدن را با هم مخلوط می‌کنند و بخشی از آن‌ها با خوشحالی می‌گویند: «پول بیشتر داشتن، زندگی را بانشاط‌تر می‌کند.» اما بعد بخش دیگری به فریاد می‌آید: «اوه، من باید مثل سگ کار کنم! کجای این مورد بانشاط‌تر است؟» یک قسمت می‌گوید: «با ثروتمند شدن می‌توانم به همه دنیا مسافرت کنم.» بعد قسمت دیگر نجوا می‌کند: «اوه، بعد هرکس در دنیا از تو صدقه می‌خواهد.» این پیام‌های مختلط ممکن است بی‌غرض باشند؛ ولی درواقع این‌ها یکی از اصلی‌ترین دلایل ثروتمندنشدن بیشتر مردم است.
abcd

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۱۹۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۴۵,۵۴۰
۴۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۸صفحه بعد