بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه

۴٫۰
(۲۱)
برای شروع، هرخصلت و ویژگی که مرد ایده آل تان در زمینه ها مختلف خواهد داشت را فهرست کنید. پیشینه، سابقه، خانواده ومیزان تحصیلاتش را شرح دهید. بعد خلق و خو، عقاید، ارزش ها، خوبی ها و میزان شوخ طبعی اش را توصیف کنید.
پیرو ۱۲
خبر خوب این است که شما هم اکنون تمام چیزهای لازم برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه تان را در خود دارید. مانند این است که شما یک آشپز در آشپزخانه ای با تجهیزات کامل، هستید و همه نوع ادویه، مواد اولیه و لوازم آشپزخانه ای که بخواهید، در اختیارتان است. آنچه که اکنون لازم دارید، یک دستور پخت غذا است تا برای خودتان یک رابطهٔ عالی و یک زندگی عالی درست کنید.
فریده کوشا
۵. در خودتان احساس اضطرار ایجاد کنید. تعصب نسبت به کار داشته باشید. مصمم شوید که وقتی یک مشکل یا یک فرصت خودش را نشان داد، به سرعت عمل کنید. به این عنوان معروف شوید که یکی از سریع ترین و سخت کوش ترین افراد در رشتهٔ خودتان هستید. این کار بیشتر از هر مهارت دیگری شما را مورد توجه کسانی قرار می دهد که می توانند کمک تان کنند. هرچه بهره وری تان بیشتر باشد، در شغل تان سریع تر به جلو می روید. وقتی پیشرفت می کنید و بالا می روید، بیشتر حقوق می گیرید و سریع تر ارتقا رتبه پیدا می کنید، مسئولیت های بزرگ تری به شما داده می شود و بیشتر و بیشتر با آن نوع از مردانی تماس پیدا می کنید که به طور ایده آل دوست دارید با آن ها آشنا شوید و ازدواج کنید.
zahra.n
برای اینکه هرروز بهره وری بالایی داشته باشید، کلیدهای ساده ای وجود دارد که این پنج قدم است: ۱. هرروزتان را با فهرستی از همهٔ کارهایی که باید انجام بدهید، شروع کنید. این فهرست را قبل از شروع به کار- و ترجیحاً از شب قبل – آماده کنید. ۲. فهرست تان را بر اساس اولویت مرتب کرده، موارد اولویت دار را از موارد کم اولویت جدا کنید. ۳. به عنوان اولین کارتان در صبح، کاری را انجام بدهید که بالاترین اولویت را دارد. هرگز تسلیم این وسوسه نشوید که ابتدا موارد کم اهمیت و جزئی را رفع و رجوع کنید. ۴. خودتان را منضبط کنید که به طور مداوم، روی همان مهم ترین کارتان تمرکز کنید و آن را رها نکنید تا کامل شود. همین یک عادت به تنهایی می تواند زندگی تان را تغییر دهد.
zahra.n
گام هجدهم: مسئولیت کامل زندگی تان را بپذیرید پذیرش مسئولیت زندگی تان، گامی عظیم در رشد شخصی و موفقیت شخصی است. هرچه مسئولیت بیشتری بپذیرید، دربارهٔ زندگی و روابط تان، احساس اطمینان و قدرت بیشتری خواهید کرد و هرچه مسئولیت بیشتری بپذیریداعتماد به نفس بیشتری درهر کاری که می کنید، خواهید داشت. اعتماد به نفس هم یکی از منابع اساسی جاذبهٔ جنسی و شخصی در روابط بین زن و مرد است. مردها به شدت جذب زن های دارای اعتماد به نفس، مسئولیت پذیری و متکی به خود می شوند. زنی که خودش کامل به نظر می رسد خاصیتی دارد که برای یک مرد، تقریباً غیر قابل مقاومت است. به یاد داشته باشید که هرکجا هستید و هرکه هستید، به خاطر خودتان است، به دلیل انتخاب ها و تصمیم های خودتان در گذشته است. شما مسئول هستید. اگر به هر دلیلی از هر بخشی از زندگی تان ناراضی هستید، دست خودتان است که تغییرش بدهید. اختیار به دست شماست.
zahra.n
وقتی با کسی سازگاری داشته باشید، در گفتگوی تان یک رفت و برگشت و جزر و مد روان و آسانی ایجاد می شود. هرطرف فرصت پیدا می کند که حرف بزند و گوش بدهد و هردو راضی هستند. این "آزمون گفت و گو" نشانهٔ خوبی از سازگاری یا عدم سازگاری شما است، به ویژه در نگرش نسبت به مسائل مهم زندگی، باید دنبال سازگاری باشید، درمورد خانواده و فرزند، پول، مذهب، مورد سیاست و اعتقادات معنوی. باید درمورد فعالیت های اوقات فراغت، عادت های غذایی، عادت های خواب و عادت های کاری، پول و نحوهٔ خرج کردن آن در جست و جوی سازگاری باشید. وقتی با یک مرد سازگار باشید، در هر کدام از این زمینه ها احساس آسودگی خواهید کرد و به ندرت به ذهن تان خطور خواهند کرد. فقط وقتی که در یکی از این زمینه ها ناسازگار باشید، تنش و ناراحتی به سراغ تان می آید. باید سازگاری را به عنوان یکی از بارزترین اهداف تان تعیین کنید و در رابطه تان از آن چشم پوشی نکنید.
zahra.n
گام شانزدهم: دنبال یک رابطهٔ سازگار باشید سازگاری، مهم ترین جزء یک رابطه سعادتمندانه است. از طرف دیگر، ناسازگاری، نابودکننده اصلی رابطه ها و خوشبختی افراد است. حتماً شنیده اید که می گویند: "قطب های مخالف، همدیگر را جذب می کنند". اما این حرف فقط درمورد خلق و خو درست است. طبیعت، خواهان تعادل است؛ طبیعت می خواهد که دو شخص از نظر روحیه متعادل باشند یا برعکس همدیگر باشند طوری کهدو نیمه، همدیگر را کامل کنند. وقتی با کسی سازگاری داشته باشید، در گفتگوی تان یک رفت و برگشت و جزر و مد روان و آسانی ایجاد می شود. هرطرف فرصت پیدا می کند که حرف بزند و گوش بدهد و هردو راضی هستند. این "آزمون گفت و گو" نشانهٔ خوبی از سازگاری یا عدم سازگاری شما است، به ویژه در نگرش نسبت به مسائل مهم زندگی، باید دنبال سازگاری باشید، درمورد خانواده و فرزند، پول، مذهب، مورد سیاست و اعتقادات معنوی.
zahra.n
به جلو خم بشوید. یک زن خردمند گفته است: "توجه با تمام وجود، برترین شکل اهمیت قایل شدن برای دیگران است". وقتی با حواس جمع به او گوش می دهید و هیچ تلاشی برای پریدن در حرفش نمی کنید، خودباوری اش بالا می رود و خودش را بیشتر دوست خواهد داشت، در نتیجه شما را هم بیشتر دوست خواهد داشت. هرچه احساس بهتری نسبت به خودش داشته باشد، وقتی در کنار شما است، احساس بهتری نسبت به شما خواهد داشت. دومین کلید گوش دادن این است که قبل از پاسخ دادن، مکث کنید. قبل از جواب دادن به چیزی که طرف مقابل تان گفته، چند لحظه وقت صرف کنید. وقتی قبل از جواب دادن مکث کنید، به او نشان می دهید که با دقت به حرفهایش توجه می کنید. این کار باعث می شود بیشتر احساس ارزش و اهمیت بکند؛
zahra.n
گام پانزدهم: شنوندهٔ خوبی باشید در هنر گوش دادن خاصیتی هست که قدرت زیادی در ایجاد روابط عاشقانه بین مردان و زنان دارد. وقتی دو نفر برای اولین بار با هم آشنا می شوند و در تمام مواقع بعد از آن، گوش دادن سریع ترین راه ایجاد اعتماد و اعتبار است. به دلیل تاثیری که گوش دادن برذهن و دل افراد دارد، معمولاً به آن "جادوی سفید" گفته می شود. شما احتمالاً همین حالا هم یک شنوندهٔ عالی هستید. زن ها به طور کلی شنونده های خیلی بهتری از مردان هستند. با وجود این، چهار کلید برای موفقیت در گوش دادن وجود دارد که می توانید در تعامل با هر مردی به کاربگیرید: وقتی صحبت می کند، با حواس جمع گوش بدهید و در حرفش نپرید. به سویش برگردید، به طوری که کاملا روی تان به سمت او باشد. با تکان دادن سرتان به نشانهٔ تایید، با لبخند زدن و موافقت کردن در هنگام صحبتش، در مکالمه فعالیت و مشارکت کنید.
zahra.n
در انتها می توان احتمالاً از مهم ترین و قوی ترین سازندهٔ خودباوری که تایید است استفاده کند. هرچه بیشتر به دلیل کارها و دستاوردهایش او را تایید کنید، خودش را بیشتر دوست خواهد داشت و شما را هم بیشتر دوست خواهد داشت. مردی که در کنار یک زن احساس مهم بودن بکند، نیمی از عشق در وجود او راه می یابد.
zahra.n

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان