بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۶ رأی
۳٫۷
(۹۶)
هر وقت می‌خواهید چیزی را به زندگی خود فرابخوانید، توجه کنید که عملتان و خواسته‌تان با هم در تضاد نباشد.
papar
برای اینکه اتفاقی منفی در زندگی‌تان بیفتد، به میزان زیاد و مداومی افکار منفی نیاز است. درهر صورت چنانچه شما مرتباً در سرتان افکار منفی داشته باشید، پس از مدتی آن افکار منفی در زندگی‌تان تجلی خواهد کرد و بدانید که چنانچه نگران افکار منفی‌تان باشید، نگرانی شما افکار منفی بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. بنابراین همین الان بیایید و تصمیم بگیرید که فقط افکار خوب و مثبت را به ذهن خود راه دهید. در عین حال به کائنات اعلام کنید که تمامی‌افکار مثبت شما بسیار نیرومند و افکار منفی‌تان ضعیف و بی‌قدرت هستند.
Shadi
خیلی‌ها با استفاده از‌این راز موفق شدند که به خانه‌ی رویایی، همسر دلخواه، اتومبیل، کار یا ترفیع نایل شوند. بسیاری از حساب‌های بانکی شرکت‌های بازرگانی، در عرض چندین روز کاملاً متحول شد. داستان‌های‌امیدوار کننده‌ای از خانواده‌هایی شنیدیم که با استفاده از‌ راز روابط ناهنجارشان را به روابطی کاملاً دوستانه و صمیمانه ‌تبدیل کرده بودند.
♡sana.m♡
نمی‌دانستم در آن لحظه‌ای که کاملاً از زندگی‌ قطع‌امید کرده بودم، بزرگ‌ترین و بهترین هدیه‌ی زندگی‌ام را دریافت می‌کنم.
♡sana.m♡
یک راه‌این است که چشمانتان را ببندید، بر احساسات درونی‌تان تمرکز کنید و یک دقیقه لبخند بزنید.
Arezuwishi
از اولین پله‌ی‌ ایمان بالا بروید. لازم نیست تمام راه پله را در پیش چشمانتان ببینید، فقط از اولین پله بالا بروید.
Dr669
هنگامی‌که حالتان بد است و هیچ تلاشی برای تغییر افکارتان نمی‌کنید، انگار که می‌گویید: «لطفاً شرایط بد بیشتری را برایم فراهم کن تا احساس بد من بیشتر و بیشتر شود.»
maryam74amri
« جمله‌ای هست که باید همیشه آن‌را به خاطر داشته باشید.‌این جمله یکی از مشکل ترین و همچنین عالی ترین جملات متضادی است که در عمرتان شنیده‌اید یا خواهید شنید. یادتان باشد صرف‌نظر از اینکه مشکل چگونه مشکلی است، کجای دنیاست یا چه کسانی را متأثر کرده است، شما فقط مسئول یک نفر هستید، و آن خودتان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است در مورد حقیقتی که دوست دارید در دنیا جلوه کند، بیندیشید.» چارلز‌هانل
zeinab shakibaee
«وقتی به خودتان می‌گویید که دیداری لذت بخش یا سفری خوب در پیش خواهید داشت، در واقع عوامل و نیروهایی را جلوتر از خودتان می‌فرستید تا کارها را طوری تنظیم کنند که شما از دیدارتان کاملاً لذت ببرید یا سفر خوشی را تجربه کنید. بر عکس، اگر قبل از رفتن به مسافرت، ملاقات دوستان یا خرید، روی دنده‌ی چپ باشید، نمایندگانی نامرئی را می‌فرستید تا همه چیز را خراب کنند. افکار ما، یا به بیان دیگر، حالت ذهنی ما، همیشه مشغول تنظیم خوب یا بد کردن مسائل از پیش هستند. پرنتیس ملفورد
naime❄
تصور کردن همه چیز است. تصور پیش نمایش چیزهایی است که وارد زندگی ما می‌شوند»
صابر
اگر در فکرتان باور نداشته باشید که به آن خواهید رسید، یا خودتان را بدون آنچه می‌خواستید ببینید، در این صورت نداشتن آن چیز را به سمت خود جلب می‌کنید.
صابر
گام اول آن است که بخواهید. به کائنات اعلام کنید. بگذارید بداند چه می‌خواهید. دنیا به افکار شما پاسخ می‌دهد.
صابر
هر چیزی که وارد زندگی‌تان می‌شود، از طریق خود شما به زندگی‌تان کشیده شده است. از طریق تصاویر ذهنی شما و افکار شما. هر فکری که در سر می‌پرورانید، به زندگی‌تان راه می‌یابد.
صابر
«شما ذره ذره و قدم به قدم، دنیای خود را می‌آفرینید.»
کسی درونم ، من است :)
سعی کنید افکار قبل از خوابیدنتان را به افکاری مثبت و مفید تغییر دهید.
کسی درونم ، من است :)
شما به غالب ترین افکارتان تبدیل می‌شوید
mozhdeh m
شما می‌توانید هر کاری می‌خواهید انجام دهید و هر آنچه می‌خواهید داشته باشید یا بشوید.
ketab_chin
می‌توانید هر آنچه آرزویش را می‌کنید، به‌دست آورید. هر کاری که اراده کنید، انجام شدنی است. به خودشناسی می‌رسید و می‌توانید عظمت و شکوه راستینی را که منتظر شماست، به وضوح ببینید.
ketab_chin
در همین لحظه چه کار می‌توانید بکنید تا زندگی‌تان را کاملاً زیر و رو کنید؟ اولین کاری که باید انجام دهید این است که فهرستی از تمامی‌ آنچه باید بابت داشتن آن‌ها متشکر و سپاسگزار باشید، فراهم کنید. این کار موجب تغییر انرژی و افکار شما می‌شود.
Shadi
احتمالاً افراد دیگری را نیز می‌شناسید که لاغر هستند و مثل گاو غذا می‌خورند. بعد هم مغرورانه می‌گویند: «من هر چه بخورم اصلاً چاق نمی‌شوم و همیشه وزنم‌ عالی است.» بنابراین غول کائنات نیز به آن‌ها می‌گوید: «امر شما اطاعت می‌شود، سرور من.»
Shadi

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان