بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب چگونه مغناطیس پول شویم اثر ماری کلیرکارلایل

بریده‌هایی از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم

۳٫۹
(۷)
نکته‌ی مهم این است که ما مراسم را با قصد و نیت قدرتمند کنیم. برای مثال وقتی خیال دارید قسط ماهانه‌ی خود را بپردازید، برای این کار وقت کافی در نظر بگیرید. روی صندلی محبوب خود بنشینید؛، از میز تحریر مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید؛ برای نوشتن چک از قلم شانس خود استفاده کنید؛ چند لحظه را صرف سپاسگزاری کنید و سپاسگزار باشید که قدرت پرداخت قسط خود را دارید. فکر کنید چقدر خوش‌شانس هستید که سقفی بالای سر و غذایی در بشقاب دارید. سپاسگزاری، برکت می‌آورد. هر بار بهای چیزی را می‌پردازید، این پرداخت را جشن بگیرید.
s khalili
---------------------------------------------------اگر مراسم خاصی برای پول ندارید؛ یعنی احترام خاصی برای آن قایل نیستید. از امروز مراسم ویژه‌ای برای پول مقرر کنید. برای مثال در روز خاصی، قسط بانک خود را بپردازید یا برای بررسی امور مالی خود روز خاصی را تعیین کنید. این کارها را به‌نحوی انجام دهید که از انجام آن لذت ببرید. اگر نسبت‌به پول بی‌تفاوت و بی‌اهمیت باشید، پول هم نسبت‌به شما بی‌تفاوت و بی‌اهمیت می‌شود.
s khalili
هیچ‌چیز تصادفی نیست! این کتاب تصادفی به دست شما نرسیده است، بلکه شما آن‌را به زندگی خود جذب کرده‌اید؛ زیرا از وضعیت مالی خود به تنگ آمده‌اید. مسئولیت وضعیت کنونی مالی خود را پذیرفته‌اید. به‌راستی می‌خواهید پول بیشتری در حساب پس‌انداز خود داشته باشید و آماده هستید برای تغییر دادن وضعیت مالی خود کار متفاوتی انجام دهید.
mehran

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۳
۴
صفحه بعد