بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب شهر خرس | صفحه ۲۵ | طاقچه
۴٫۱
(۱۵۵)
اتاق این‌قدر ساکت هست که همه صدای شکستن قلبش را بشنوند.
بیوتیفول مایند
عشق پدر و مادر به بچه چیز عجیبی است. عشق ما به هر کسی نقطه‌ی آغازی دارد اما عشق به بچه این‌طور نیست. نقطه‌ی آغاز ندارد، همیشه بچه‌مان را دوست داشته‌ایم، حتی پیش از آنکه اصلاً به وجود آمده باشد.
بیوتیفول مایند
«دیوید، من بچه ندارم، اما می‌خوای بهترین توصیه‌ام رو برای پدر بودن بشنوی؟» «آره.» «این کلمه‌ها رو یاد بگیر: "ببخشید اشتباه کردم."»
بیوتیفول مایند
همه‌ی ما بزرگ‌سالان در زندگی روزهایی داریم که کاملاً احساس تهی بودن می‌کنیم. وقت‌هایی که دیگر نمی‌دانیم داریم این‌همه وقت را صرف جنگیدن برای چه می‌کنیم، وقت‌هایی که واقعیت و نگرانی‌های روزمره به ما هجوم می‌آورد و نمی‌دانیم دیگر چقدر می‌توانیم دوام بیاوریم. مسئله‌ی جالب این است که ما همه این توانایی را داریم که مدت‌ها به همین ترتیب زندگی کنیم و دست از این افکار هم برنداریم، اما وحشتناک اینجاست که نمی‌دانیم دقیقاً چه مدت.
Mary gholami
مادرش گاه دم گوشش می‌گوید: «به آدمی که تو زندگیش چیزی رو نداره که بی‌دلیل عاشقش باشه اعتماد نکن.»
بیوتیفول مایند
جاهایی مثل اینجا چشم امیدشان به جوانانشان است، چون تنها آن‌ها هستندکه به یاد ندارند اوضاع قبلاً بهتر بود.
baQerial
هر چه را می‌سازی دیگران نابود می‌کنند، اما باز هم بساز، چون در پایان فقط تو هستی و خدا و این مسئله بین شما دو تا است، نه بین تو و دیگران.
rahmdeli
همیشه توی اتوبوس می‌گذارد پسرش سمت راهروی وسط بنشیند تا موقع نشستن و برخاستن صورت پسرش به سمت صورت او نباشد و علائم درد را در چهره‌اش نبیند. سر کار کیسه‌های زباله را تا ته توی سطل‌ها جا نمی‌دهد تا موقع خالی کردنشان مجبور نباشد زیاد خم شود. هر روز راهی برای جبران پیدا می‌کند.
amin

حجم

۳۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳۹۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
...
۲۴
۲۵
صفحه بعد