بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نبرد من | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر

بریده‌هایی از کتاب نبرد من

نویسنده:آدولف هیتلر
انتشارات:انتشارات نگاه
امتیاز:
۳.۶از ۹۰ رأی
۳٫۶
(۹۰)
بسیاری از آنچه امروزه در اختیار داریم وجود خود را به میل دستیابی به پول و دارایی مدیون است؛ اما در میان این همه پول و ثروت بسیار اندک است چیزهایی که نبودشان جهان را فقیرتر و تهی مایه‌تر بر جا بگذارد.
amir hossein kamali
سوسیال دموکرات‌ها بیشتر از کسانی می‌ترسند که دارای هوش متوسط ولی اراده قدرتمندند تا نابغه‌هایی که بی‌بهره از قدرت اراده‌اند و در عین حال کسانی را به شدت تحسین می‌کند که بی‌بهره از هوش و قدرت اراده‌اند.
Raymond
این روزنامه‌نگاران استادان مسلم فن مخدوش کردن واقعیت‌ها و تحویل دادن آن به شکلی فریبنده بودند. مخاطبان منابع نظری ساده اندیشان زودباور قشر روشنفکران خود خوانده‌ی متعلق به طبقه‌ی متوسط و، طبعآ، طبقات بالا بودند. اما تبلیغات روزنامه‌ای هدف خود را توده‌ها قرار داده بود.
Raymond
دنیای بورژوایی هر روز شاهد پدیده‌ی اشاعه‌ی سم مهلک از طریق تئاتر و سینما، ژورنالیسم بی‌مایه و کتاب‌های مستهجن است؛
Raymond
هدف اصلی مطالعه کمک در جهت تکمیل چارچوبی است که استعدادها و توانایی هر فرد از آن فراهم آمده است
Raymond
آنچه همواره و همه جا در هر مبارزه‌ای روی داده است در جنگ زبان در اتریش قدیم نیز رخ داده است. سه گروه در کار بودند: جنگاوران، احتیاط‌کاران و خائنان. حتی در مدارس نیز همین رده‌بندی در کار بود و یادآوری این نکته بد نیست که جنگ زبان به شدیدترین شکل خود در مدارس به راه افتاد؛ زیرا مدرسه قلمستانی است که در آن دانه‌ها و بذرها برای روییدن آبیاری می‌شوند و نسل بعدی شکل می‌گیرد
Raymond
مردم کمتر مجذوب آثار مکتوب می‌شوند تا سخن شفاهی و هر جنبش بزرگ که به جایی رسیده است وامدار سخنرانان بزرگ خود است و نه نویسندگان بزرگ.
Raymond
اگر به این مسئله توجه کنیم که کدام نیروها واقعآ برای ایجاد و حفظ یک دولت ضروری‌اند، درمی‌یابیم که این نیروها عبارت‌اند از: ظرفیت و توانایی و آمادگی برای از خود گذشتگی و ایثار فرد برای رفاه همگانی. این چنین ویژگی و خصایصی را که هیچ ارتباطی با اقتصاد و عوالم اقتصادی ندارد می‌توان با استناد به این واقعیت ساده اثبات کرد که انسان خود را برای منافع مادی فدا نمی‌کند. به عبارت دیگر، انسان برای آرمان می‌میرد ولی برای کسب و کار نه.
amir hossein kamali

حجم

۸۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

حجم

۸۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

قیمت:
۲۹۷,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد