بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب ۴۰ فکر سمی | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب ۴۰ فکر سمی اثر آرنولد لازاروس

بریده‌هایی از کتاب ۴۰ فکر سمی

۳٫۹
(۴۴)
بیاموزید که به خودتان اجازه دهید در هر لحظه از روز با سرعت تمام تلاش نکنید. در عوض، تلاش کنید شایسته باشید. تمام سعی خود را به کار گیرید. درک کنید روزهایی وجود دارند که احساس مریضی می‌کنید، با مشکلی شخصی دست به گریبانید، یا متوجه می‌شوید کاری که در حال انجامش هستید چندان هم مهم نیست. وقتی از فشار کمال‌گرایی‌ رها شوید، از کار لذت بیشتری خواهید برد و نتیجه خوب یا شاید عالی شود. در واقع، وقتی توقعاتتان از حد کمال پایین‌تر بیاید، شما اغلب رضایت زیادی از کار خواهید داشت.
Mohammd Zamani
(بیشتر کسانی که بدرفتاری می‌کنند، خودشان قربانیان بدرفتاری هستند)
Ahmad
زندگی کردن بدون اینکه هیچ کس را ناراحت نکنیم و سعی کنیم تأیید و محبت همه را به دست آوریم، نه تنها ناکام‌کننده خواهد بود، بلکه شما را از خودتان جدا و بیگانه می‌کند. به همه لطف کردن، محتاطانه با دیگران صحبت کردن تا عصبانی نشوند، و امیدوار بودن به اینکه همه شما را دوست داشته باشند، مسیری به سوی ناکامی و زندگی تهی و بی‌معنا است. اگر پیوسته بخواهید همان کسی باشید که گمان می‌کنید دیگران می‌خواهند، هرگز خودتان نخواهید بود. پس چه کسی هستید؟
fatemeh
«عالی‌ترین پاداش برای زحمت‌ ما در آنچه از آن به دست می‌آوریم نیست، بلکه در این است که به واسطه آن به چه کسی تبدیل می‌شویم.»
مسافر
«هرگز کاری را که می‌توانی به دیگران محول کنی، خودت انجام نده.»
علی درویش
اگر پدر و مادرتان شما یا روش زندگی‌تان را تأیید نمی‌کنند، مشکل شما نیست. شما عروسک خیمه‌شب‌بازی نیستید که نخ آن را پدر و مادرتان در دست داشته باشند. قدر مسلم بهتر است که بچه‌ها و والدین با هم صادقانه رفتار کنند و بدانند عشق خالص و احترام متقابل است که پایه‌ی ارتباط فرزند – والد را شکل می‌دهد. متأسفانه کسب چنین رفتار متقابلی اغلب غیرممکن به نظر می‌رسد. ممکن است از این بابت تأسف بخورید، اما باید به زندگی خودتان ادامه دهید. اگر می‌خواهید زندگی خوشایندی داشته باشید، ممکن است مجبور شوید برخلاف خواسته‌های پدر و مادرتان حرکت کنید. اگر فقط برای خوشحال کردن آن‌ها زندگی کنید،
سعید دونقطه دی
هیچ کس دوست ندارد به او گفته شود چه کاری انجام دهد. تعجبی ندارد که کای در حفظ ارتباطاتش مشکل داشته باشد. زن یا مردی که سعی می‌کند برای همسرش نقش رئیس را بازی کند، بدون تردید باعث ایجاد خصومت و آزردگی می‌شود. کارفرمایان خودرأی، کارمندان خوب را از دست می‌دهند
sepehr
«گاهی ضروری است برای اینکه به کسی کمک کنی، کمی او را برنجانی.»
من زنده ام و غزل فکر میکنم
برخلاف خواسته‌های پدر و مادرتان حرکت کنید. اگر فقط برای خوشحال کردن آن‌ها زندگی کنید، عشق و تأییدشان را به دست می‌آورید، اما زندگی خودتان را نخواهید کرد.
علی درویش
اگر می‌خواهید با دیگران همراه شوید و دوست‌داشتنی و قابل پذیرش باشید، تلاش برای کنترل دیگران را کنار بگذارید.
mghf

حجم

۲۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

حجم

۲۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۸۳ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان