بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه | طاقچه
کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب ۲۱ روش عالی برای آشنایی و ازدواج با مرد دلخواه

۴٫۰
(۲۱)
هر دلیلی از هر بخشی از زندگی تان ناراضی هستید، دست خودتان است که تغییرش بدهید. اختیار به دست شماست. احتمالا کوتاه ترین حرف انگیزه بخشی که می توانید به خودتان بگویید، این جمله است: "اگر قرار است بشود، فقط کار خودم است".
melina
اینجا یک قانون عالی وجود دارد: "مهم نیست که از کجا می آیید. تنها چیزی که مهم است این است که به کجا می روید. " هرزمانی که بخواهید، می توانید روی قسمت هایی از گذشته تان خط بکشید و تصمیم بگیرید که آینده تان از گذشته متفاوت شود. شما می توانید تصمیم بگیرید که در دنیای خارج همان شخص فوق العاده ای شوید که درون تان وجود دارد.
فریده کوشا
هیچ مردی تا وقتی که تحت تاثیر یک زن خوب قرار نگیرد، نمی تواند به تمام قابلیت هایش برسد.
👑Nargess Ansari👑
دست کم ۸۰% موفقیت در زندگی، در کلمهٔ "وضوح" نهفته است.
فاطمه
دنیای بیرون تان همواره بازتاب یا نمودی از دنیای درون تان خواهد بود. هرچه بیشتر روی خودتان کار کنید و خودتان را از درون رشد بدهید، از بیرون هم گرم تر، مهربان تر، بشاش تر و شادتر خواهید بود.
Mona
وقتی با کسی سازگاری داشته باشید، در گفتگوی تان یک رفت و برگشت و جزر و مد روان و آسانی ایجاد می شود.
Mona
مردها نسبت به رویکردشان به زندگی، دنیا و به ویژه زنان بسیار ظاهر نگراند. در نتیجه ظاهرتان خیلی مهم است. حقیقت امر این است که در بلندمدت، شخصیت و زیبایی درونی تان بسیار مهم تر از ظاهرتان است، اما تا اولین مانع را پشت سر نگذارید، که همان تأثیر بصری اولیه ای است که در نخستین برخورد روی او می گذارید، حتی فرصت پیدا نمی کنید تا آنچه واقعاً در درون تان است را به مرد دلخواه تان نشان دهید.
پیرو ۱۲
برای اینکه در زندگی تان یک میدان نیرو از انتظارات مثبت ایجاد کنید، باید هرروزتان را با تکرار این کلمات آغاز کنید: "مطمئنم که امروز اتفاقی عالی برایم خواهد افتاد. مطمئنم که امروز اتفاقی عالی برایم خواهد افتاد. " وقتی هرروز صبح اولین کارتان این باشد که بارها و بارها این کلمات را تکرار کنید، از همهٔ اتفاقات خوبی که در طول روز برایتان پیش می آید، حیرت خواهید کرد، از جمله اینکه سرانجام با مرد دلخواه تان آشنا می شوید و ازدواج می کنید.
فریده کوشا
خبر خوش این است که هرچه بیشتر روی بهبود خود و زندگی تان کار کنید، خودباوری شما افزایش می یابد و خودانگاره تان بهتر می شود.
فاطمه
اگر به هر دلیلی از هر بخشی از زندگی تان ناراضی هستید، دست خودتان است که تغییرش بدهید. اختیار به دست شماست.
mjn668

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

حجم

۴۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۴۸ صفحه

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد