بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ازدواج عاقلانه | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ازدواج عاقلانه اثر شمس‌الدین  حسینی

بریده‌هایی از کتاب ازدواج عاقلانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۷۹ رأی
۴٫۲
(۷۹)
زندگی با فرد عصبانی مثل زندگی با بمب ساعتی است. شما هرگز نمی‌دانید چه زمانی منفجر می‌شود، از این رو در تنش و ترس مداوم زندگی می‌کنید
sara.kh
البته هیچ موضوعی آن‌قدر ارزش ندارد که خودمان را بابت آن کلافه کنیم.
Gisoo
اشخاصی که خودپنداره‌ای خوب دارند، از سه ویژگی اساسی برخوردارند: احساس می‌کنند ارزشمند و مهم هستند؛ با خودشان صادق و روراست هستند؛ و به‌گونه‌ای زندگی می‌کنند که به‌جای گیرنده بودن، بیشتر دهنده باشند.
Gisoo
در ازدواج‌های خوب یک عنصر مشترک وجود دارد: زوج‌ها آموخته‌اند چطور خشم خود را مهار کنند بی‌آن‌که اقتدار شخصی‌شان را از دست بدهند.
hadis
هرچه بیشتر زوایای وجودی‌تان را بشناسید و دربارهٔ خودتان بیشتر بدانید، در هنگام انتخاب شریک و همسر روحی‌تان جهت‌گیری درونی شفاف‌تری دارید.
Golam
انتخاب همسری که مناسب شما باشد پاداش وقت و زمانی است که برای شناخت خودتان صرف می‌کنید.
یه منتظر
ازدواج بد از ازدواج نکردن بدتر است
khanom mohandes
وقتی خداوند به شما روحی برای عشق‌ورزی ارزانی داشت، عاشق نشدن یعنی محروم ساختن خود و دیگری از خوشبختی؛ گویی این‌که درخت پرتقال از ترس گناه شکوفه ندهد و به یاد بسپارید روحی که برای عشق‌ورزی پا به عرصهٔ آفرینش گذاشت با هیچ‌گونه شادی و لذت دیگری آرام نخواهد گرفت. استاندال، در باب عشق
هاشم
«اگر قرار باشد به کسی که می‌خواهد ازدواج کند توصیه‌ای بکنید، چه می‌گویید؟» پاسخ: «قبل از این‌که ازدواج کنی، خودت را از لحاظ روحی و جسمی سالم کن.» البته نوع سلامت که در این‌جا مطرح می‌شود و برای دوام ارتباط ضروری است و باعث رشد آن می‌شود، سلامت احساسی یا هیجانی است.
لیلا
هرگز نزد همسرتان از اعضای خانوادهٔ او انتقاد نکنید.
هدی✌

حجم

۲۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۲۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان