بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب رازهایی درباره مردان | صفحه ۴۲ | طاقچه
کتاب رازهایی درباره مردان اثر باربارا دی‌آنجلیس

بریده‌هایی از کتاب رازهایی درباره مردان

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۹۹ رأی
۴٫۰
(۱۹۹)
۳ ـ آن گونه که مادرها با بچه‌هایشان صحبت می‌کنند با او صحبت نکنید. به خودتان قول بدهید با نامزد یا همسرتان طوری صحبت نکنید، گویی او یک پسر بچه پنج ساله می‌باشد.
faezeh faez
۲ ـ با نامزد یا همسرتان به مانند شخصی لایق، دانا، توانا و قابل اعتماد رفتار کنید. اطلاعاتی که خودش می‌بایست به‌خاطر داشته باشد را به او یادآوری نکنید.
faezeh faez
در زیر راه کارهایی ارائه شده که در تغییر نقش شما از یک مادر به یک معشوق خوب برای نامزد یا همسرتان، مفید خواهند بود: ۱ ـ از انجام دادن کارهایی که همسرتان می‌تواند خودش انجام دهد، پرهیز کنید. رفتار مادرانه داشتن در حق همسرتان بمانند اعتیاد است.
faezeh faez
به اعتقاد من ارتکاب به اشتباه شماره یک، یکی از دلایل عدم رضایت جنسی در بسیاری از ازدواج‌ها می‌باشد.
faezeh faez
۳ ـ عشق، حرارت و شور و حال رابطه خود را خواهید کشت. سریع‌ترین راه ممکن برای کشتن عشق، شور و حال و حرارت یک رابطه، مادری کردن در حق نامزد یا همسرتان است. هر چه با یک مرد بیشتر به مانند مادرش رفتار کنید، او نیز به شما بیشتر فرزندگونه پاسخ خواهد داد. اما موضوع این‌جاست که هیچ مردی مایل نیست با مادرش همبستر شود. ممنوعیت جاذبه جنسی نسبت به شخصیتی مؤنث با انرژی مادرانه، چنان در شخصیت برخی از مردها ریشه دوانده که تقریبآ برای آن مرد غیر ممکن خواهد بود، بتواند شما را به طرزی شهوانی و رمانتیک ببیند.
faezeh faez
جنبه دیگر این قضیه این است که هر چه مردی در نظر شما ناتوان‌تر و ضعیف‌تر جلوه کند، از لحاظ جنسی نسبت به او سرد خواهید شد.
faezeh faez
رفتار با مردها به مانند پسر بچه‌ها و به رخ کشیدن ضعف‌ها و ناتوانایی‌های آن‌ها روی قابلیت عشق‌ورزی مرد شما تأثیر منفی می‌گذارد.
faezeh faez
احساس عزت‌نفس یک مرد بستگی به احساس توانمندی او دارد.
faezeh faez
۲ ـ با نامزد یا همسرتان دائمآ طوری رفتار می‌کنید که گویی او بی‌لیاقت است. متعاقب چنین رفتاری او نیز احساس ناتوانی و بی‌لیاقتی خواهد کرد و در نتیجه اعتماد بنفسش پایین آمده و رفتارش نیز بچگانه‌تر می‌نماید. این به نوبه خود باعث بوجود آمدن یک چرخه زندگی معیوب خواهد شد. هنگامی که یک مرد احساس خوبی نسبت به خودش ندارد، شما را نیز کمتر دوست خواهد داشت.
faezeh faez
افتادگی و خفگی می‌کنم و می‌خوام کمی آزاد باشم. او طی بیست و هفت سال گذشته هیچ شکایتی نداشت، نمی‌تونم بفهمم چه اتفاقی افتاده» وقتی با لئونارد وارد صحبت شدم شک و تردیدم به یقین تبدیل شد. او احساس می‌کرد که با برقراری ارتباط با یک دختر جوان‌تر، مادرش را با یک معشوق معاوضه کرده و او کلماتی را که یک پسر بچه کوچک، هنگامی که برای ترک خانه روزشماری می‌کند به کار می‌برد. نظیر: به دام افتادن، احساس خفگی و تشنه برای آزادی. تمام وقت کارن فکر می‌کرد با مادری کردن برای لئونارد، همسر خوبی برایش بوده است، اما نتیجه‌ای که عایدش گردید، این بود که این طرز تفکر باعث شد شوهرش را از دست بدهد.
faezeh faez

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۹۲٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۹۰۰
تومان