بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب قلبتان را التیام بخشید | طاقچه
کتاب قلبتان را التیام بخشید اثر لوئیز ال. هی

بریده‌هایی از کتاب قلبتان را التیام بخشید

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۱۰ رأی
۴٫۲
(۱۰)
سرانجام، او دریافت که جدایی‌اش از بیل اتفاقی نیکو بود؛ زیرا در دوران تنهایی، به چیزی بهتر از آنچه آن فرد می‌توانست به او بدهد، دست یافت: «دوست داشتن خود»
ftmh_shokri
«گاهی خداحافظی کردن، نوع دیگری است از دوستت دارم».
ندا آزادی
هنوز در این سیاره ساکن هستید، هرگز دوباره آغاز کردن برایتان دیر نیست
علاقه مند کتاب
کسی که او نیز به من علاقه‌مند است، در مسیر من قرار دارد. فرد درست و مناسب من، خواهد دانست که من کیستم. مجبور نیستم کسی را متقاعد کنم، مرا دوست داشته باشد. فرد درست و مناسب من، مرا دوست خواهد داشت.
علاقه مند کتاب
اگر به مطالعه‌ی این کتاب می‌پردازید، به‌احتمال زیاد از چیزی آزرده شده‌اید و ما نمی‌خواهیم از آن بگریزید؛ اما این فرصت می‌تواند دریچه‌ای به رویتان بگشاید تا نه‌تنها دردتان را التیام بخشید، بلکه با درک کردن هر یک از احساسات خود به‌طور کامل، آن‌ها را رها کنید. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات، پس زدن یا نادیده گرفتن احساستان است. آن‌ها را اشتباه، بسیار بی‌اهمیت، یا بی‌اندازه مهم تصور کنید.
معجزه ی سپاسگزاری
آنچه از همراهتان می‌خواستید، این بود که احساس کنید به شما علاقه‌مند است و به شما اهمیت می‌دهد؛ اما ببینید که شما نیز خود را دوست ندارید. ببینید شما نیز از خودتان مراقبت نمی‌کنید و چقدر برای زندگی‌تان کم می‌گذارید. وقتی دل‌مشغول دیگری هستید، مانند این است که کسی فضایی را در هوشیاری‌تان اشغال کرده باشد، بی‌آن‌که اجاره‌بها بپردازد.
مهسا
مهم است درک کنیم، آنچه وجود دارد، اتفاق افتاده است. درک کنیم که در غم و اندوه، نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم؛ اما می‌توانیم شیوه‌ی فکرمان را درباره‌ی آن عوض کنیم.
مهسا
قلبی شکسته، قلبی بی‌ریا نیز هست.
علاقه مند کتاب
در مسیر مهر و محبت هیچ فردی خطاکار نیست. فقط آموزگاران بی‌نقص وجود دارند
علاقه مند کتاب
«گاهی خداحافظی کردن، نوع دیگری است از دوستت دارم».
علاقه مند کتاب

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۷۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد