بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) | صفحه ۳۳ | طاقچه
کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری )

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۹۸ رأی
۴٫۱
(۸۹۸)
”سپاس‌گزاری‌کردن همچون واکسن، پادزهر و پاک‌کننده‌ای برای امور منفی زندگی ما عمل می‌کند. “
امیر محمد
بهترین شیوه‌ی ممکن برای بهره‌مندشدن از فراوانی در زندگی‌تان این است که نعمت‌های زندگی‌تان را بشمارید.
امیر محمد
پژوهشگر و سیاستمدار برمبنای افسانه‌های قدیمی، هر انسانی برای به‌ثمررساندن هر گونه کار سحرآمیز در ابتدا باید واژه‌هایی سحرآمیز را بر زبان آورد. برای به‌ثمررساندن معجزه‌ی سپاس‌گزاری نیز در ابتدا باید چنین بگویید: ”خدایا، سپاس‌گزارم. “ نمی‌توانم بگویم که این جمله تا چه‌اندازه برای بهبودبخشیدن به وضعیت زندگی شما اهمیت دارد.
امیر محمد
”دانش همچون گنج است؛ اما کلید دستیابی به آن فقط تمرین‌کردن است. “
امیر محمد
”وقتی صبح‌ها از خواب برمی‌خیزید؛ به دلیل روشنایی روز از خداوند سپاس‌گزاری کنید، به دلیل بهره‌مندبودن از نعمت زندگی و همه‌ی توانایی‌های بی‌نظیرتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. به دلیل غذایی که برای خوردن دارید یا شادی ناشی از زنده‌بودنتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر برای سپاس‌گزاری‌کردن دلیلی نمی‌یابید؛ ایراد و اشکال کار بی‌تردید در وجود خودتان نهفته است. “
امیر محمد
برای هر عملی همیشه واکنشی هم‌ارز با آن عمل وجود دارد.
امیر محمد
”آن‌کس که دارد؛ بیشتر به او داده خواهد شد و او از فراوانی بهره‌مند خواهد بود. آن‌کس که ندارد؛ حتی داشته‌هایش نیز از او گرفته خواهد شد. “ بی‌تردید شما نیز تأیید می‌کنید که، وقتی این قطعه را می‌خوانید؛ آن را غیرمنصفانه می‌یابید زیرا، به‌این‌ترتیب، به‌نظر می‌رسد ثروتمندان همواره ثروتمندتر و فقرا همواره فقیرتر خواهند شد. اما معمایی در این قطعه وجود دارد که باید حل شود. رازی وجود دارد که باید آشکار شود. وقتی به این راز پی می‌برید؛ دنیایی جدید به روی شما گشوده خواهد شد. این راز در یک واژه نهفته است و بسیاری از انسان‌ها، در طی قرن‌ها، از تأثیر آن بی‌خبر بوده‌اند. این واژه‌ی رازگشا همان سپاس‌گزاری است.
امیر محمد
وقتی با دوستانم به گردش می‌رفتم یا برنامه‌ای ویژه را برای تعطیلاتم در نظر می‌گرفتم؛ به‌طور موقتی شادمان می‌شدم. اما وقتی درباره‌ی این واقعیت می‌اندیشیدم که مجبور بودم بیشتر کار کنم تا هزینه‌ی آن شادمانی‌ها را بپردازم؛ همه‌ی شادی‌هایم از بین می‌رفتند.
کاربر ۳۷۲۱۳۴۵
هرچه بیشتر سپاس‌گزاری کنید؛ نعمت‌هایی بیشتر را به سوی زندگی‌تان جذب می‌کنید. این قانون به‌راستی قانونی جهانی است!
کاربر ۳۷۲۱۳۴۵
به ازای هر بار گله و شکایت‌کردن درباره‌ی انسانی دیگر، باید دست‌کم ده ویژگی خوب او را بشماریم و سپاس‌گزاری کنیم تا روابطی خوب و درخشان داشته باشیم. فرقی نمی‌کند که گله و شکایت‌کردنمان به‌صورت زبانی یا ذهنی باشد. البته در کل نباید گله و شکایت کنیم. اما؛ اگر به‌اشتباه گله و شکایت کردیم؛ باید، به ازای هر بار گله و شکایت‌کردن، ده ویژگی خوب آن رابطه را به یاد آوریم. در غیر این صورت، روابطمان ازهم‌گسسته خواهد شد. اگر در روابط زناشویی‌مان به این موضوع توجه نداشته باشیم؛ ممکن است ازدواج ما به جدایی عاطفی یا واقعی منجر شود.
123

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان