بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آسان ترین روش ترک سیگار | طاقچه
کتاب آسان ترین روش ترک سیگار اثر آل‍ن‌ ک‍ار

بریده‌هایی از کتاب آسان ترین روش ترک سیگار

نویسنده:آل‍ن‌ ک‍ار
انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۴.۴از ۶۵ رأی
۴٫۴
(۶۵)
این چه کار مسخره ای است که وقتی سیگار می کشیم آرزو می کنیم ای کاش نمی کشیدیم و زمانی هم که سیگار نمی کشیم آرزوی کشیدنش را داریم؟
arash
من فکر می کنم وقتی خوب به آن بیندیشیم می بینیم که خیلی هم تعجب آور نیست، چرا که سیاست مداران معمولاً یکصدسال از زمان خود عقب هستند.
صبا
اولین سیگارها را با اراده ی خود می کشیم و اغلب در مهمانی های دوستانه این مسأله شروع می شود. تا به خود می آییم، می بینیم هر وقت که هوس کنیم سیگار می کشیم و این امر به سرگرمی روزمره تبدیل شده است.
علیرضا
اگر مقدار نیکوتین موجود در یک نخ سیگار را مستقیماً به رگ فردی تزریق کنند باعث مرگ وی می گردد.
Vahid
به یک فرد سیگاری بگویید که سیگار دارد او را نابود می کند و خواهید دید که نخستین اقدامی که آن فرد می کند روشن کردن یک نخ سیگار است.
Vahid
سیگار کشیدن عادت نیست، بلکه اعتیاد به نیکوتین است و درد فیزیکی ناشی از ترک نیکوتین تقریباً امری نامحسوس است. زمانی که در حال ترک هستید درواقع تلاش می کنید تا همزمان ازعهده ی دو کار مهم برآیید: نخست، کشتن هرچه سریع تر هیولای کوچک، یعنی نیکوتینی که در بدن وجود دارد و سپس کشتن هیولای بزرگی که در ذهنتان جا دارد.
کاربر ۲۶۰۹۷۵۳
مسئولیت پذیری تنها زمانی تنش زا می شود که شما به اندازه ی کافی برای کنترل آن احساس قوی بودن نکنید.
saman21
نگران نباشید. این ترس صرفاً منشأ روانی دارد و از این جهت است که شما گمان می کنید نمی توانید بدون سیگار به زندگی ادامه دهید. واقعیت زیبا آن است که این چنین نیست. وحشت نکنید. فقط به من اعتماد کنید و خودتان را به آب بیندازید. ۲- مرحله دوم ترس، دوره اش طولانی تر است. ریشه ی این ترس تصور غلط شماست که بدون سیگار مناسبت های خاص در آینده لذت بخش نخواهند بود و یا قادر نخواهید بود بدون سیگار با این ضربه روحی کنار بیایید. نگران نباشید چنانکه جرٍأت کنید خود را به آب بیندازید، می بینید که عکس قضیه صادق است. اجتناب از وسوسه ها به دو بخش اصلی تقسیم می شود: ۱- ”اگر چه قصد سیگار کشیدن ندارم، اما یک بسته را همراه خودم نگه می دارم تا قوت قلب بیشتری بگیرم.” من میزان شکست افرادی که اقدام به این کار می کنند را بیشتر از افرادی می دانم که سیگارها را به کلی دور می اندازند. من معتقدم که این عمدتاً به دلیل این واقعیت است که وقتی در طول ترک لحظه های ناخوشایندی داشته باشید، روشن کردن یک نخ سیگار موجود در خانه برایتان آسان خواهد بود.
سینا
آقای آلن کار نویسنده ی کتاب حاضر، در حرفه ی حسابرسی فرد بسیار موفقی بوده، اما اعتیاد به کشیدن صد نخ سیگار در روز، وی را از ادامه ی زندگی مأیوس ساخت. پس از بارها تلاش برای ترک سیگار و عدم موفقیت، بالاخره وی در سال ۱۹۹۳ موفق به کشف روشی شد که دنیا انتظارش را می کشید، یعنی آسان ترین روش ترک سیگار. او اکنون صاحب شبکه ی گسترده ای از کلینیک های ترک سیگار در اکثر نقاط جهان می باشد و موفقیت وی در کمک به ترک دادن افراد سیگاری، شهرت فوق العاده ای برای او به همراه آورده است.
مهدی تمدن رستگار
ترساندن افراد سیگاری از عواقب کارشان کمکی به ترک کردن آنها نمی کند و اینها کار را برایشان دشوارتر می سازد. این امر فقط باعث ایجاد ترس در آنها می شود که ممکن است به نوبه ی خود حتی نیازشان را به سیگار کشیدن افزایش دهد
کاربر ۱۸۷۸۰۷۴

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۲۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۸صفحه بعد