بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب اسب آهنی | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب اسب آهنی اثر تولگا گوموشآی

بریده‌هایی از کتاب اسب آهنی

۳٫۲
(۵۲)
کسی که رو در روی شماست می‌‌تواند قهرمانی از اساطیر قدیمی باشد. مردی قدیس با ریش سفید یا مردی وحشی دور مانده از تمدن مثل رابینسون کروزئه.
شیرین
راز حکمت آن را آن گونه که هست نه می‌‌فهمید و نه می‌‌توانید بفهمانید...
♡Melina dorri♡
قرن‌ها را در آب لیموی گذشته خوابانده‌اید... تمدن کت و شلواری است نازک که سردی دوران را گرم نمی‌کند. آزادی مثل لنگه‌های کفشی است که با هم کنار نمی‌آیند و هر یک به سویی می‌‌روند.
shabnam
قرن‌ها را در آب لیموی گذشته خوابانده‌اید...
shabnam
تمدن کت و شلواری است نازک که سردی دوران را گرم نمی‌کند. آزادی مثل لنگه‌های کفشی است که با هم کنار نمی‌آیند و هر یک به سویی می‌‌روند.
امیرحسین
راز حکمت آن را آن گونه که هست نه می‌‌فهمید و نه می‌‌توانید بفهمانید...
محمدرضا
مردی قدیس با ریش سفید یا مردی وحشی دور مانده از تمدن مثل رابینسون کروزئه.
محمدرضا
چه کسی را در جوانی با ضربت شمشیری بر فرق سر، چه کسی را با ریش سفید پنبه‌ای در کهن‌سالی، مقدر شده است که بمیرانند. راز حکمت آن را آن گونه که هست نه می‌‌فهمید و نه می‌‌توانید بفهمانید...
الهام حمیدی
زندگی سریع و تند است مثل مرد ریش سفیدسوار بر اسب آهنی؛ یا به تیزی منقار شاهین هنگام شکار. قرن‌ها را در آب لیموی گذشته خوابانده‌اید... تمدن کت و شلواری است نازک که سردی دوران را گرم نمی‌کند. آزادی مثل لنگه‌های کفشی است که با هم کنار نمی‌آیند و هر یک به سویی می‌‌روند. در زمان کودکی وقتی حرف از خدا می‌‌شد هر کدام تصویری از خدا در برابر چشمانتان مجسم می‌‌کردید. شاید شکل مرد ریش سفید موتورسوار که مرگ و زندگیتان به دست اوست و حالا هر وقت به یاد می‌‌آورید از تصورتان به خود می‌‌لرزید.
الهام حمیدی

حجم

۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

حجم

۵٫۴ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۰ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد