بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان | صفحه ۱۳ | طاقچه
کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان اثر چارلز ماهان

بریده‌هایی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

۳٫۴
(۱۵۹)
بیان‌ شفاهی عشق و دوست داشتن، یکی از روش‌های تبادل احساس در رابطه‌ی جنسی زن و شوهر است. البته زوجین باید بتواند که علاوه بر کلمات، با اشاره‌ها و با حالت‌هایی که به خود می‌گیرند، با طرز لباس پوشیدن خود، یا با انتخاب یک موسیقی نیز، دوست داشتن یا لذت بردن خود از طرف مقابل را بیان کنند.
Higgs
مردها معمولا نسبت به زنان تمایل بیش‌تری به رابطه‌ی جنسی دارند و به محرک‌های جنسی بیش‌تری پاسخ‌ می‌دهند؛ در یک رابطه‌ی جنسی، رسیدن مرد به اوج‌ شهوت قطعی و تقریبا بلافاصله است، در حالی که‌ رسیدن زن به اوج هیجان قطعیت کم‌تری وجود دارد و علاوه بر این زمان بیش‌تری لازم است؛ اگر موقعیت و فرصتی پیش بیاید امکان این که مردها رابطه‌ی جنسی را تجربه کنند بیش‌تر است تا زن‌ها؛ عدم فعالیت‌ جنسی زنان را کم‌تر از مردان درمانده می‌کند؛ احتمال این که مشارکت یک زن در رابطه‌ی جنسی‌اش تبدیل به یک عادت عمومی شود بیش‌تر است تا یک مرد؛ و تفاوت‌هایی از این دست.
Higgs
در واقع، جدا از زن و شوهرها، جامعه‌ی ما پر است از کسانی که‌ مثلا غیرمنطقی بودن تعصب را درک می‌کنند اما هنوز متعصب‌اند!
Higgs
عالم بودن بر ساختار و ساختمان آلت‌ زنانگی و مردانگی، و نیز کل دستگاه تناسلی زن و مرد، در فهم‌ و درک عملکرد جنسی آن‌ها مفید خواهد بود. همچنین داشتن اطلاعاتی درباره‌ی چه‌گونگی پاسخ‌ جنسی زن و مرد از لحاظ جسمی و روانی ضروری است.
Higgs
رابطه‌ی جنسی حتا می‌تواند عملی برای وقت‌گذرانی باشد، چیزی که یک زوج می‌توانند به‌ جای شطرنج‌بازی کردن یا سینما رفتن انجام دهند. حتا حالتی دیگر هم ممکن است‌: یک زوج ممکن‌ است فقط و فقط به خاطر تفریح، بازی کردن با بدن‌ یکدیگر، و جست‌وجوی چیزهای جذاب تازه یا کشف روش‌های جدید تحریک اقدام به برقراری رابطه‌ی جنسی کنند. به هر صورت در تمام مواردی که گفته‌ شد، رابطه‌ی جنسی زن و شوهر اساسا یک رابطه‌ی مثبت تلقی می‌شود.
Higgs
با جرات می‌توان گفت که از میان چندین جزء مهم رضایت‌ زناشویی، رضایت جنسی مهم‌ترین و مساله‌سازترین جزء است و حصول به آن بیش‌تر از بقیه وقت می‌برد.
Higgs
در ازدواج‌هایی که این روزها صورت می‌گیرند، به نظر می‌رسد که رضایت جنسی زن و شوهر ارتباط تنگاتنگی با وضعیت کلی روابط زناشویی آن‌ها دارد.
Higgs
در ۹۰ درصد از مادرانی که به نوزاد خود شیر می‌دهند تا چند ماه پس از زایمان، تخمک‌گذاری انجام نمی‌شود.
Higgs
بلافاصله پس از تولد نوزاد، پستان‌های مادر شروع به تراوش شیر می‌کنند. پستان‌ها پیش از تراوش شیر، مایعی به نام شیر ماک یا آغوز تولید می‌کنند که نوزاد را در مقابل بسیاری از مسایل‌ مصون می‌سازد.
Higgs
مدت زمانی که طول می‌کشد تا اندام‌های تناسلی زن پس از زایمان به اندازه، وضعیت، و شرایط پیش از حاملگی برگردند، از زنی به زن دیگر فرق می‌کند
Higgs

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان