بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ازدواج عاقلانه | طاقچه
کتاب ازدواج عاقلانه اثر شمس‌الدین  حسینی

بریده‌هایی از کتاب ازدواج عاقلانه

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۷۹ رأی
۴٫۲
(۷۹)
خیلی مهم است که اشخاص ابتدا خودشان را خوب بشناسند و بعد دنبال فردی بگردند که باور دارند برای یک عمر زندگی مشترک با آن‌ها مناسب است.
Gisoo
فردی که تصویری خوب از خود دارد برای کسب تأیید و یافتن معنا و هدف زندگی به هیچ‌کس وابسته نیست
Gisoo
بیشتر اشخاصی که ازدواجشان خیلی زود به مشکل برمی‌خورد، کسانی هستند که مشکلات موجود در قبل از ازدواجشان را نادیده گرفتند.
Gisoo
تصمیم درست دربارهٔ ازدواج تصمیمی است که امروز، یک ماه بعد، ده سال بعد و در بیست‌وپنجمین سالگرد ازدواج نیز درست به‌نظر برسد.
Gisoo
فردی که برای ازدواج با شما مناسب باشد به‌طور تصادفی سر راهتان سبز نمی‌شود.
Golam
منش خوب، اولین بُعد تشخیصی است که باید در شروع ارتباطتان مورد توجه قرار گیرد. خودتان را فریب ندهید؛ منش خیلی مهم است. اگر یکی از طرفین منش بدی داشته باشد، ازدواج هرگز رشد نخواهد کرد. منظور از منش، درستی و صداقت و برخورداری از رفتار و کردار مناسب با اصول اخلاقی است. برخی اشخاص درک نمی‌کنند که منش خوب اهمیت دارد و می‌گویند: «اوه، او فقط گاهی دروغ می‌گوید. اما خیلی جذاب و بانمک است. خیال نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید.»
Mohsen7080
هرچه بیشتر خودتان را بشناسید در هنگام انتخاب همسرتان جهت‌گیری درونی شفاف‌تری دارید. اشخاصی که مرحلهٔ آشنایی را گیج‌کننده می‌یابند، درواقع با خودشان آشنا نیستند.
Mohsen7080
فرد عصبانی آمادهٔ برقراری ارتباط یا ازدواج با کسی نیست.
Gisoo
مرحلهٔ پس از شور و هیجان، میزان آمادگی شما را برای رسیدن به عشق حقیقی نشان می‌دهد. پس از ورود به این مرحله متوجه می‌شوید که عشق تنها شیفتگی نیست. عشق واقعی فراز و نشیب‌های زیادی دارد که باید بتوانید با آن‌ها کنار بیایید.
hadis
پژوهش‌ها نشان می‌دهند مردان و زنان متأهل در ازدواج خوب: * بیشتر عمر می‌کنند. * کمتر مواد مخدر مصرف می‌کنند. * پول و ثروت بیشتری دارند. * دستگاه ایمنی بدنشان در برابر بیماری‌ها نیرومندتر است. * میزان حملات قلبی و اضطراب و سرطان در مردان کمتر است. * احتمال ابتلا به سرطان در زنان متأهل دو تا سه برابر کمتر است.
Gisoo

حجم

۲۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

حجم

۲۴۹٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۷۱ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴۹صفحه بعد