بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج) | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج) اثر کیم اسکات

بریده‌هایی از کتاب رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)

۳٫۳
(۱۵)
لازم نیست زمان زیادی را برای شناخت یک فرد یا ایجاد اعتماد صرف کنم. در واقع یک راه فوق‌العاده برای شناخت افراد و ایجاد اعتماد آن است که انتقاد و تحسین را رک‌وراست ارائه دهیم.
رضا خدابنده‌لو
او گفت تنها یک پیشنهاد ساده باعث شده او اینقدر تغییرات خوبی داشته باشد. پرسیدم چه بوده؟ گفت او دیگر نمی‌گفت: شما اشتباه می‌کنید، در عوض می‌گفت: فکر می‌کنم آن کار اشتباه است.
منمشتعلعشقعلیمچکنم
یاد گرفتیم که در جلسات کارمندان تصمیم‌گیری نکنیم، بلکه وظیفه تصمیم‌گیری را به افرادی که به واقعیات واقف‌ترند، بسپاریم.
Mohsen7080
ولی اکنون لازم می‌دانم به شما بگویم که بدانید در گوگل، مدیران نمی‌توانند صرفا با تکیه بر قدرت یا اختیار کارها را انجام دهند، بلکه باید روش بهتر و متفاوتی را ارائه کنند.
Mohsen7080
قبل از اینکه از کسی انتقاد کنی، چه مدت وقت می‌گذاری تا مطمئن شوی همه حقایق را راجع به آن فرد می‌دانی؟ قبل از اینکه کسی را تحسین کنی، چه مدت وقت می‌گذاری تا مطمئن شوی همه حقایق را راجع به آن فرد می‌دانی؟ بهترین حالت برای اطمینان از وجود تمام حقایق آن است که، هم برای تحسین و هم برای انتقاد، زمان یکسانی بگذارید.
کاربر ۸۸۵۰۸۹
تقویم کارهایی که باید برای خودتان انجام دهید را در تقویم وارد کنید، درست مثل اینکه یک جلسه مهمی دارید. اگر مشکلی داشتید و می‌خواستید دفتر را زودتر از موعد ترک کنید تا برای شام به خانه بروید، زمانِ جبرانی را در تقویم خود یادداشت کنید.
رضا خدابنده‌لو
اپل: افرادی را استخدام می‌کنیم که به ما بگویند چه کار کنیم، نه اینکه ما به آنها بگوییم چه کار کنند.
امیرحسینم
۱ ایجاد فرهنگ راهنمایی تحسین و انتقاد که تمامی افراد را در جهت درست حفظ می‌کند؛ ۲ فهمیدن اینکه چه مواردی باعث انگیزش اعضای تیم شما می‌شود تا از فرسودگی و خستگی روحی اجتناب شود و تیم همچنان منسجم بماند؛ ۳ به طور مشارکتی به نتیجه رسیدن.
محسن
هرکاری که برای شما مؤثر واقع می‌شود انجام دهید. وقتی زمان بی‌رحمانه در حال گذر است، کارهایتان را اولویت‌بندی کنید ولی زیاد از حد انجام ندهید. تنها بر کارهایی تمرکز کنید که در زمان مشغولیت و استرس بتوانید همچنان در مرکز بمانید. یک کارآفرین موفقی را می‌شناختم که می‌گفت کارهایی که انجام می‌دهم تا در مرکز بمانم، این‌ها هستند: هشت ساعت می‌خوابم، چهل و پنج دقیقه ورزش می‌کنم، و صبحانه و شام را در کنار خانواده هستم. اگر یکی یا دوتا از این موارد را یکی دو روز انجام ندهم، عیبی ندارد. ولی باید روزهای دیگر حتما انجام دهم.
رضا خدابنده‌لو
به نظر واضح می‌رسد که رؤسای خوب باید شخصا به زیردستان‌شان توجه کنند. افراد خیلی کمی هستند که کار خود را با این نگرش شروع می‌کنند که من هیچ اهمیتی به افراد نمی‌دهم، پس رئیس خوبی خواهم شد!، اما در عمل، اغلب اوقات، برای کارمندان این حس ایجاد می شود که کسی به آنها اهمیت نمی‌دهد و احساس می‌کنند همانند مهره پیاده سرباز شطرنج هستند، یا اینکه نه تنها در سلسله‌مراتب سازمانی بلکه از لحاظ اصول انسانی نیز زیردست و دون‌پایه به حساب می‌آیند.
رضا خدابنده‌لو

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۷۴۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
۳۴,۵۰۰
۵۰%
تومان