بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) | صفحه ۵۵ | طاقچه
کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری )

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۹۸ رأی
۴٫۱
(۸۹۸)
سپاس‌گزاری به‌راستی مس زندگی شما را به زر ناب تبدیل می‌کند!
Kamand
همیشه بسیار شگفت‌زده می‌شوم که کائنات چگونه شیوه‌هایی جدید و خلاقانه را می‌یابد تا به من پیام دهد نیروی معجزه‌آسای سپاس‌گزاری را در زندگی‌ام به جریان اندازم! وقتی یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌ام به من تلفن می‌کند؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای من این است که به دلیل حضور این شخص در زندگی‌ام از خداوند سپاس‌گزاری کنم. وقتی کسی به من چنین می‌گوید: ”امروز به‌راستی روزی زیبا و شادی‌بخش است؛ “ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای من این است که، به دلیل آب و هوای عالی منطقه‌ی سکونتم و به دلیل زندگی‌کردن در یک روز زیبای دیگر، به‌معنای ‌واقعی از خداوند سپاس‌گزاری کنم. اگر یکی از وسیله‌های برقی منزلم از کار می‌افتد؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای من این است که به دلیل کارکردن بقیه‌ی وسایل برقی منزلم به‌معنای ‌واقعی از خداوند سپاس‌گزاری کنم. اگر یکی از گل‌های کاشته‌شده در باغچه‌ی منزلم پژمرده می‌شود؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای من این است که به دلیل همه‌ی گل‌های زیبا و شاداب موجود در باغچه‌ام از خداوند سپاس‌گزاری کنم
bhzdi
اگر می‌شنوید که کسی، در هر زمان و هر مکان، بارها و بارها از خداوند سپاس‌گزاری می‌کند؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که همواره از خداوند سپاس‌گزاری کنید! در کائنات به‌راستی شیوه‌های خلاقانه‌ی بسیاری وجود دارد تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام داده شود، در میان فعالیت‌های روزمره‌ی خودتان، همواره سپاس‌گزار باشید. کائنات از قانون جذب استفاده می‌کند تا به شیوه‌ای معجزه‌آسا به شما پیام دهد؛ به این‌ترتیب، شما همیشه همان پیام‌هایی را جذب می‌کنید که در آن لحظه باید به دلیل نعمت یادآوری‌شده در آن پیام به‌معنای ‌واقعی از خداوند سپاس‌گزاری کنید. من این تمرین را به بازی روزانه‌ام تبدیل کرده‌ام و، با تمرین‌کردن مداوم این بازی، اکنون به‌طور طبیعی به همه‌ی پیام‌های شگفت‌انگیز کائنات پی می‌برم و به دلیل پی‌بردن به هر یک از آن‌ها از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنم.
bhzdi
وقتی یکی از همسایه‌ها به شما تلفن می‌کند و از شما دعوت می‌کند تا با هم چای یا قهوه بنوشید یا وقتی یکی از همسایه‌های خودتان را در خیابان می‌بینید و برای او دست تکان می‌دهید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل داشتن همسایه‌هایی مهربان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر یکی از خواسته‌های مادی موجود در فهرستتان؛ همچون خانه‌ی رؤیایی، خودرو، موتورسیکلت، کفش یا رایانه؛ توجه‌تان را جلب کرد؛ البته پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که هم‌اکنون به دلیل دستیابی به آن خواسته‌ی خودتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید! وقتی روزی جدید را شروع می‌کنید و کسی به شما ”صبح‌به‌خیر“ می‌گوید؛ در واقع پیامی شگفت‌انگیز را دراین‌باره دریافت می‌کنید که به دلیل شروع‌شدن صبحی شگفت‌انگیز از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر با انسانی روبه‌رو می‌شوید که به‌معنای ‌واقعی شادمان است؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل شادمانی‌تان از خداوند سپاس‌گزاری کنید
bhzdi
کائنات می‌داند شما باید سپاس‌گزار باشید تا بتوانید رؤیاهای ارزشمندتان را به واقعیت تبدیل کنید؛ بنابراین، پیام‌هایی شخصی را به شما نشان می‌دهد تا به یاد آورید که همواره سپاس‌گزار باشید. او همه‌ی انسان‌ها، موقعیت‌ها و رویدادهای پیرامونتان را به‌منزله‌ی نشانه‌ای شگفت‌انگیز به‌کار می‌برد تا شما به یاد آورید که سپاس‌گزار باشید. عملکرد کائنات در واقع این گونه است: اگر صدای آژیر آمبولانس را می‌شنوید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل سلامتی‌تان از خداوند سپاس‌گزار باشید. اگر خودروی پلیس را مشاهده می‌کنید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل امنیت و آرامشتان از خداوند سپاس‌گزاری کنید. اگر انسانی را در حال خواندن روزنامه مشاهده می‌کنید؛ پیام شگفت‌انگیز کائنات برای شما این است که به دلیل شنیدن خبرهایی شگفت‌انگیز از خداوند سپاس‌گزاری کنید.
bhzdi
”زندگی بسیار شادی‌بخش است.... ما باید بازی کنیم تا بتوانیم همواره به شگفتی‌های پیرامونمان پی ببریم. “ فلورا کولائو (..... - ۱۹۵۴) نویسنده و درمانگر تمرین امروز در واقع یکی از تمرین‌هایی است که من بسیار به آن علاقه دارم زیرا درحقیقت گونه‌ای بازی با کائنات محسوب می‌شود. این تمرین بسیار شادی‌بخش است. تصور کنید کائنات به شما علاقه دارد و دوستتان محسوب می‌شود. تصور کنید کائنات می‌خواهد شما به همه‌ی خواسته‌های خودتان در زندگی برسید. به این دلیل که کائنات نمی‌تواند راه بیفتد و خواسته‌های ارزشمندتان را به‌صورت حضوری به شما هدیه کند؛ پس، قانون جذب را به‌کار می‌برد تا نشانه‌ها و پیام‌هایی را در اختیارتان قرار دهد که به شما کمک می‌کنند به رؤیاهای ارزشمندتان برسید.
bhzdi
این نکته را به یاد بسپارید: ”هرکس که سپاس‌گزار نباشد؛ حتی داشته‌هایش نیز از او گرفته خواهد شد. “
zohrehch
فرقی نمی‌کند که چه کسی یا کجا هستید و در چه موقعیتی قرار دارید؛ در هر صورت، معجزه‌ی سپاس‌گزاری کل زندگی‌تان را دگرگون خواهد کرد!
zohrehch
با درنظرگرفتن نظریه‌ها و نکته‌های کشف‌شده در حیطه‌ی فیزیک کوانتوم در این روزگار؛ به‌نظر می‌رسد که گذشتگان دراین‌باره حق داشتند. برای نمونه؛ تأثیر مشاهده‌کننده را در نظر بگیرید. تأثیر مشاهده‌کننده در حیطه‌ی فیزیک کوانتوم به تغییراتی گفته می‌شود که در نتیجه‌ی مشاهده‌کردن بر مشاهده‌شونده به‌وجود می‌آید. تصور کنید سپاس‌گزاری شما با تمرکز بر غذاها و نوشیدنی‌ها در ساختار انرژی آن‌ها تأثیر می‌گذارد و آن‌ها را چنان پالوده می‌کند که پیامد مصرف‌کردن آن‌ها برای شما فقط و فقط تندرستی بیشتر است.
بهاره
”آن‌کس که دارد؛ بیشتر به او داده خواهد شد و او از فراوانی بهره‌مند خواهد بود. آن‌کس که ندارد؛ حتی داشته‌هایش نیز از او گرفته خواهد شد. “
جهانی

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱
...
۵۴
۵۵
صفحه بعد