بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهایی درباره مردان | صفحه ۴۳ | طاقچه
کتاب رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهایی درباره مردان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۹ رأی
۴٫۰
(۱۹۹)
کارن ۵۲ ساله روزی برای مشاوره نزد من آمد. او نمی‌توانست درک کند، چرا شوهرش لئونارد به او خیانت کرده و با منشی بیست و چهار ساله‌اش رابطه نامشروع برقرار کرده است. کارن چنین توضیح داد: «لئونارد همیشه راضی بنظر می‌رسید. می‌دونم خودم خرابش کردم. اون همیشه می‌گفت، مادرش هرگز به این خوبی با او رفتار نکرده بود و می‌گفت که دوست داره ناز و نوازشش کنم و مواظبش باشم، اما حالا میگه تمام مدت احساس بدام
faezeh faez
چگونه مادری کردن برای نامزد یا همسرتان موجب تخریب رابطه شما می‌شود در ابتدا مادری کردن برای نامزد یا همسرتان می‌تواند جوانب مثبتی داشته باشد، اما در دراز مدت اثرات بسیار مخربی را بر روی رابطه شما خواهد گذاشت
faezeh faez
هنگامی که جولی جهت مشاوره نزد من آمد، سه سال از ازدواجشان با فرد می‌گذشت. او به تلخی می‌گفت: «احساس نمی‌کنم همسر او هستم، بلکه احساس می‌کنم مادرش هستم. او هم همیشه مثل یک بچه کوچک رفتار می‌کنه و از من انتظار داره به جای او فکر کنم، دنبالش راه بیافتم و لباس‌هاش رو جمع کنم. در واقع مسئولیت همه امور با منه. برای همین هم او مدام تنبل و تنبل‌تر میشه ودر عوض من عصبانی و عصبانی‌تر میشم»
faezeh faez
به گونه‌ای با آنان رفتار می‌کنیم، گویی کودکی بیش نیستند و این‌طور فرض می‌کنیم که ناتوان هستند و نمی‌توانند از خودشان مراقبت کنند و نیاز دارند که ما زندگیشان را بگردانیم.
faezeh faez
شش اشتباه بزرگ که زنان در رابطه با مردان مرتکب می‌شوند ۱ ـ زنان در حق مردان مادری کرده و با آنان به مانند بچه رفتار می‌کنند. ۲ ـ زنان خود و ارزش‌هایشان را زیر پا گذاشته و درمقایسه با مردها، خودشان را در مقام دوم قرار می‌دهند. ۳ ـ زن‌ها عاشق قدرت‌های یک مرد می‌شوند. ۴ ـ استعدادها و توانایی‌های خود را دست کم گرفته و یا گاهی اوقات آن را مخفی می‌کنند. ۵ ـ زنان از موضع ضعف برخورد می‌کنند. ۶ ـ زنان هنگامی که نیازهایشان را از مردها مطالبه می‌کنند، به مانند دختر بچه‌ها رفتار می‌نمایند.
faezeh faez
زنان مهربان و آکنده از عشق و محبتی باشیم، دقیقآ همان رفتارهایی هستند که برای روابط ما با مردها مضر و مخرب می‌باشند.
faezeh faez
عشق بیشتری به خودتان بورزید و با بی حسی، کرختی و انزجار بجنگید. به بازی در نقش‌های قربانی شدن خاتمه دهید. این تنها خود شمایید که می‌توانید این وضع را تغییر دهید، چون استحقاق شما به مراتب بیشتر از این است.
faezeh faez
در مرحله ۳۹ یا پایین‌تر (اورژانس):
faezeh faez
متعهد شوید، همان زن با قدرتمندی باشید که برای آن آفریده شده‌اید.
faezeh faez
در مرحله ۴۰ تا ۵۹ امتیاز: روابط شما با مردان با مشکلات جدی روبرو است. عادات احساسی و عاطفی بدی دارید که شما را از دریافت عشق و توجهی که استحقاق آن را دارید، محروم می‌کند. چنان‌چه به برخورد از موضع ضعف ادامه بدهید، هرگز عشق و احترام دریافت نخواهید کرد.
faezeh faez

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان