بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب اعتماد‌ به‌ نفس اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأی
۳٫۰
(۸)
«هیچ چیز به اندازه تمرکز تمام نیروی خود بر یک سری اهداف خاص نمی‌تواند قدرت شما را افزایش دهد.»
احسان
فصل سوم: زندگی‌تان را ساده‌تر کنید «پچیده کردن کارها، کار ساده‌ای است؛ اما ساده کردن کار پیچیده، کار پیچیده‌ای است.» اصلِ مایر
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
شتاب: به دنبال روش‌هایی برای انجام هرچه سریع‌تر کارهای مشتریان و افراد مهم زندگی‌تان باشید. افزایش: ترتیبی دهید که با افرادی مشغول به کار شوید که از مهارت‌ها و توانایی‌هایی که مکمل مهارتها و توانایی‌های شما است، برخوردار باشند.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
عادات موفقیت را در خود ایجاد کنید: عادات و رفتارهای خاصی را که لازم است هر روز تمرین کنید تا تبدیل به فردی موفق شوید، انتخاب کنید. این عادت‌ها می‌تواند شفافیت، برنامه‌ریزی، نظم و دقت، توجه، سخت‌کوشی، عزم راسخ و مقاومت باشد. هر روز و هر ساعت از روز باید انظباط شخصی را تمرین کنید. عادات مربوط به انظباط شامل هفت مرحلهٔ زیر است که چنانچه مایلید به تمام اهداف خود دست یابید، باید آنها را در خود ایجاد کنید: تعیین اهداف روزانه: هر روز صبح سه الی پنج دقیقه از وقت خود را صرف نوشتن ده هدف اصلی خود به زمان حال کنید. این کار موجب برنامه‌ریزی این اهداف در اعماق ذهن ناخودآگاهتان می‌شود.
کربلایی
هیچ محدودیتی، به غیر از محدودیت‌هایی که خود اعمال می‌کنید، وجود ندارد. برای دستیابی به نتایج بیشتر در دنیای بیرون، باید بر روی دنیای درون و رشد و توسعهٔ خود بیشتر کار کنید. اگر تنها کمی بیشتر از توانایی‌های ذاتی خود استفاده کنید، به نتایج بسیار بیشتری دست خواهید یافت.
کربلایی
۵ ـ عمداً بخش‌هایی از زمان خود را با خانواده سپری کنید. ۳۰، ۶۰ الی ۹۰ دقیقه از زمان خود را به صورت رو در رو و چهره به چهره با اعضای خانواده تعامل برقرار کنید.
کربلایی
«هیچ موفقیتی در زندگی اجتماعی نمی‌تواند جبران‌کننده شکست خانوادگی شود.» بنجامین دزرائلی
کربلایی
راه‌حل گرایی: به جای مشکل، به راه‌حل آن بیندیشید. ۶ ـ پیشرفت‌گرایی: نظریات، نگرش‌ها و تکنیک‌های جدید بیاموزید و به کار بندید. حداقل %۳ درآمد خود را برای باقی عمرتان پس‌انداز کنید، و خواهید دید که به نتایج بسیار خوبی خواهید رسید.
کربلایی
۱ ـ آینده‌نگری: تمام رهبران بزرگ دارای نگرش و ایده‌آل‌گرایی خاصی هستند که با کمک آن همواره قادر به تجسم نتایج عالی در تمام موقعیت‌ها می‌باشند. ۲ ـ هدف‌گرایی: در برابر مشکلات، به اهداف و چگونگی دستیابی به آنها بیندیشید.
کربلایی
۶ ـ بازآفرینی: هر شش الی ده ماه به طور کلی در رفتار و نگرش‌هایتان تغییراتی ایجاد کنید. ۷ ـ بازیابی کنترل: اهداف و برنامه‌های جدید برای خود تنظیم کرده و خود را متعهد به انجام آنها نمایید. در فرایند نقطهٔ کانونی، یکی از مراحل اولیهٔ کار ساده‌سازی زندگی، تعیین ارزش‌ها است. از این منظر، می‌توانید آیندهٔ مطلوب خود را تصور، اهدافتان را تعیین و در نهایت آیندهٔ مطلوب خود را ایجاد کنید.
کربلایی

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان