بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۲۰ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۱ رأی
۳٫۷
(۹۱)
خودتان را در ثروت کامل و فراوانی مطلق تصور کنید. ‌این نکته همیشه و برای همه کار می‌کند. همچنان‌که خود را در ثروت و فراوانی نعمت تجسم می‌کنید، در حقیقت آگاهانه و با اقتدار تمام زندگی‌تان را از طریق قانون کشش رقم می‌زنید. درست به همین سادگی است. ‌اما سؤال این است که «پس چرا همه زندگی‌ دلخواه و رؤیایی‌شان را ندارند؟» به‌جای موارد بد، موارد خوب را به‌طرف خود بکشید
صابر
«افکار غالب در ذهن شما یا نگرش شما یک آهن‌رباست و قانون این است که هر چیزی مشابه‌اش را به طرف خود می‌کشد. در نتیجه نگرش و طرز فکر شما، شرایط مشابهی را به‌سوی شما جذب می‌کند.»
صابر
چیزی که بیشتر آدم‌ها نمی‌دانند‌این است که هر فکری فرکانسی دارد. ما می‌توانیم فکر را‌ اندازه بگیریم. بنابراین وقتی مرتباً فکری را در ذهن خود می‌پرورانید، در مورد چیزی فکر می‌کنید، مثلاً داشتن اتومبیلی نو، پولی که به آن نیاز دارید، تأسیس شرکت خودتان، پیدا کردن بهترین همسر دنیا یا هر چیز دیگر …وقتی آن فکر را در ذهن‌تان می‌پرورانید و آن را مجسم می‌کنید، در حقیقت از خود فرکانسی به دنیا ساطع می‌کنید.
صابر
افکار شما به واقعیت می‌پیوندد.
صابر
وظیفه‌ی ما به عنوان انسان این است که افکارمان را بر آنچه می‌خواهیم متمرکز کنیم. آن‌ها را به وضوح ببینیم و تجسم کنیم، و با ‌این کار یکی از بزرگ ترین قوانین هستی را به مرحله‌ی عمل در می‌آوریم، و ‌این قانون همان قانون کشش است. شما به غالب ترین افکارتان تبدیل می‌شوید و در عین حال چیزهایی مشابه با فکر غالبتان را نیز به سوی خود جذب می‌کنید.
صابر
هر چیزی مشابه خود را جذب می‌کند. و ‌این در سطح افکار ما رخ می‌دهد.
صابر
درباره‌ی هر چه فکر کنید. همان را دریافت می‌کنید. هر چیزی مشابه‌ خود را جذب می‌کند.
صابر
تمامی ‌افرادی که ثروت را به زندگی خود کشانده‌اند، آگاهانه یا ناخودآگاهانه از راز استفاده کرده‌اند. آن‌ها فکر ثروت و فراوانی را در سر خود پرورانده‌اند و هرگونه فکر متضادی را از ذهن خود خارج کرده‌اند. فکر غالب در سر آن‌ها ثروت بوده است. به عبارتی آن‌ها فقط کلمه‌ی ثروت را می‌شناسند و هیچ کلمه‌ای غیر از آن در ذهنشان وجود ندارد
صابر
قانون کشش تمام تجربیات زندگی‌تان را شکل می‌دهد و‌این قانون قدرتمند، تمامی‌این تجربیات را از طریق افکار شما به واقعیت می‌آورد.‌این خود شما هستید که از طریق افکارتان به قانون کشش جان و قدرت عمل می‌دهید.
صابر
آیا آن‌گونه با خودتان رفتار می‌کنید که از دیگران انتظار دارید با شما رفتار ‌کنند؟
Reza Qas

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان