بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب راز | صفحه ۱۸ | طاقچه
کتاب راز اثر راندا برن

بریده‌هایی از کتاب راز

نویسنده:راندا برن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۹۱ رأی
۳٫۷
(۹۱)
موضوع بسیار ساده است. «اکنون من چه چیزی را به سمت خود جذب می‌کنم؟» خوب، چه احساسی دارید؟ «احساس خوبی دارم.» پس موارد خوب را به سمت خود می‌کشید. همین‌طور ادامه دهید.
صابر
‌امکان ندارد شما احساس بدی داشته باشید در حالی‌که افکارتان خوب باشد، زیرا افکار شماست که احساساتتان را تعیین می‌کند. اگر احساس بدی دارید، علتش افکار بدی است که به شما احساس بدی می‌دهد.
صابر
شما دو دسته احساسات دارید: احساسات خوب و احساسات بد، و شما فرق بین‌این دو را به راحتی می‌دانید. احساسات خوب به شما حال خوب و احساسات بد به شما حال بد می‌دهد.
صابر
ما از طریق احساساتمان می‌توانیم به افکارمان پی ببریم. نمی‌توان در مورد اهمیت احساسات اغراق کرد. احساسات شما مهم‌ترین ابزاری است که برای ساختن زندگی‌ دلخواهتان در دست دارید. افکار شما علت اولیه‌ی هر چیزی است و هر چیز دیگری که در‌این دنیا می‌بینید یا تجربه می‌کنید، نتیجه‌ی افکار شماست، و‌ این شامل حال احساسات نیز می‌شود. علت همیشه افکار شماست.
صابر
تمام چیزهایی که هم‌اکنون در زندگی‌تان وجود دارد، حتی چیزهایی که از داشتن آن‌ها خوشحال نیستید و مرتباً درباره‌شان شکایت دارید، همه را خودتان به طرف خود جذب کرده‌اید.
صابر
افکار کنونی شما، زندگی آینده‌تان را رقم می‌زند. در مورد هر آنچه بیشتر فکر کنید و بر آن متمرکز شوید، همان در زندگی‌تان تجلی خواهد کرد.
صابر
اگر می‌خواهید چیزی را در زندگی‌تان تغییر دهید، افکارتان را تغییر دهید تا فرکانس ارسالی شما تغییر کند.
صابر
افکار ما خاصیت آهن‌ربایی دارند. وقتی در حال فکر کردن هستید، افکار خود را با فرکانسی خاص به دنیا می‌فرستید و از آنجا که آن‌ها خاصیت آهن‌ربایی دارند، چیزهای مشابه خود را برای شما به ارمغان خواهند آورد. هر چیزی که از منبعی خارج شود، به منشاء خود باز می‌گردد و‌ این منشاء شما هستید.
صابر
بزرگ‌ترین راز زندگی، قانون کشش است. قانون کشش می‌گوید: هر چیزی مشابه خودش را به سمت خود می‌کشد.
صابر
راه دیگر آگاه شدن از افکارتان‌ این است که‌ این جمله را باور کنید: «اختیار کامل افکارم در دست من است.»‌این جمله را با خودتان تکرار و با آن مراقبه کنید. وقتی ‌این جمله را به صورت باوری در ذهنتان بپذیرید، قانون کشش اختیار تمام و کمال افکارتان را به شما خواهد داد.
صابر

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۳۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
۳۴,۹۵۰
۵۰%
تومان