بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان | طاقچه
کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان اثر چارلز ماهان

بریده‌هایی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

۳٫۴
(۱۵۸)
این کتاب عملا می‌تواند همچون یک منبع علمی، مورد استفاده‌ی دانش‌آموزان، معلمان، زوج‌های جوان، و نیز پرسنل بهداشتی برای آموزش و مشاوره‌ی پیش از ازدواج قرار بگیرد. برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
ف.میم
خلاصه‌ی کلام این که در درازمدت، احترام به همسر و به رسمیت شناختن او و حقوق او، بهترین و موثرترین روش برای رفع مشکلات زناشویی است.
کتابخوان
این کیسه‌ها در پاسخ به تستوسترون (هورمون مردانه)، مایعی از خود بیرون‌ می‌دهند که در حقیقت بخش اعظم آن چه که در طی انزال بیرون می‌آید، همین مایع است. این مایع سرشار از قندی به نام فروکتوز است. اسپرم‌ها در لحظه‌ی انزال، با مایع منی مخلوط شده و با غوطه‌ور شدن در این خوراک پرانرژی و مقوی، تحرک و فعالیت بسیار بیش‌تری از خود نشان می‌دهند. بدین ترتیب، اسپرم‌ها که در صورت نبود مایع منی، برای حفظ انرژی خود مجبور بودند کند و آهسته حرکت کنند، اکنون سرزنده‌تر و سریع‌تر به سفر خود در داخل بدن زن ادامه می‌دهند. عقیده بر این است که پایین بودن بیش از حد میزان قند در مایع منی، ممکن است به عقیم بودن مرد منجر شود
mehran
زن و شوهرهایی که برای یکدیگر، و نیز برای پرورش یکدیگر وقت می‌گذارند، ضمن این که می‌توانند روابط زناشویی خود را روز به روز متعالی‌تر کنند، بهتر از دیگران هم می‌توانند بچه‌های خود را تربیت کنند.
کتابخوان
به هنگام انزال، چیزی بین 200 تا 500 میلیون ‌اسپرم به درون مهبل می‌ریزد؛ عددی آن چنان بزرگ که به‌راحتی نمی‌توان آن را هضم کرد. اسپرم کوچک‌ترین سلولی است که می‌تواند در بدن انسان ساخته شود: بیش از 350 اسپرم باید در امتداد یکدیگر صف بکشند تا بتوانند طولی به اندازه‌ی یک سانتی‌متر را پرکنند، با این حال اگر همه‌ی اسپرم‌هایی که در یک انزال متوسط از بدن مرد خارج می‌شوند (یعنی حدود 300 میلیون اسپرم)، به همین نحو در امتداد هم دراز بکشند، تقریبا 13 کیلومتر را اشغال می‌کنند.
Higgs
اسپرم حامل Y (نر) سری کوچک و گِرد دارد، در حالی که اسپرم حامل X (ماده) سری تقریبا بیضوی دارد و تا حدودی هم بزرگ‌تر است. اسپرم نر سریع‌تر حرکت می‌کند، در عوض اسپرم ماده بیش‌تر عمر می‌کند! (این مزیت حتا پس از تولد نیز برای جنس مونث حفظ می‌شود، و زنان بیش‌تر از مردان عمر می‌کنند.)
mehran
هزاران سال است که مسلمانان، یهودی‌ها و نیز برخی از مردمان خاور نزدیک پوست ختنه‌گاه نوزادان پسر را در یک جشن مذهبی بریده و دور می‌اندازند. این عمل ساده ختنه کردن نامیده می‌شود. امروزه بسیاری از والدین بنا به دلایلی ترجیح می‌دهند که عمل ختنه کردن بلافاصله پس از تولد، و توسط یک پزشک انجام شود؛ گفته می‌شود که این کار برای جلوگیری از جمع شدن ترشحات در زیر پوست ختنه‌گاه و ایجاد سوزش انجام می‌گیرد.
mehran
یک پسر، احتمالا با حدود یک سال تاخیر نسبت به دختر، در سنی بین 11 تا 15 سالگی متوجه رشد موهای شرمگاهی خود در اطراف آلت تناسلی می‌شود. او احتمالا چند ماه بعد از طریق استمناء یا طی یک رویای جنسی، اولین انزال خود را تجربه خواهد کرد؛ البته تعداد اسپرم‌های او در این انزال نمی‌تواند خیلی زیاد باشد. در طی همین دوره، صدای او رفته‌رفته تغییر خواهد کرد و زیر بغل و روی سینه‌اش احتمالا موهایی ظاهر خواهد شد.
mehran
بسیاری از زنان ممکن است این حقیقت را باور نکنند، اما متوسط خون حاصل از قاعدگی فقط حدود شش قاشق مرباخوری است.
Higgs
هنگام انزال، کیسه‌های منی تا حدودی خالی می‌شوند، و دو یا حداکثر سه انزال در یک مدت چندساعتی، می‌تواند این کیسه‌ها را کاملا تخلیه کند. دو روز طول می‌کشد که کیسه‌ی منی دوباره پر شود
mehran

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۴صفحه بعد