بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه

۴٫۰
(۲۱)
بزرگ ترین مانع برای آشنا شدن و ازدواج با مرد ایده آل شان این است که در عمق وجودشان احساس بی لیاقتی می کنند.
mjn668
"مهم نیست که از کجا می آیید. تنها چیزی که مهم است این است که به کجا می روید. " هرزمانی که بخواهید، می توانید روی قسمت هایی از گذشته تان خط بکشید و تصمیم بگیرید که آینده تان از گذشته متفاوت شود. شما می توانید تصمیم بگیرید که در دنیای خارج همان شخص فوق العاده ای شوید که درون تان وجود دارد.
👑Nargess Ansari👑
یکی از کلیدهای ایجاد و حفظ سطوح بالای خودباوری و اعتماد به نفس، این است که بفهمید و بپذیرید واقعا شخص با ارزش و ارزنده ای هستید. شما بی نظیر و متفاوت هستید. در تمام دنیا، هرگز هیچکس کاملا مثل شما نبوده و هرگز هم نخواهد بود. شما مهم هستید؛ هم برای خودتان و هم برای دیگران.
کاربر ۵۹۷۴۰۳۱
به ویژه در نگرش نسبت به مسائل مهم زندگی، باید دنبال سازگاری باشید، درمورد خانواده و فرزند، پول، مذهب، مورد سیاست و اعتقادات معنوی. باید درمورد فعالیت های اوقات فراغت، عادت های غذایی، عادت های خواب و عادت های کاری، پول و نحوهٔ خرج کردن آن در جست و جوی سازگاری باشید.
Mona
افراد در همان سی ثانیهٔ اول ملاقات قضاوت شان راراجع به دیگران می کنند. پس از آن برای توجیه برداشت اولیهٔ خود، به دنبال شواهدی برای تأیید قضاوت شان در رفتار و کردار او می گردند.
پیرو ۱۲
گام نوزدهم: کنترل کامل زمان و زندگی تان را به دست بگیرید هرچه بیشتر به نظر بیاید که در زندگی روزمره تان مستقل، متکی به خود و مسلط هستید، برای آن نوع مردی که می خواهید با او آشنا شوید و ازدواج کنید، جذاب تر خواهید بود. وقتی دقیقا بدانید که چه می خواهید و به کجا می روید، خیلی بیشتر از موقعی که به نظر بیاید نمی دانید چه می خواهید، مورد تحسین و احترام دیگران قرار می گیرید. هدف تان درمورد زمان تان این است که کاملا با برنامه بوده، صاحب اختیار زندگی تان باشید. هدف تان این است که کارهای زیادی انجام بدهید و به صورت یک شخص بسیار شایسته و مفید دیده شوید.
zahra.n
سه کار وجود دارد که می توانید انجام بدهید تا یک دانشجوی مادام العمر باشید و خودتان را در مسیر بهبود شخصی و کاری دائمی قرار دهید: اولین کار این است که هرروز درمورد رشته و رشد شخصی تان مطالعه کنید. به یاد داشته باشید مطالعه برای ذهن همان تاثیری را دارد که ورزش برای جسم دارد. با کمی مطالعه در هرروز، انباشته شدن دانش در حال رشد شما می تواند تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. هرچه در درون تان شخص بهتری بشوید، در بیرون هم اشخاص بهتری را به خودتان جذب خواهید کرد. وقتی به جای روزنامه خواندن یا تماشای تلویزیون، روزی یک ساعت درمورد رشتهٔ خودتان مطالعه کنید، یک کتاب در هفته می شود. از آنجایی که میانگین کتاب خوانی افراد در آمریکا، کمتر از یک کتاب در سال است، اگر هفته ای یک کتاب بخوانید که به نحوی زندگی تان را بهبود بخشد، به شما مزیتی قطعی نسبت به سایر افراد خواهد داد.
zahra.n
گام ششم: دانشجوی مادام العمرباشید ما وارد عصر اطلاعات شده ایم و قرن بیست و یکم متعلق به کسانی است که اهل یاد گرفتن هستند. قرن بیست و یکم متعلق به کسانی است که به طور مداوم تلاش می کنند معلومات، مهارت ها و توانایی هایشان را به روز کنند تا از تغییرات سریعی که در اطلاعات، فن آوری و رقابت ها رخ می دهد، عقب نمانند.
zahra.n
اینجا یک قانون عالی وجود دارد: "مهم نیست که از کجا می آیید. تنها چیزی که مهم است این است که به کجا می روید. " هرزمانی که بخواهید، می توانید روی قسمت هایی از گذشته تان خط بکشید و تصمیم بگیرید که آینده تان از گذشته متفاوت شود. شما می توانید تصمیم بگیرید که در دنیای خارج همان شخص فوق العاده ای شوید که درون تان وجود دارد.
zahra.n
خبر خوب این است که شما هم اکنون تمام چیزهای لازم برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه تان را در خود دارید. مانند این است که شما یک آشپز در آشپزخانه ای با تجهیزات کامل، هستید و همه نوع ادویه، مواد اولیه و لوازم آشپزخانه ای که بخواهید، در اختیارتان است. آنچه که اکنون لازم دارید، یک دستور پخت غذا است تا برای خودتان یک رابطهٔ عالی و یک زندگی عالی درست کنید.
zahra.n

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
۸,۵۰۰
۵۰%
تومان