بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری | صفحه ۳۸ | طاقچه
کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری اثر دیمون زاهاریادس

بریده‌هایی از کتاب فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری

۳٫۷
(۳۷۲)
مدیریت فهرستی از کارها که جلوی رویتان نمایش داده شده بسیار آسان‌تر از زمانی است که همان فهرست در سرتان می‌چرخد. راحت‌تر می‌توانید امور را برطبق موعد مقرری که دارند سازماندهی و روزتان را بر پایهٔ آن برنامه‌ریزی کنید. این نکته، به تنهایی کمک می‌کند روی مهم‌ترین مشغلهٔ خود تمرکز کنید.
amir.m.R.f
در مواجهه با گزینه‌های متعدد، از انتخاب بین آنها طفره می‌روید چون انجام چنین کاری مستلزم تلاش ذهنی بسیار زیادی می‌باشد؛ در مقابل، وقت ارزشمندتان را به چک کردن ایمیل، دیدن فیسبوک، و خواندن سرخط خبرها می‌گذرانید که همه آنها در تلاش برای گریز از تصمیم‌گیری دربارهٔ اینکه روی چه چیزی کار کنید هستند.
احسان
تنها راه تکمیل هر پروژه‌ای ابتدا تجزیهٔ آن به بخش‌های تشکیل دهنده‌اش می‌باشد. یک پروژه با کار روی وظایف جداگانه‌اش که جهت تکمیل آن ضروری هستند، پیش می‌رود. شما این حقیقت را به طور ناخودآگاه می‌دانید. اما آیا در برنامه‌های روزانهٔ خود آن را به کار می‌برید؟ هنگامی که با یک پروژهٔ بزرگ روبه‌رو می‌شویم، پیدا کردن نقطهٔ شروع دشوار می‌باشد. در نتیجه، احتمالاً بیشتر حواسمان به چیزهای دیگر پرت شود. هر حواس‌پرتی به تلاش نافرجام برای چیزی که مسیر و حرکتی در آن نداریم ترجیح داده می‌شود.
m.kh
قانون پارکینسون را بخاطر بیاورید: «کار به اندازهٔ زمان اختصاص داده شده جهت تکمیلش طول می‌کشد.» اگر برای کارهای برنامه‌ریزی شدهٔ خود سررسید در نظر نگرفتید، از باقی ماندن آنها در فهرستتان تعجب نکنید.
l.donya.l
قدرت تخریب احساس سردرگمی را دست کم نگیرید. این احساس باعث افزایش سطح استرس شما می‌شود و شما را مستعد حواس‌پرتی بیشتری کرده و از به انجام رساندن کارهای مهم جلوگیری می‌کند.
melikar
در روش کان بان باید هر وظیفهٔ جدید روی یک کاغذ استیکی نوت نوشته شود، هر برگ یک مورد، و در ستون «جهت انجام» چسبانده شوند. تا زمانی که آمادهٔ انجامشان باشید همان جا باقی می‌مانند. وقتی شروع به انجام یک وظیفه کردید، برگ استیکی نوت مربوطه را به ستون «درحال انجام» منتقل می‌کنید. هنگامی که آن مورد را به پایان رساندید، برگ استیکی نوت آن را به ستون «انجام شده» منتقل می‌کنید.
mona
به خاطر بسپارید، پربازده بودن به معنی مشغول نگه داشتن خود نیست. بلکه به معنی به انجام رساندن کارهای درست برپایهٔ اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتتان است.
sima
پربازده بودن به معنی مشغول نگه داشتن خود نیست. بلکه به معنی به انجام رساندن کارهای درست برپایهٔ اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدتتان است.
sima
اگر ندانید به انجام رساندن چیزی چه مقدار طول خواهد کشید، چقدر اهمیت دارد، و چگونه در دستیابی به اهداف‌تان کمک می‌کند، چگونه می‌توانید متوجه شوید که آیا باید روی آن کار کنید یا نه؟ اگر ندانید جهت انجام آن به منابع خاصی نیاز دارید یا نه، چگونه می‌توانید متوجه شوید آیا اصلاً کار روی آن در این نقطهٔ خاص از زمان امکان‌پذیر است؟
haji

حجم

۱۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱۰۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۱۴,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳۷
۳۸
صفحه بعد