بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) | صفحه ۳۱ | طاقچه
کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری ) اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب معجزه سپاس‌گزاری ( معجزه شکرگزاری )

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۱از ۸۹۸ رأی
۴٫۱
(۸۹۸)
معجزه‌ی سپاس‌گزاری برمبنای میزان احساس سپاس‌گزاری شما اتفاق می‌افتد!
کاربر ۴۳۹۶۲۹۴
هر زمان که وقفه‌ای یک روزه در انجام‌دادن تمرین‌های شما به‌وجود آمد؛ سه روز به عقب بازگردید و تمرین‌های خودتان را دوباره از آن روز تکرار کنید.
Nima tavakoli
”تصور به‌راستی فرشی معجزه‌آسا است. “ نورمن وینسنت پیل (۱۹۹۳- ۱۸۹۸)
کاربر ۲۱۵۳۹۵۰
”مهربان باشید زیرا هر انسانی که با او دیدار می‌کنید ممکن است در نبردی دشوار در حال مبارزه‌کردن باشد. “
کاربر ۲۱۵۳۹۵۰
سپاس‌گزاربودن برای نعمت‌هایی به ظاهر ساده در زندگی؛ همچون غذا و آب؛ یکی از ژرف‌ترین جلوه‌های سپاس‌گزاری محسوب می‌شود. وقتی به این سطح از سپاس‌گزاری می‌رسید؛ اتفاق‌افتادن رویدادهای معجزه‌آسا را در زندگی‌تان مشاهده خواهید کرد.
forogh.m
که به تعمیر نیاز دارد؟ آیا هر روز به دلیل زنده‌بودنتان از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید یا نعمت زندگی را کم‌اهمیت و عادی می‌پندارید؟ کم‌اهمیت یا عادی‌پنداشتن نعمت‌ها به گله و شکایت‌کردن، درسرپروراندن اندیشه‌های منفی یا برزبان‌آوردن سخنانی منفی منجر می‌شود. به‌این‌ترتیب، وقتی گله و شکایت می‌کنید؛ برمبنای قانون جذب، اموری را بیشتر به زندگی‌تان جذب می‌کنید که به گله و شکایت‌کردن بیشتر شما منجر خواهند شد!
forogh.m
یا فقط زمانی به ارزش شغلتان پی می‌برید که می‌شنوید جامعه با بحرانی اقتصادی روبه‌رو خواهد شد؟ آیا، هر بار که حقوقتان را دریافت می‌کنید، از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید یا حقوقتان را کم‌اهمیت و عادی می‌پندارید؟ آیا، وقتی روابطتان با اعضای خانواده و عزیزانتان به‌خوبی پیش می‌رود، به دلیل حضور آنان در زندگی‌تان از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید یا فقط زمانی درباره‌ی اعضای خانواده و عزیزانتان با دیگران گفت‌وگو می‌کنید که با آنان مشکلی دارید؟ آیا، وقتی خودروی شما به‌خوبی کار می‌کند، از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید یا فقط زمانی به خودروی خودتان توجه می‌کنید
forogh.m
عادی می‌پنداریم، به دلیل بهره‌مندبودن از آن‌ها از خداوند سپاس‌گزاری نمی‌کنیم و، به‌این‌ترتیب، اتفاق‌افتادن معجزه‌ها را در زندگی‌مان متوقف می‌کنیم. همان‌گونه که سپاس‌گزاری همیشه به شیوه‌ای معجزه‌آسا به زندگی‌مان برکت می‌بخشد؛ کم‌اهمیت یا عادی‌پنداشتن نعمت‌ها نیز همیشه از برکت زندگی‌مان می‌کاهد. آیا، وقتی سالم و تندرست هستید، به دلیل چنین نعمت شگفت‌انگیزی از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید یا فقط زمانی به وضعیت سلامتی‌تان توجه می‌کنید که به‌ گونه‌ای بیماری یا آسیب‌دیدگی دچار هستید؟ آیا هر روز، به دلیل داشتن شغلی مناسب، از خداوند سپاس‌گزاری می‌کنید
forogh.m
”زندگی بشر فقط با سپاس‌گزاری‌کردن پربار می‌شود. “ دیتریش بانهوفر (۱۹۴۵-‌۱۹۰۶)
کاربر ۲۱۵۳۹۵۰
این‌گونه بنویسید: .............................، از تو متشکرم زیرا............................... برای نمونه؛ می‌توانید چنین بگویید: ”جان، از تو متشکرم زیرا مرا می‌خندانی. “ به جمله‌ای دیگر توجه کنید: ”مادر، از تو متشکرم زیرا همواره از من حمایت می‌کنی. “ وقتی فهرستتان را درباره‌ی هر سه نفر نوشتید؛ باز هم باید به تمرین شگفت‌انگیزتان ادامه دهید. شما باید عکس آنان را در طی روز به همراه داشته باشید و آن‌ها را در مکانی قرار دهید که همواره در دیدرستان باشند.
کاربر ۴۲۵۰۸۵۳

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
۳۷,۹۵۰
۵۰%
تومان