بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۶ رأی
۳٫۷
(۹۶)
هر چیزی که وارد زندگی‌تان می‌شود، از طریق خود شما به زندگی‌تان کشیده شده است. از طریق تصاویر ذهنی شما و افکار شما. هر فکری که در سر می‌پرورانید، به زندگی‌تان راه می‌یابد.
ونوشه
چارلز‌هانل (۱۹۴۹-۱۸۶۶) افکار مغناطیسی هستند و فکر دارای فرکانس است. وقتی شما در حال فکر کردن هستید، در حقیقت مشغول فرستادن افکارتان به کائنات هستید.
Arezuwishi
جان آپولون آساراف راحت ترین راه درک قانون کشش برای من این است که خودم را به آهن‌ربایی تشبیه کنم. قطعاٌ آهن‌ربایی دیگر جذب من خواهد شد. شما قوی‌ترین آهن‌ربای موجود در دنیا هستید. در درون شما نیرویی مغناطیسی وجود دارد که پرقدرت ترین نیروی دنیاست. و‌این قدرت بی‌پایان مغناطیسی از طریق افکار شما جریان می‌یابد.
Arezuwishi
«چه تصور کنید که می‌توانید و چه خیال کنید که نمی‌توانید، در هر حال حق با شماست.» هنری فورد (۱۹۴۷-۱۸۶۳)
Dr669
برای کائنات زمان و ‌اندازه وجود ندارد. درست به همان‌ اندازه که به دست آوردن یک دلار آسان می‌نماید، به دست آوردن یک میلیون دلار نیز ساده است
Dr669
«هیچ نیرویی نمی‌تواند از تحقق تصاویری که در ذهن شماست جلوگیری کند، مگر همان نیرویی که به آن‌ها جان داده است «خود شما.»
کاربر ۸۵۸۸۶۴۵
قانون کشش به خواستن یا نخواستن توجهی ندارد. وقتی فکرتان را بر چیزی متمرکز کنید، صرف‌نظر از آنچه ممکن است باشد، آن فکر را برای خود می‌آفرینید.
کاربر ۵۵۰۴۹۱۶
«جوهر‌این قانون آن است که باید در مورد فراوانی نعمت فکر کنید. فراوانی را ببینید و باورش کنید. هرگز اجازه ندهید کوچک‌ترین فکری از کمبود به ذهنتان خطور کند.»
کاربر ۱۲۴۸۳۸۸
آدم‌های زیادی را می‌شناسم که پول زیادی در می‌آورند‌ اما روابط‌شان بسیار افتضاح است. به نظر من آن‌ها خوشبخت نیستند. پول بخشی لازم از خوشبختی است،‌اما کافی نیست. به عبارتی، پول به تنهایی خوشبختی کسی را تضمین نمی‌کند.
بهار خوشبختی زرکشان
شما زندگی خود را رقم می‌زنید. هر آنچه بکارید، همان را درو خواهید کرد. افکار شما درست به مثابه دانه است. هر دانه‌ای که بکارید، محصول همان دانه را درو خواهید کرد. اگر از زندگی‌تان راضی نیستید و مرتباً در حال گله و شکایت هستید، قانون کشش شرایط بیشتری را به زندگی شما وارد می‌کند که شما در مورد آن‌ها شکایت داشته باشید. حتی وقتی به شخص دیگری که مشغول شکایت کردن است گوش می‌دهید، فکرتان را به گفته‌هایشان معطوف و با آن‌ها همدردی یا موافقت می‌کنید، شرایط مشابهی را به زندگی خود فرا می‌خوانید که شما نیز می‌توانید در مورد آن‌ها شکایت کنید. قانون کشش در واقع چیزی را به شما بازتاب می‌دهد که فکرتان را بر آن متمرکز کرده‌اید
shirin
«بیایید تا جایی که می‌توانیم فراموش نکنیم که با هر فکر بد و منفی، تنها بیماری را به بدن خود فرا می‌خوانیم.»
abdolahi40
خیلی موقع‌ها به دیگران‌ این فرصت را می‌دهید که شما را خوشحال کنند. بسیاری مواقع نیز در‌این میان دلسرد و مأیوس می‌شوید و آن‌ها نمی‌توانند خوشحالی را به صورتی که شما می‌خواهید برایتان فراهم کنند. چرا؟ علت آن است تنها کسی که می‌تواند مسئول خوشحالی یا سعادت شما باشد، خودتان هستید. حتی والدین شما، همسر یا بچه‌هایتان نمی‌توانند شادی شما را بیافرینند. آن‌ها فقط‌این فرصت را دارند که در خوشحالی شما سهیم شوند. خوشحالی شما در درون خودتان نهفته است.
naime❄
«ذخائر معنوی که منشاء تمامی‌ ذخائر دنیوی و مادیات است، تمام نشدنی است. ‌این ذخائر همیشه با شماست و می‌توانید به‌اندازه‌ی‌ ایمان و خواست خود از آن بهره ببرید.» چارلز فیلمور (۱۹۴۸-۱۸۵۴)
naime❄
سعی کنید یاد بگیرید که در برابر آنچه که نمی‌خواهید، آرام و ساکت باقی بمانید و حواستان را به آن‌ها معطوف نکنید و از نظر احساسی نیز برانگیخته نشوید. و بر عکس، تمام حواستان را به چیزی متمرکز کنید که دوست دارید تجربه‌اش کنید. انرژی در جایی جاری می‌شود که توجه به آن معطوف باشد.
amin azadi
خوشحال بودن و افکار شاد در سر پروراندن را شروع کنید. خوشحالی حالت بودن ماست. یعنی ما باید همیشه خوشحال باشیم، بدون توجه به آنچه در اطرافمان می‌گذرد. انگشت خود را روی دکمه‌ی «احساس خوشحالی» بگذارید و آن را مرتباً به پایین فشار دهید.
marzieh.21
«انسان همانی می‌شود که فکر می‌کند.»
melikar
«چه تصور کنید که می‌توانید و چه خیال کنید که نمی‌توانید، در هر حال حق با شماست.»
صابر
«تمام قدرت‌ها از درون ما نشئت می‌گیرند. بنابراین تحت کنترل ما هستند.»
صابر
من همیشه‌ می‌گویم وقتی بینش و صدای درونی‌تان قوی تر و واضح تر و بلندتر از عقاید جهان بیرون باشد، شما اختیار زندگی‌تان را در دست دارید.
صابر
سعی کنید یاد بگیرید که در برابر آنچه که نمی‌خواهید، آرام و ساکت باقی بمانید و حواستان را به آن‌ها معطوف نکنید و از نظر احساسی نیز برانگیخته نشوید. و بر عکس، تمام حواستان را به چیزی متمرکز کنید که دوست دارید تجربه‌اش کنید. انرژی در جایی جاری می‌شود که توجه به آن معطوف باشد.
صابر

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان