بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان | صفحه ۱۲ | طاقچه
کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان اثر چارلز ماهان

بریده‌هایی از کتاب آموزش جنسی برای زوج‌های جوان

۳٫۴
(۱۶۰)
تمام نقاط آلت تناسلی مرد به نوازش‌های زن حساس هستند.
Higgs
در لحظه‌ی تحریک کامل جنسی به‌راحتی می‌توان دید که کلیتوریس از حالت آویختگی طبیعی خود کاملا خارج شده و در زیر کلاهک خود پنهان شده است. در نتیجه اگر مرد بخواهد همچنان به نوازش کلیتوریس ادامه دهد، مالش‌های او مستقیما متوجه کلیتوریس نخواهد بود و بدین ترتیب خود کلیتوریس از تحریک بیش از حد خود جلوگیری خواهد کرد.
Higgs
بعضی از مشاوران به اشتباه تحریک مستقیم و مداوم کلیتوریس را به زوجین توصیه می‌کنند. اما در این مورد هم نباید فراموش کرد که تحریک زیاد و مداوم کلیتوریس ممکن است باعث حساسیت آن شده و در دفعات بعدی از قابلیت تحریک آن بکاهد
Higgs
کلیتوریس از لحاظ شکل و شمایل بسیار شبیه به ‌آلت مرد است، اما جثه‌ای خیلی کوچک‌تر از آن دارد. معمولا نوک یا سر کلیتوریس به اندازه‌ی یک نخود است و می‌توان بین لب‌های مهبل به‌راحتی آن را لمس کرد. هنگامی که زن از لحاظ جنسی تحریک می‌شود، سر کلیتوریس و همچنین بدنه‌ی آن تا حدودی بزرگ‌تر از حد عادی می‌شوند.
Higgs
کلیتوریس یا چوچوله (زبانه‌ی کوچکی که بین لب‌های مهبل و درست در محل رسیدن لب‌ها به یکدیگر، قرار دارد) شاید تحریک‌آمیزترین نقطه‌ی بدن زن باشد.
Higgs
نوازش زن یکی از مهم‌ترین بخش‌های دوره‌ی مغازله و معاشقه‌ی پیش از آمیزش است. زن معمولا با نوازش پستان و به‌ویژه نوک پستان، بخوبی تحریک می‌شود.
Higgs
تمام نقاط بدن می‌توانند به تحریک هر یک از این حس‌ها پاسخی مناسب بدهند. در طی این مرحله، تمام سوراخ و سنبه‌های بدن می‌توانند نقش یک نقطه‌ی حساس جنسی را بازی کنند؛ دهان، بینی، چشم‌ها، گوش‌ها، مهبل و مقعد. البته میزان حساسیت این‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.
Higgs
بسیاری از زوج‌ها بر این عقیده‌اند که ‌در این مورد نیز همانند سایر رویدادهای زندگی، عمیق‌ترین و معنادارترین لذت همان لذتی است که از آماده شدن برای انجام یک عمل نصیب آدم‌می‌شود. در دوره‌ی پیش از آمیزش، معاشقه با همسر و بازی کردن با نقاط حساس بدن او، باعث تحریک او، و در نتیجه باعث تحریک خود انسان می‌شود. طرز درآوردن لباس و حتا همکاری در لخت شدن همسر، می‌تواند نقش برجسته‌ای در تحریک قبل از آمیزش داشته باشد. حس بینایی، شنوایی، چشایی، و حتا بویایی، همگی با هم حس لامسه را در تحریک طرف مقابل و بروز پاسخ جنسی او یاری می‌کنند.
Higgs
تعصب در روش برقراری رابطه‌ی جنسی‌ تعصب، مفید و مضر ندارد؛ همه‌ی تعصب‌ها مضرند! هر زوجی باید آزادی و انعطاف خود را برای انتخاب یا رد شیوه‌های مختلف آمیزش جنسی حفظ کنند. زن‌ و شوهر ممکن است رابطه‌ی جنسی خود را فقط با استفاده از یک وضعیت خاص برقرار کنند یا این که‌ مایل باشند از تمام شیوه‌ها استفاده کنند. به هر صورت زوجین باید آن قدر انعطاف داشته باشند که اگر روش بهتری به نظرشان می‌رسد، آن را امتحان کنند. صلب بودن زوجین در شیوه‌ای که در حال حاضر برای آمیزش خود استفاده می‌کنند (هر روشی که می‌خواهد باشد)، به این معناست که آزادی انتخاب را از خود گرفته‌اند.
Higgs
بعضی از زن و شوهرها به عنوان‌ پیش‌درآمد یک رابطه‌ی جنسی داغ و پرهیجان، دوست دارند در هم بپیچند، در حالی که بعضی‌ها هم ترجیح می‌دهند خیلی آرام پیش هم دراز کشیده، با ملایمت یکدیگر را نوازش کرده و خیلی ساده همدیگر را در آغوش‌ بگیرند. بعضی‌ها مایل‌اند رابطه‌ی جنسی‌شان در جایی غیرعادی و حتا در زمانی غیرعادی باشد. بعضی از زوجین ترجیح می‌دهند در حالت‌ نشسته آمیزش کنند، در حالی که عده‌ای هم ممکن‌ است در همان حالت سنتی مرد-بالا احساس‌ راحتی کنند. تمام این تفاوت‌ها و تنوع‌ها نشان‌ می‌دهند که روابط جنسی، طبیعت مشخصی دارند و هیچ الگویی وجود ندارد که بتوان گفت همه‌ی زوج‌ها باید آن گونه عمل کنند.
Higgs

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۵ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان