بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قلبتان را التیام بخشید | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب قلبتان را التیام بخشید اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب قلبتان را التیام بخشید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۰ رأی
۴٫۲
(۱۰)
غم و اندوه شما به اندازه‌ی اثر انگشتتان منحصربه‌فرد است. برای این‌که قلبتان را کامل التیام بخشید، باید فقدان و اندوهتان را درک کنید.
امین
خودکشی ممکن است یکی از دشوارترین فقدان‌هایی باشد که با آن مواجه می‌شوید. بعد از ماجرای خودکشی، نکته‌های کلیدی برای پرداختن به آن وجود دارد. عزیزتان که به خودکشی اقدام کرد، آدم «بدی» نبود. روح او دردی فاحش را تحمل می‌کرد. به دلایلی فراتر از دانسته‌هایتان، آن روح رفتن را برگزید.
علاقه مند کتاب
بسیار اهمیت دارد وقتی با فرد غصه‌دار همدردی می‌کنید، از منظر امید بخشیدن وارد نشوید. وقتی عزیزی را از دست داده‌اید که دلبندتان بود، هیچ جنبه‌ی امیدبخشی یافت نمی‌شود. آنچه وجود دارد این است که با پذیرش فقدان در طول زمان، ممکن است معنایی عمیق‌تر بیابید.
علاقه مند کتاب
ما با انتخاب کلماتمان، روشی کامل برای تاثیر گذاشتن بر دنیای درونمان داریم. واژه‌ی خراب شدن، متضاد پربار شدن، می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند.
علاقه مند کتاب
بیشتر مردم می‌دانند چگونه رابطه‌ها را آغاز کنند و به‌پایان ببرند؛ اما نادر هستند کسانی‌که یاد می‌گیرند؛ چگونه آن‌ها را کامل کنند.
علاقه مند کتاب
به‌خاطر داشته باشید وقتی آماده‌اید، آموزگار ظاهر خواهد شد. وقتی زمان قرار گرفتن در رابطه‌ای جدید فرا برسد آن «فرد» پدیدار خواهد شد.
علاقه مند کتاب
باید حرکت کنیم تا از آن مرحله بگذریم و آن‌را تغییر دهیم. ما نمی‌توانیم دیگران را مهار کنیم و گذشته‌مان را تغییر دهیم؛ اما می‌توانیم بر گفتگوی درونیمان نظارت کامل داشته باشیم.
علاقه مند کتاب
وقتی رابطه‌ای به‌پایان می‌رسد و شما در غم و اندوه باقی می‌مانید، می‌توانید از آن التیام بیابید یا این‌که به آن بچسبید. رابطه‌ای تمام شده، بنابراین واضح است که احساس اندوه می‌کنید؛ اما لحظه‌ای درباره‌ی درس‌هایی که آموخته‌اید، فکر کنید؛ درنتیجه می‌توانید موهبت‌ها را دریافت کنید. در غیر این صورت، همان چرخه را باز هم با فردی دیگر تکرار می‌کنید.
امین
حقیقت این است که هر رابطه‌ای به این منظور طراحی‌شده که درمان به ارمغان بیاورد و التیام دهد. وقتی رابطه‌ای به‌پایان می‌رسد و شما در غم و اندوه باقی می‌مانید، می‌توانید از آن التیام بیابید یا این‌که به آن بچسبید. رابطه‌ای تمام شده، بنابراین واضح است که احساس اندوه می‌کنید؛ اما لحظه‌ای درباره‌ی درس‌هایی که آموخته‌اید، فکر کنید؛ درنتیجه می‌توانید موهبت‌ها را دریافت کنید. در غیر این صورت، همان چرخه را باز هم با فردی دیگر تکرار می‌کنید.
مهسا
درک کنید شما نمی‌توانید مسئول مرگ فردی دیگر باشید. هیچ‌کس این قدرت را ندارد که بداند هر روحی باید چه درس‌هایی بیاموزد. هیچ راهی وجود ندارد که پیش‌بینی کنید هر روحی قرار است چه سفری را در طول زندگی‌اش طی کند. این‌که فقط در ذهن و قلبتان می‌توانید به آنچه می‌دانید بازگردید، حرف درستی است: من مسئول سفر روحم هستم.
علاقه مند کتاب

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان