بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب درمان رودرواسی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب درمان رودرواسی اثر عبدالرضا بهین

بریده‌هایی از کتاب درمان رودرواسی

انتشارات:فرهنگ و دانش
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۲۲ رأی
۴٫۵
(۲۲)
اگر بشر توانایی حلّ مسایل را نداشت، باید قبلاً نسل بشر منقرض می‌شد، پس مشكل رودرواسی شما، حل شدنی است
sara.kh
هیچ‌گاه از دیگران، به‌خاطر این‌كه درخواستشان را رَد می‌كنید، عذرخواهی نكنید زیرا با عذرخواهی در خود احساس شرمندگی، به‌خاطر رَد كردن درخواست آنان، ایجاد می‌كنید و به آنان نشان می‌دهید كه احتمالاً دفعه‌ی بعد درخواست آنان را می‌پذیرید. به‌جای عذرخواهی و اظهار شرمندگی، قاطع، واضح و ساده و كوتاه می‌توانید «نه» بگویید.
vahid by
ـ دنبال تأیید دیگران نباشید. مثلاً كسی كه از شما درخواست نامعقولی داشته و تقاضای او را رَد كرده‌اید، اگر بخواهید دنبال تأیید و راضی كردن او باشید، احساس شما این است "بدهكار او هستم" كه این احساس، شما را وادار به باج دادن به دیگران می‌كند. همین‌كه خودتان را راضی كنید كافی است.
vahid by
كسانی را كه از شما درخواستی می‌كنند به یك چشم نبینید. برای هر فرد، مرز مشخّص و اعتبار معینی تعیین كنید. مانند كسانی كه در بانك پس‌انداز دارند، همه به اندازه‌ی هم پول و اعتبار ندارند. یك نفر كم‌تر، نفر دیگر بیش‌تر و یا كسی اصلاً. پس بعضی افراد نباید پیش شما اعتباری داشته باشند، در نتیجه پاسخی كه به درخواست این افراد می‌دهید باید منفی باشد مثلاً شخصی كه از شما درخواست قرض گرفتن اتومبیل‌تان را می‌كند و از وضعیت رانندگی بَدی برخوردار است و چند‌بار كه چیزی از شما قرض گرفته به آن آسیب رسانده و بدقولی كرده و... با كسی كه مورد اطمینان و امین شما و سایرین است نباید یكسان برخورد كنید. حتّی اگر شخص اوّل بخواهد اصرار، التماس و خواهش كند و یا وعده‌ای بدهد.
vahid by
نارضایتی افراطی از رودرواسی برای ایجاد تحوّلی عظیم در شما لازم است. هیچ‌گاه این جمله را فراموش نكنید، «تهوّع مقدّمه‌‌ی تحوّل است». آیا از وضعیت موجود خود (داشتن رودرواسی با مردم) تهوّع دارید؟ ا
vahid by
آدم سالم كسی نیست كه در زندگی‌اش مسأله‌ای نداشته باشد، كسی است كه مسایل را به‌درستی و منطقی حل نماید
vahid by
به‌عنوان نماینده شركت وارد مذاكره شوید، مثلاً‌ به رستورانی بروید و قیمت غذاهای مختلف را برای پرسنل شركت مربوطه بپرسید و از مدیریت رستوران نمونه قراردادهایی را كه قبلاً با سایر شركت‌ها منعقد كرده‌اند ببینید تا بهتر بتوانید مهارت‌های خود را توسعه و اطّلاعات جدید و تجارب خوبی كسب كنید.
123
بابت پیشرفت‌هایی كه می‌كنید برای خود، جشن بگیرید.
123
اگر كسی دلیل نه گفتن یا مخالفت شما با موضوعی را پرسید، به هیچ وجه دلایل خود را نگویید، زیرا احتمال خلع سلاح شدن شما وجود دارد.
123
برای آن‌كه بهتر بتوانید فكر كنید و تصمیم بگیرید و وقتی كه مجبورید سریع پاسخ دهید، اوّل «نه» بگویید، بعداً می‌توانید «بله» بگویید.
123

حجم

۳۷۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۳۷۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
۵,۰۰۰
۵۰%
تومان