بهترین جملات زیبا و معروف از کتاب نبرد من | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب نبرد من اثر آدولف هیتلر

بریده‌هایی از کتاب نبرد من

نویسنده:آدولف هیتلر
انتشارات:انتشارات نگاه
امتیاز:
۳.۶از ۹۰ رأی
۳٫۶
(۹۰)
راه درستی که باید در آن روزها در پیش گرفته می‌شد راه سومی است که پیش از این ذکرش گذشت، و آن افزایش قدرت رایش به‌عنوان قدرت قاره‌ای از راه کسب سرزمین جدید در اروپاست. و در عین حال گسترش بیشتر از طریق کسب بعدی سرزمین‌های مستعمراتی می‌تواند در گستره‌ی سیاست عملی قرار گیرد. البته این سیاست نمی‌تواند به انجام برسد مگر در اتحاد با انگلستان
gold
ما تنها چیزی را دوست داریم که به آن احترام می‌گذاریم و برای آن‌که به چیزی احترام بگذاریم باید دست‌کم تا حدودی از آن شناخت داشته باشیم.
مهدیه
اندیشه‌ها و دستگاه‌های فلسفی و نیز جنبش‌ها بر پایه‌ی یک شالوده‌ی معنوی مشخص، خواه حقیقی و خواه غیرحقیقی، استوارند، پس از یک مرحله‌ی معین، هرگز به نیروی قهر درهم شکسته نمی‌شوند، مگر به یک شرط و آن شرط این است که کاربرد زور و قهر در خدمت اندیشه یا «جهان‌بینی» جدیدی باشد که با شعله‌ی تازه‌ای بسوزد.
h.hosseini
تاریخ پروس به شیوه به‌خصوص روشن و متمایز نشان می‌دهد که از دل فضایل اخلاقی مردم و نه از اوضاع و احوال اقتصادی است که دولت تکوین می‌یابد. تنها در سایه‌ی حمایت این فضایل است که فعالیت‌های اقتصادی می‌توانند ببالند و فعالیت‌های اقتصادی تا زمانی به شکوفایی ادامه می‌دهند که ظرفیت سیاسی خلاق رو به افول بگذارد.
h.hosseini
هدف اصلی مطالعه کمک در جهت تکمیل چارچوبی است که استعدادها و توانایی هر فرد از آن فراهم آمده است.
امیر محمد همتی
کسانی که هیچ دریافتی از جهان سیاسی پیرامون خود ندارند حق انتقاد یا شکایت هم ندارند.
امیر محمد همتی
نظریه‌پرداز نمایشی حاضر است جانش را برای نظریه‌اش بدهد اما نه برای مردمش.
amir hossein kamali
هنگامی که دولتی مرکب از جمعیتی همگن و هماهنگ است، سستی و لَختی چنین جمعیتی «صحنه» منسجم نگه می‌دارد و حتی در طیّ دوره‌های طولانی و شگفت‌آوری از سوء مدیریت و سوء تدبیر بقای آن را محفوظ می‌دارد. حتی غالبآ ممکن است چنین بنماید که گویی اصل زندگی در چنین ملتی مرده است؛ اما هنگامی فرا می‌رسد که جسد به ظاهر مرده برمی‌خیزد و در برابر چشمان جهانیان جلوه‌ای شگفت‌آور از حیاتی پایان‌ناپذیر به رخ می‌کشد.
amir hossein kamali
یک چیز قطعی است: جهان ما با یک انقلاب بزرگ روبه‌روست. یگانه پرسش این است: آیا نتیجه‌ی کار برای بخش آریایی بشریت مساعد خواهد بود یا آن‌که یهودی پایدار از آن سود خواهد برد.
مظلوم مقتدر
فرانسه، برای سخت کردن اوضاع مصیبت‌بار آلمان، و هول‌آور ساختن آینده‌ی این کشور، تبلیغات شدیدی برای جدا کردن منطقه‌ی راین از جمهوری آلمان و تأسیس منطقه‌ی مستقل راین به راه انداخت.
Bookish cat

حجم

۸۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

حجم

۸۶۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۶۶۳ صفحه

قیمت:
۲۹۷,۰۰۰
تومان