بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب روانشناسی فروش | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب روانشناسی فروش اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب روانشناسی فروش

۳٫۸
(۳۷)
همه روزه بلافاصله وقتی از خواب بیدار می‌شوید به خود بگویید: «خودم را دوست دارم و به کارم عشق می‌ورزم!»
محمدرضا مقدم
دومین کاری که می‌توانید بکنید این است که تبسمی بر لبان خود بکارید. جالب اینجاست که مشتری در سمت دیگر ارتباط تلفنی می‌تواند این تبسم را «احساس» کند. به همین شکل اگر تبسمی بر لبان خود نداشته باشید و یا از آن بدتر اگر اخم کنید، مشتری متوجه حالت شما می‌شود.
محمدرضا مقدم
مشتریان خریدار سود و راه‌حل هستند
amiirsharify
۱. در باره ارائه فروش از قبل برنامه‌ریزی کنید. کاری کنید که با کلیات شروع کنید و بعد به جزئیات برسید، از شناخته به ناشناخته برسید. با جالب‌ترین فایده‌ای که کالای شما دارد شروع کنید. ۲. وقتی هر مزیت و ویژگی کالا را بیان کردید، در باره آن از مشتری نظرخواهی کنید. ۳. گونه شخصیتی خریدار بالقوه را شناسایی کنید. به سوالاتی که او می‌پرسد دقیق شوید. ۴. در برخورد با مشتریان احتمالی انعطاف‌پذیر باشید. سرعت خود را کم و زیاد کنید. ۵. تصاویر ذهنی احساسی ایجاد کنید. به مشتری بگویید وقتی کالای شما را خریداری کرد، از چه امتیازاتی برخوردار می‌شود.
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
فروشندگان خوب همیشه طرفداران خود را دارند. با عالی شدن در کار فروش، می‌توانید به همه هدفهای مالی‌ای که برای خود تعیین کرده‌اید، برسید.
کاربر ۳۵۳۲۰۳۴
به دو سوال مفیدی که می‌توانید از خریدار مردد بپرسید توجه کنید: - «چه اتفاقی باید بیفتد که به خرید این کالا علاقه‌مند شوید؟» - «باید در چه زمینه‌ای متقاعد شوید که این کالا را خریداری کنید؟»
Amir
نمی‌توانید به کسی چیزی بیاموزید، تنها می‌توانید به او کمک کنید که آن را در درون خود کشف کند.
پویا یوزباشی
از آنجایی که قدرت ذهن شما در تعیین کیفیت زندگی شما نقش اساسی ایفا می‌کند، یکی از بزرگ‌ترین کشفیات تاریخ این است که به آنچه در اغلب مواقع بیندیشید، همان می‌شوید.
k1toys.com
هنگام برقراری مکالمه تلفنی از جای خود بلند شوید. وقتی بلند می‌شوید، تمامی مراکز انرژی بدن خود را همخوان و هم‌ردیف می‌کنید. لحن صدای بهتری پیدا می‌کنید. با اعتماد به نفس بیشتری حرف می‌زنید. انرژی بیشتری پیدا می‌کنید. اقتدارتان افزایش می‌یابد و مشتری بیشتر حرفتان را باور می‌کند.
محمدرضا مقدم
قاعده‌ای هست که می‌گوید: «گفتن، فروش کردن نیست.» تنها سوال کردن فروش کردن است. باید با سوالات دقیقی که می‌کنید از خواسته مشتریان بالقوه مطلع شوید.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷

حجم

۱۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

حجم

۱۶۷٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۲۰%
تومان