بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۱۹ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۱ رأی
۳٫۷
(۹۱)
برای اینکه اتفاقی منفی در زندگی‌تان بیفتد، به میزان زیاد و مداومی افکار منفی نیاز است. درهر صورت چنانچه شما مرتباً در سرتان افکار منفی داشته باشید، پس از مدتی آن افکار منفی در زندگی‌تان تجلی خواهد کرد و بدانید که چنانچه نگران افکار منفی‌تان باشید، نگرانی شما افکار منفی بیشتری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. بنابراین همین الان بیایید و تصمیم بگیرید که فقط افکار خوب و مثبت را به ذهن خود راه دهید
صابر
دنیا، دنیای شمول است نه استثنا. هیچ چیز مستثنا از قانون کشش نیست. زندگی شما انعکاسی از افکار غالب شماست.
صابر
زندگی شما در دست خودتان است. فرقی نمی‌کند که الان کجا هستید یا ‌اینکه تا به حال چه اتفاقاتی در زندگی‌تان افتاده است. می‌توانید خودآگاهانه و هوشیارانه افکارتان را انتخاب کنید و زندگی‌تان را تغییر دهید. چیزی به اسم وضعیت اسف‌بار وجود ندارد. تک‌تک شرایط زندگی‌تان را می‌توانید تغییر دهید.
صابر
افکار شما در لحظه‌ی اکنون، زندگی شما را در آینده می‌آفریند. شما زندگی‌تان را با افکارتان خلق می‌کنید. و از آنجا که همیشه در حال فکر کردن هستید، همیشه در حال آفریدن هستید. در مورد هر آنچه بیشتر از همه فکر کنید یا بر هر آنچه بیشتر از همه تمرکز کنید، در زندگی‌تان تجلی خواهد کرد.
صابر
نیروهای کشش همچنان بر روی آخرین افکار ما، قبل از خوابیدن، در حال کار هستند. سعی کنید افکار قبل از خوابیدنتان را به افکاری مثبت و مفید تغییر دهید.
صابر
فیزیک کوانتوم می‌گوید که تمامی‌دنیا از فکر تشکیل شده است. شما از طریق افکارتان و قانون کشش زندگی خود را می‌آفرینید. همه همین کار را می‌کنند.‌این قانون فقط برای افرادی که از آن آگاهند، کار نمی‌کند. در طول تاریخ، در طول زندگی شما و همه‌ی افراد دیگر، همیشه و همیشه دست‌اندرکار بوده است. با آگاهی به‌این قانون بزرگ، به قدرت بی‌پایان خود در آفرینش زندگی دلخواه‌تان از طریق افکارتان، پی می‌برید.
صابر
قانون کشش، قانون آفرینش است.
صابر
قانون کشش، قانون طبیعت است. فاقد جنبه‌های شخصی است. خوب را از بد تشخیص نمی‌دهد. افکار شما را دریافت می‌دارد و همان را به صورت تجربه‌های زندگی به شما منعکس می‌کند. به زبان ساده‌تر، قانون کشش هر آنچه شما درباره‌اش فکر می‌کنید، به شما می‌دهد.
صابر
بر آنچه می‌خواهید تمرکز کنید و در مورد آنچه می‌خواهید حرف بزنید، نه آنچه نمی‌خواهید.
صابر
بسیاری از مردم درباره‌ی آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند و سپس از خود می‌پرسند چرا چیزهایی که نمی‌خواهند بیشتر و بیشتر رخ‌می‌نماید. تنها دلیلی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که آنان بیشتر در مورد آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند تا آنچه برایشان خواستنی است
صابر

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان