بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب چگونه مغناطیس پول شویم اثر ماری کلیرکارلایل

بریده‌هایی از کتاب چگونه مغناطیس پول شویم

۳٫۹
(۷)
به‌خاطر داشته باشید هر چیزی، همسان خود را جذب می‌کند. هیچ استثنائی در این مورد وجود ندارد. وقتی متوجه می‌شوید هنوز بخشی از وجودتان شکایت دارد یا احساس می‌کند با او بدرفتاری می‌شود، انرژی‌تان تغییر می‌کند و مثبت‌تر می‌شوید. وقتی مثبت‌تر شوید، یکی از اتفاقات زیر برای فرد منفی زندگی‌تان رخ می‌دهد: ۱. رفتار او عوض می‌شود ۲. شما را ترک می‌کند ۳. نسبت‌به رفتار او غیرحساس می‌شوید و رفتار او دیگر شما را اذیت نخواهد کرد.
Anahid
اگر کسی از اطرافیان شما آدمی است که همیشه شکایت دارد و احساس می‌کند با او بدرفتاری شده است، نباید تلاش کنید او را تغییر بدهید. بزرگ‌ترین خدمتی که در حق این قبیل افراد می‌توانید انجام بدهید این است که کتابی مفید در دسترس آن‌ها قرار دهید و امیدوار باشید که آن‌را بخوانند؛ البته امید زیادی وجود ندارد! این افراد برای شما که می‌خواهید مغناطیس پول باشید، بسیار مفید هستند. ازنظر انرژیایی، آن‌ها بخشی از وجود شما را منعکس می‌کنند که از آن بی‌خبر هستید. وقتی در جهت تبدیل شدن به مغناطیس پول حرکت می‌کنید، این اطلاعات بسیار کمک‌کننده هستند.
Anahid
هر روز فرصتی را برای بازی کردن مهیا کنید. به خودتان اجازه بدهید گاهی کارهای احمقانه انجام دهید. سعی نکنید همیشه کامل و بی‌عیب‌ونقص باشید. آدمی را خوشحال کنید. کاری را که همیشه دلتان می‌خواسته، انجام بدهید. زمان‌هایی را به‌خاطر بیاورید که شاد و سرخوش بودید. چیزی پیدا کنید که شما را بخنداند.
Anahid
فهرستی که در زیر می‌آید، بخش‌هایی از زندگی شماست که ممکن است دچار انباشتگی باشد و انرژی‌تان را تحلیل ببرد. فهرست را بخوانید و موارد مربوط به خود را علامت بزنید: فهرست کارهای نیمه‌تمام * دوستی‌هایی که انرژی شما را تحلیل می‌برند * مکالمه‌های تلفنی طولانی و غیرضروری * وظایف روزانه‌ای که می‌توانید از آن‌ها اجتناب کنید * مجله‌ها و کتاب‌های خوانده نشده * تماشای طولانی‌مدت تلویزیون * ایمیل‌هایی که باید پاسخ داده شوند یا بی‌پاسخ بمانند * تعهدات اجتماعی که دیگر شما را خوشحال نمی‌کنند * اشتغال ذهنی «من به اندازه‌ی کافی خوب نیستم!» * کینه‌های قدیمی، احساس گناه و سرزنش خود یا دیگران * غیبت کردن * فکر کردن به انباشتگی‌هایی که باید پاک‌سازی شوند، به‌جای اقدام به پاک‌سازی
Anahid
تنها انباشتگی‌های فیزیکی مانع جذب ثروت نمی‌شوند. اگر ذهن شما گیج و سنگین باشد، نمی‌توانید پول بیشتری جذب کنید. تمرین زیر را انجام دهید تا بیاموزید چگونه انباشتگی‌های ذهن خود را به‌منظور جذب پول بیشتر پاک‌سازی کنید.
Anahid
انباشتگی؛ یعنی چیزی که دوست داشته نمی‌شود، مفید نیست یا به‌درستی از آن استفاده نمی‌شود.
Anahid
جریان انرژی در محیط نامرتب و کثیف، کُند می‌شود. آیا توجه کرده‌اید کسی که در خانه‌ای درهم‌برهم و پر از گردوخاک زندگی می‌کند، همیشه خسته است و هیچ‌وقت پول کافی ندارد؟
Anahid
فهرستی برای مرور * اگر اتومبیل جدیدی می‌خواهید، برای راندن آن، وقت تعیین کنید. * اگر اندامی ورزیده و زیبا می‌خواهید، مثل ورزشکارها تمرین کنید. * اگر پول بیشتری می‌خواهید، سخاوتمند باشید. پول همین جاست؛ تنها چیزی که مانع ثروتمند شدن شما می‌شود، خود شما هستید.
Anahid
حرف او این بود که وقتی شما چیزی را می‌خواهید، آن‌را ارزشمند می‌دانید، پس خوشحال هستید و بهای آن‌را می‌پردازید؛ به همین سادگی. این رفتاری است که فرد ثروتمند دارد. چانه زدن انرژی شما را تلف می‌کند؛ در حالی‌که می‌توانید از این انرژی در جای مفیدتری استفاده کنید. اگر چیزی را می‌خواهید و آن‌را ارزشمند می‌دانید، چرا سعی می‌کنید با چانه زدن، ارزش آن‌را کم کنید؟
Anahid
- داستان واقعی: سوزاندن باورهای محدودکننده ما در کارگاه دیانا کوپر، باورها و عادات غیرسازنده‌ی خود را در تابوت مقوایی قرار دادیم. لباس رسمی پوشیدیم. بیانیه‌ی خود را در حضور جمع اعلام کردیم و تابوت را مدفون ساختیم. در آن هنگام من سیگاری قهاری بودم. سیگارهای خود را در تابوت قرار دادم و دفن کردم. شادمانه اذعان می‌کنم اکنون از عادت ناپسند بیست‌ساله رها شده‌ام.
Anahid

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۲۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
۲۹,۹۵۰
۵۰%
تومان