بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب آسان ترین روش ترک سیگار | صفحه ۸ | طاقچه
کتاب آسان ترین روش ترک سیگار اثر آل‍ن‌ ک‍ار

بریده‌هایی از کتاب آسان ترین روش ترک سیگار

نویسنده:آل‍ن‌ ک‍ار
انتشارات:نشر روزگار
امتیاز:
۴.۴از ۶۵ رأی
۴٫۴
(۶۵)
بعضی ها می گویند به خاطر تأثیر دوستانشان سیگار می کشند. آیا آنها واقعاً تا این اندازه نادان هستند؟ اگر چنین است؛ پس دعا کنید دوستانتان برای درمان یک سردرد سر خود را از تن جدا نکنند!
s
بعضی ها به خاطر رفع خستگی سیگار می کشند که این هم تصور اشتباهی است. خستگی و بی حوصلگی یک حالت روحی – روانی است و سیگار کشیدن هیچ تأثیری در رفع خستگی ندارد.
s
در زندگی خیلی چیزها وجود دارد که از انجامشان لذت می بریم اما انجام ندادنشان باعث نمی شود که ما احساس محرومیت کنیم.
s
سؤال من این است که اصلأ چرا ترک سیگار مشکل است و چرا باید سیگار بکشیم؟
s
آیا زندگی در سیاه چالهای تاریک ذهن همراه با وحشت و هراس ارزش زیستن دارد؟ در این بین چه چیزی نصیب فرد سیگاری می شود؟ مسلماً هیچ چیز! احساس شادی؟ لذت؟ آرامش خیال؟ تقویت روحی؟ همه ی اینها توهماتی بیش نیست. ترک سیگار مانند درآوردن کفشهای تنگ از پاست که با درآوردن آنها آدم واقعاً احساس راحتی می کند.
s
زمانی که دیدید زندگی بدون سیگار شیرین تر است و هنگامی که احساس محرومیت یا از دست دادن چیزی به طور کامل در وجودتان از بین رفت
s
اکثر افراد سیگاری، آن گونه که جامعه و خود آنها تصور می کنند، آدمهای سست عنصر و ترسویی نیستند. من، به جز سیگار، بر تمام جنبه های زندگی ام کنترل داشتم. به خاطر وابستگی ام به این علف هرز ازخود نفرت داشتم، چون که می دانستم بالاخره مرا از پای درخواهد آورد.
Tatar

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۷ صفحه

صفحه قبل۱
...
۷
۸
صفحه بعد