بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۲۱ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۱ رأی
۳٫۷
(۹۱)
تک‌تک موقعیت‌های زندگی را به نوع مثبت و مفیدی تبدیل کنید. برنامه ریزی تک تک وقایع زندگی از طریق افکارتان در خود به صورت عادت در آورید. هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، هر جا که می‌خواهید بروید، از قبل نیروهای جهان را در خدمت خود بگیرید. ‌این کار را می‌توانید از طریق فکر کردن از پیش در مورد نحوه‌ای که دوست دارید وقایع پیش بروند، انجام دهید. در‌این صورت می‌توان گفت که شما زندگی خود را با قصد و اراده‌ می‌آفرینید.
کاربر ۱۶۰۵۴۱۹
ما می‌توانیم هر آنچه می‌خواهیم داشته باشیم.،صرف‌نظر از اینکه چقدر بزرگ یا غیر ممکن به نظر برسد.
ketab_chin
در حقیقت قسمتی از بدن ما به معنای واقعی کلمه، هر روز از نو ساخته می‌شود. بعضی دیگر از قسمت‌ها چند ماهی طول می‌کشد تا نو شود و برخی دیگر چندین سال. بنابراین ما هر چند سال یک‌بار بدنی نو داریم. اگر کل بدن ما هر چند سال یک‌بار از نو ساخته می‌شود، آن طور که علم ثابت کرده است، عملاً چگونه ممکن است که بیماری برای مدت‌های مدید بدن ما را تسخیر کند؟ پاسخ ‌این است که بیماری تنها می‌تواند از طریق نفوذ فکر به ذهن ما، مشاهده‌ی بیماری و حس آن، برای مدت‌های طولانی در بدنمان باقی بماند.
Shadi
گمان می‌کنم همه‌ی ما چنین روزهایی را تجربه کرده باشیم که می‌گوییم «اوضاع و احوال خوب نیست» یا «اوضاع دارد خراب می‌شود.» یک‌بار که رویدادی در خانواده‌ی ما در حال وقوع بود، من تکه سنگی پیدا کردم. آن را برداشتم، توی جیبم گذاشتم و با خودم گفتم: «هر بار که من‌این سنگ را لمس کنم، درباره‌ی آنچه در زندگی دارم و باید بابت آن‌ها ممنون و سپاسگزار باشم، فکر خواهم کرد.» بنابراین هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم، سنگ را بر می‌دارم، آن را توی جیبم می‌گذارم و درباره‌ی تمام چیزهایی که بابت داشتن آن‌ها سپاسگزار هستم، فکر می‌کنم. در شب چه کار می‌کنم؟ جیبم را خالی می‌کنم،‌ اما تکه سنگ باز هم آنجا است.
Shadi
زمان مفهومی‌قراردادی است. اینشتین ‌این حقیقت را به ما گفته است. اگر‌ اولین باری است که‌ این جمله را می‌شنوید، شاید درک و هضم آن قدری برایتان مشکل باشد، چرا که شما می‌بینید همه چیز در حال وقوع است، یکی پس از دیگری. آنچه فیزیک کوانتوم و اینشتین به ما می‌گویند‌ این است که همه چیز به‌طور هم‌زمان در حال وقوع است. اگر بتوانید ‌این مفهوم را که «زمان وجود ندارد» درک کنید، می‌توانید ببینید که هر آنچه شما برای‌ آینده‌تان می‌خواهید، همین الان وجود دارد. اگر همه چیز هم‌زمان رخ دهد، بنابراین هر آنچه شما می‌خواهید، همین الان وجود دارد!
Shadi
احساس عشق بلندترین فرکانسی است که شما می‌توانید به دنیای خارج بفرستید. اگر بتوانید تمام افکارتان را با عشق بپوشانید، اگر بتوانید همه چیز و همه کس را دوست داشته باشید، زندگی‌تان کاملاً دگرگون خواهد شد.
Arezuwishi
«ترکیب افکار با عشق، برای قانون کشش نیرویی فراهم می‌آورد که غیر قابل اجتناب است.» چارلز‌هانل
Arezuwishi
بزرگ‌ترین راز زندگی، قانون کشش است. قانون کشش می‌گوید: هر چیزی مشابه خودش را به سمت خود می‌کشد. بنابراین وقتی در مورد چیزی فکر می‌کنید، مشابه آن را به سوی خود جذب می‌کنید.
Arezuwishi
هر چیزی که وارد زندگی‌تان می‌شود، از طریق خود شما به زندگی‌تان کشیده شده است. از طریق تصاویر ذهنی شما و افکار شما. هر فکری که در سر می‌پرورانید، به زندگی‌تان راه می‌یابد.
Arezuwishi
تا خودتان را از عشق سیراب نکنید، نمی‌توانید به کسی عشق بورزید
Dr669

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان