بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب چگونه مغناطیس پول شویم اثر ماری کلیرکارلایل

بریده‌هایی از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم

۳٫۹
(۷)
خانه‌ی آدم‌ها روی احساسات آن‌ها تاثیر می‌گذارد. اگر خانه‌ای کثیف و نامرتب باشد، افراد ساکن در آن احساس سردرگمی و گیر افتادن می‌کنند. اگر خانه‌ای روی تپه قرار داشته باشد، ساکنین آن احساس می‌کنند در معرض خطر قرار دارند. نمای ظاهری خانه، خصوصیات ساکنین آن‌را نشان می‌دهد. انرژی خانه با انرژی کسی که در آن سکونت دارد، در هم آمیخته است
Anahid
هنگامی‌که درمی‌یابیم افکار ما رشته‌های انرژیایی هستند و توسط دیگران دریافت می‌شوند، قلمرویی از امکانات نامحدود به روی ما گشوده می‌شود.
Anahid
پاک کردن فضا همیشه از مراسم پاک‌سازی برای تغییر دادن انرژی محیط استفاده می‌کنم. پاک‌سازی محیط را می‌توان برای اتاق، خانه یا حتی دفتر کار انجام داد. برای پاک‌سازی، یک شاخه عود روشن کنید و به دست بگیرید. در محل مورد نظر قدم بزنید و محیط را آکنده از بوی خوش آن کنید. تمام مدت قصدتان را که پاک کردن انرژی‌های منفی است، در نظر داشته باشید.
s khalili
دانش جذب ثروت، دانشی اثبات‌شده است. ما موجودات انرژیایی هستیم و هر چیزی را که درمورد آن زیاد فکر کنیم، به زندگی خود جذب می‌کنیم. زندگی شما انعکاسی از افکار خودآگاه یا ناخودآگاه شماست. افکار خود را تغییر بدهید، زندگی شما تغییر خواهد کرد. عادات و رفتار مغناطیس‌های پول را کسب کنید؛ شما هم مغناطیس پول می‌شوید.
shahin
ت. الف. ب (تاب)؛ یعنی تمرکز، اقدام و باور. به‌طور خلاصه وقتی مصمم هستید چیزی را به دست بیاورید، لازم است روی داشتن آن متمرکز شوید، برای به دست آوردن آن اقدام کنید، به خود و هدف خود باور داشته باشید
shahin
وقت آن است که اشتیاق قلبی خود را پیدا کنید، آن‌را بپرورانید و به جهان هدیه بدهید. برای بازی کردن نقشی حقیر و سپری کردن زندگی کسالت‌بار به دنیا نیامده‌اید. طبیعت درونی شما دوست دارد رشد کند و شاد باشد. اکنون زمان بیدار شدن از خواب غفلت است. وقت آن رسیده است که برای تک‌تک رویاهای خود هیجان‌زده باشید. اشتیاق را در قلب خود زنده کنید. قبل از این‌که عقل بتواند کاری انجام دهد، قلب آن‌را می‌بیند و آرزو می‌کند. توماس کارلایل
shahin
ارتباط انرژیایی بین افکار و واقعیت‌های زندگی، مفهومی حیرت‌انگیز است. این مفهوم، قلمرویی از امکانات نامحدود را به روی شما می‌گشاید و امکان وقوع معجزاتی را فراهم می‌کند؛ زیرا اگر شما طول‌موج خاصی از خود ساطع کنید، چیزهایی با همان طول‌موج را جذب خواهید کرد. اگر این مفهوم را با تک‌تک سلول‌های وجود خود باور داشته باشید، پس قبول دارید که هیچ‌چیز تصادفی نیست و ما می‌توانیم حاکم زندگی خود باشیم.
shahin
لازم نیست بدانید چگونه به خواسته‌ی خود می‌رسید. آن‌چه مهم است داشتن قصدی واضح و شفاف است؛ این‌که چه می‌خواهید، چرا می‌خواهید و چه زمان آن‌را می‌خواهید. پس از آن، مسیر رسیدن به مقصد، گام‌به‌گام آشکار خواهد شد و شما آن‌ها را خواهید پیمود.
مهدیه
اگر هر روز، کارهای همیشگی را انجام دهید، هر شب همان نتایج همیشگی را هم به‌دست خواهید آورد. آنتونی رابینز
مهدیه
اگر هر روز، کارهای همیشگی را انجام دهید، هر شب همان نتایج همیشگی را هم به‌دست خواهید آورد. آنتونی رابینز
s khalili

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان