بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس | طاقچه
کتاب اعتماد‌ به‌ نفس اثر برایان تریسی

بریده‌هایی از کتاب اعتماد‌ به‌ نفس

انتشارات:انتشارات پر
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأی
۳٫۰
(۸)
«پچیده کردن کارها، کار ساده‌ای است؛ اما ساده کردن کار پیچیده، کار پیچیده‌ای است.»
احسان
«هر فرد مشهور و هر فرد موفق به اندازه‌ای به شهرت و موفقیت دست می‌یابد که از توانایی‌هایش در یک مسیر مشخص بهره‌برداری کند.»
معجزه ی سپاسگزاری
«نخستین لازمهٔ موفقیت این است که انرژی‌های جسمی و ذهنی‌تان را صرف پرداختن به یک مسئله کنید، بدون اینکه احساس خستگی نمایید.»
احسان
هفت اصل ساده‌سازی عبارتند از: ۱ ـ بازاندیشی: (عقب بایستید و از خود بپرسید: «آیا راه بهتری می‌توانست وجود داشته باشد؟» ۲ ـ بازنگری: با مسائل براساس موقعیت‌های واقعی فعلی برخورد کنید. ۳ ـ سازماندهی مجدد: از دستیابی به نتایج و بازده بیشتر با استفاده از کیفیت وکمیت فعلی ورودی‌ها اطمینان حاصل کنید. ۴ ـ بازسازی: بیشتر زمان، انرژی، پول و منابع خود را صرف انجام ۲۰% کارهایی کنید که در اولویت فهرست کارها قرار دارند و بیشترین درآمد و سودآوری را برایتان به همراه می‌آورند. ۵ ـ طرح‌ریزی مجدد: به دنبال روش‌های جدیدتر، بهتر، سریع‌تر، ارزان قیمت‌تر و ساده‌تر برای انجام کارها باشید.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
برای شروع، حداقل در مورد یکی از مواردی که در برنامه‌ریزی خود تعیین کرده‌اید به صورت عملی اقدام نمایید: تصمیم قطعی بگیرید هر روز بخشی از کار را انجام دهید تا زمانی‌که در آن زمینه به موفقیت دست یابید. هرگز دست از تمرین و تلاش برندارید تا زمانی‌که به فرد ایده‌آلی که همیشه آرزویش را داشتید، تبدیل شوید.
کربلایی
مراحل عملی ۴. هر روز قبل از شروع کار فهرستی از تک‌تک اموری را که باید برای روز بعد یا هفتهٔ بعد انجام دهید تهیه کنید. از روی این فهرست و با استفاده از روش الفبا اقدام به کار نمایید و قبل از شروع کار، اولویت‌ها را مشخص نموده و به آنها بیندیشید. هر روز تفاوت کارآیی آن روز را نسبت به روز قبل یادداشت کنید و کارهایی را که به اتمام رسانده‌اید، ثبت
کربلایی
«هر فرد مشهور و هر فرد موفق به اندازه‌ای به شهرت و موفقیت دست می‌یابد که از توانایی‌هایش در یک مسیر مشخص بهره‌برداری کند.»
احسان
در این مرحله برایان به معرفی فرمول بسیار مهم ساشا ـ‌که برگرفته از حروف ابتدایی کلمات زیر می‌باشدـ می‌پردازد که شامل چهار بخش است: ساده‌سازی: تمام کارهایی را که انجام می‌دهید، آسان کنید. انجام کارهای زیاد، اما بی‌ارزش را در صورت امکان متوقف سازید. اهرم: (قدرت و توانایی‌ها) هفت نوع اهرم وجود دارد که عبارتند از: دانش دیگران، انرژی دیگران، سرمایه دیگران، موفقیت‌های دیگران، شکست‌های دیگران، نظرات دیگران، و تماس‌ها و روابط دیگران.
کاربر ۲۸۶۷۰۹۸
«افکار به مقاصد منتهی می‌شود؛ مقاصد اعمال را پیش می‌برد؛ اعمال عادت‌ها را شکل می‌دهد؛ عادت‌ها موجب قضاوت در مورد شخصیت افراد می‌شود؛ و شخصیت سرنوشت انسان را تعیین می‌کند.»
احسان
«هیچ موفقیتی در زندگی اجتماعی نمی‌تواند جبران‌کننده شکست خانوادگی شود.»
احسان

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
۶,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد